Gohan
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij buffert die film voor geen meter, kan iemand anders hem wel zien? M'n verbinding is 16mb down dus daar ligt het niet aan![]()
Dank u!
[Link niet meer beschikbaar]
Kan je de film downloaden.
heb nooit zo erg gelachen ..daarn gaan we dan weer,hij heeft verzen uit de koran gezet in zijn film maar dan half .
Wat maakt deze man zich belagelijk zeg .. hahaheb nooit zo erg gelachen ..daarn gaan we dan weer,hij heeft verzen uit de koran gezet in zijn film maar dan half .
Hij zet foto van Rapper Salah edin ipv van Mohammed B .
Hij zet helft van de verzen in de film waardoor het heel erg lijkt terwijl als je volgende vers leest .. dan je het begrijpt!
En zo een kort amateur filmpje kom op zeg met plaatjes van internet en filmpjes van ogrish , kon ie niks anders verzinnen
Deze verzen heeft hij gezet in zijn film .. maar niet helemaal . hierbij hele verzen plus volgende vers .
60. En maakt aan de grens alle mogelijke strijdkrachten en vastgehouden paarden voor hen gereed, waarmede gij de vijand van Allah en uw vijand en anderen buiten hen, die gij niet kent, doch die Allah kent, moogt afschrikken. En wat gij ook voor de zaak van Allah besteedt, het zal u ten volle worden terugbetaald en u zal geen onrecht worden aangedaan.
61. En als zij tot vrede neigen, neigt u er dan ook toe en legt uw vertrouwen in Allah. Voorzeker Hij is Alhorend, Alwetend. ( DUS ALLEEN IN EEN OORLOG!)
4. Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast. En wanneer de oorlog opgehouden is, laat hen dan vrij uit gunst of voor een losprijs. Zo zij het. En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken.
89. Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.
90. Behalve degenen die tot een volk behoren waarmee gij een verbond gesloten hebt, of zij die tot u komen terwijl hun hart zich verzet u te bestrijden of hun eigen volk aan te vallen. En indien Allah wilde, zou Hij hun macht tegen u hebben gegeven; dan zouden zij zeker tegen u hebben gevochten. Dus, als zij zich van u op een afstand houden en u niet bestrijden en u vrede aanbieden - heeft Allah u niet toegestaan iets tegen hen te ondernemen.
weer is het duidelijk dat het hier geen niet-moslims betreft die in vrede willen leven. In vers 89 wordt gesproken over de huichelaars, genoemd in vers 88.

Heel origineel en boeiend filmpje zeg....
Ik heb ergere dingen gepost op dbb, dit is zo een lachertje dit, dat ik hier niet eens kwaad om kan worden
alsof het zo van youtube afkomt
Sorry, hoe kan ik je vergeten.Een wildersstemmer is een heilige stemmer.Excuses![]()

Heel origineel en boeiend filmpje zeg....
Ik heb ergere dingen gepost op dbb, dit is zo een lachertje dit, dat ik hier niet eens kwaad om kan worden
alsof het zo van youtube afkomt