Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tenzij jij kan aantonen dat er in Nederland meer pedo's rondlopen dan in Marokko of de rest van Afrika is deze uitspraak natuurlijk totaal zonder waarde. En ja ik ben er me van bewust dat je het niet meende.Idd, noem het beestje bij de naam. Alle hollanders zijn pedo. There, i said it!![]()
Ik denk dat dit soort onderzoeken nog taboe zijn en moeilijk te concretiseren, al zijn er wel genoeg bevindingen (als ik de lat zeer laag zet) dat nederland wel terecht gekenmerkt wordt als een pedofiel land. (verschillende pro-pedo's actief, forums, zelfs een politiek partij...)Blablabla, er is geen duidelijke relatie tussen pedo's en afkomst.

tegenwoordig ben je al radicaal als je 5keer per dag bid, ramadan vast en de moskee regelmatig bezoekt.![]()
I get your point, vond het alleen wat minder om dan pedo's al voorbeeld te gebruiken. Zeg dan alle NL zijn pot smoking junkies ofzoElke uitspraak dat fenomenen reduceert naar het 'ras' van iemand is bij voorbaat al een dikke fail. Ook al zijn er meer pedo's in nederland en ook al zijn mocro's crimineler....bij wijze van spreken.

Monster vergelijking![]()
Heeft wilders dat dan ergens beweerd? Hij zei alleen dat mensen zich moeten aanpassen aan de Nederlandse regels (normen en waarden). Een gematigde moslim is er één die van zijn geloof afstapt, dan moet je trouwens dood volgens moslim regels. Maargoed de vergelijking slaat nergens op. Best wel sneu dat iemand van 37 zoiets zegt.
Taqqiya is een bekend begrip in de islamitische wereld. Het wil zeggen dat moslims die nog
niet in een moslimland leven vaak niet alles zeggen wat ze werkelijk vinden."
"Maar op het moment dat de islamitische cultuur sterker wordt zullen er ook moslims zijn, die nu
als gematigd worden gezien, die meegaan in de dwangmatigheid van de Koran en zijn ideologie.
Dat begrip komt uit de moslimwereld zelf en mag dus niet worden onderschat."
"Daarom is het dus ook te makkelijk om te zeggen dat er genoeg moslims met onze samenleving
meedoen. Het zegt namelijk niets over hoe men zich gaat gedragen als er meer moslims in
Nederland vertegenwoordigd zijn."
“Nou goed dan. De islam is meer een ideologie dan een godsdienst. Dat is bijvoorbeeld aardig uiteengezet door professor Urbain Vermeulen uit België. Of door de Arabist Hans Jansen, bijvoorbeeld in een heel interessant boekje dat tien jaar geleden in New York werd uitgegeven, The Dual Nature of Islamic Fundamentalism. De islam domineert alles. Het gaat van vermogensrecht tot personenrecht, van familierecht tot maatschappelijke en politieke vraagstukken. De islam is bovendien in essentie imperialistisch ingesteld. En als het nou nog iets zou zijn van engelen. Maar het is eerder iets van duivels. Ik heb de Koran wel honderd keer gelezen: de intolerantie, de haat, het geweld, het zit er op alle mogelijke manieren ingebakken. In landen waar de islam nog niet domineert, mogen moslims dat verbergen. Er is een speciale term voor, takiyya. Dat betekent dat je als moslim in een niet-moslimland je ware moslimgezicht verbergt om vervolging te voorkomen, terwijl de strijd tegen niet-moslims wel heimelijk wordt gevoerd. Neem als voorbeeld een moslim in Nederland die zwijgt over zijn ware gedachten over homo’s, namelijk dat ze volgens hem minder zijn dan varkens. Als de moslimcultuur dominant wordt in een land, kan hij volgens de leer van de takiyya wel zijn ware gezicht laten zien. Denk daarbij aan het spreekwoordelijke Marokkaanse jongentje van veertien dat wil voordringen in de rij in de winkel, wordt teruggewezen, en dan roept: “Wacht maar tot wij het voor het zeggen krijgen!” Zijn vader zal dat alleen nog maar gedacht hebben. Mijn bijbel over de islam is het boek The Force of Reason van Oriana Fallaci. Keer op keer herlees ik dat. Het is zo waar wat daarin staat!”
Adil, jouw naam doet mij vermoeden dat jij sowieso veel meer hierover weet. Ik denk dat jij het het beste kan uitleggen.

?
)
Ik denk de hele tijd dat jij sniperx bentja, de marokkanen op straat vormen een probleem!!!
ze gaan naar de moskee
dan liever op straat, beter crimineel dan radicaal
tegenwoordig ben je al radicaal als je 5keer per dag bid, ramadan vast en de moskee regelmatig bezoekt.![]()

Natuurlijk, dat was al bekend. Bij mij in de gym komen ook wat oudere Marokkaanse mannen, echte sfeermakers en altijd gezellig en in voor een gesprek.
Een gesprek te voeren met de gemiddelde Marokkaanse knul van 16 moet je dan weer niet proberen. Wat is daar de oorzaak van?

Elke uitspraak dat fenomenen reduceert naar het 'ras' van iemand is bij voorbaat al een dikke fail. Ook al zijn er meer pedo's in nederland en ook al zijn mocro's crimineler....bij wijze van spreken.
Ik denk dat dit soort onderzoeken nog taboe zijn en moeilijk te concretiseren, al zijn er wel genoeg bevindingen (als ik de lat zeer laag zet) dat nederland wel terecht gekenmerkt wordt als een pedofiel land. (verschillende pro-pedo's actief, forums, zelfs een politiek partij...)![]()
Bedoel je dat dit probleem niet bestaat? Kijk, ik sta hier bij de mentale paupers en ongeschoold naar extreem rechts neigend tuig bekend als een rode hond en stink hippie maar je gaat me toch niet vertellen dat je ontkent dat een betrekkelijk groot deel van de jongeren binnen deze groep een maatschappelijk probleem vormen?

Daar he je tenminste geen pedofiele partijwat een onzin. nederland een pedofiel land... de bevolking verafschuwt pedo's en wilt ze zwaar straffen alleen de straffen zijn te soft en ze hebben teveel rechten dankzij links.
islamtische landen zijn rasechte pedo landen, daar is het zelfs toegestaan om pedofiel te zijn. en iedereen daar aanbid een pedo, meer pedo kan het gewoon niet.

wat een onzin. nederland een pedofiel land... de bevolking verafschuwt pedo's en wilt ze zwaar straffen alleen de straffen zijn te soft en ze hebben teveel rechten dankzij links.
islamtische landen zijn rasechte pedo landen, daar is het zelfs toegestaan om pedofiel te zijn. en iedereen daar aanbid een pedo, meer pedo kan het gewoon niet.
waarom quote je me dan? altijd dezelfde reacties met jou
je weet gewoon niks te zeggen. Hmmz, dus het zit die marokkanen toch gewoon in het bloed?![]()