XXL Nutrition

Willem's log... lifting dad...

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb ff 128 gewogen, dat zou 13 kg lichter zijn ;) Maar als je aan de schijt tel niet mee denk... Zal aanstaande vrijdag weer is wegen, ga daarna een week op vakantie op een all-in cruise, dus da zal wel 1 weekje cheaten zijn. Daarna weer vrolijk verder :cool:

Ondanks het verzwakte lijf, toch maar naar RPB gegaan, om ff te kijken of ik hier nog wat kon presteren.

Woensdag 09-07-2014

STRICT LOG
5 x 52,5kg
5 x 52,5kg
5 x 62,5kg
5 x 62,5kg
5 x 62,5kg

Kwam er achter dak me astma medicijn vergeten was, had hem gelukkig bij dus toch alsnog gepakt. Maar mocht op de log niet baten. De clean ging slecht door de stijve benen van het squaten, en met het pressen werd ik dol.

SWISSBAR BENCH
10 x 35kg
10 x 65kg
5 x 85kg
3 x 85kg
3 x 85kg
4 x 85kg
6 x 85kg

Ben als ik fit ben ook niet zo`n ster in deze oefening dus gezien de situatie nie ontevreden.

BLOCKPULLS
10 x 70kg
10 x 100kg
10 x 120kg
6 x 150kg
5 x 170kg
5 x 170kg
10 x 170kg PR

Trainde lekker met Marc, ik deed 5x170 hij deed 3x toen deed ik er weer 5x en toen deed hij ineens ook 5x ik dacht: Mmm nu moet ik er minstens 6x doen, maar als hij er dan ook 6x doe moe ik nog een extra set doen. Vandaar dat ik maar een repout heb gedaan. Na 8x ff rechtop staan om kots in te slikken, toen nog 2 reps gedaan, en naar buiten gelopen om nog een beetje te kotsen... Volgens mij was dat een onbehaald doel van 2013 haha :D En omdat ik nooit blockpulls doe was die 10x170kg nog PR ook, maar als ik fit ben doe ik waarschijnlijk wel wat meer, maar goed ben wel tevreden. :cool:

Vandaag gewogen: 129,8 kg (-11 kg)

Ondanks het verzwakte lijf, toch maar naar RPB gegaan, om ff te kijken of ik hier nog wat kon presteren.

Woensdag 09-07-2014

STRICT LOG
5 x 52,5kg
5 x 52,5kg
5 x 62,5kg
5 x 62,5kg
5 x 62,5kg

Kwam er achter dak me astma medicijn vergeten was, had hem gelukkig bij dus toch alsnog gepakt. Maar mocht op de log niet baten. De clean ging slecht door de stijve benen van het squaten, en met het pressen werd ik dol.

SWISSBAR BENCH
10 x 35kg
10 x 65kg
5 x 85kg
3 x 85kg
3 x 85kg
4 x 85kg
6 x 85kg

Ben als ik fit ben ook niet zo`n ster in deze oefening dus gezien de situatie nie ontevreden.

BLOCKPULLS
10 x 70kg
10 x 100kg
10 x 120kg
6 x 150kg
5 x 170kg
5 x 170kg
10 x 170kg PR

Trainde lekker met Marc, ik deed 5x170 hij deed 3x toen deed ik er weer 5x en toen deed hij ineens ook 5x ik dacht: Mmm nu moet ik er minstens 6x doen, maar als hij er dan ook 6x doe moe ik nog een extra set doen. Vandaar dat ik maar een repout heb gedaan. Na 8x ff rechtop staan om kots in te slikken, toen nog 2 reps gedaan, en naar buiten gelopen om nog een beetje te kotsen... Volgens mij was dat een onbehaald doel van 2013 haha :D En omdat ik nooit blockpulls doe was die 10x170kg nog PR ook, maar als ik fit ben doe ik waarschijnlijk wel wat meer, maar goed ben wel tevreden. :cool:

dat zijn de lekkerste setjes, waarbij je moet kotsen.
mooie pr

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Vandaag gewogen: 129,8 kg (-11 kg)

goed bezig

Als je net als je broertje traint heb jij waarschijnlijk ook geen flauw idee waar je mee bezig bent :P

Hij neemt van mij niets aan, en kan erg slecht luisteren... Dus nee.
Hoewel hij ook heus wel weet waar hij mee bezig is, in grote lijnen dan.

Vraag me af wie je bent, train je wel of ben je alleen een internet held?

dat zijn de lekkerste setjes, waarbij je moet kotsen.
mooie pr

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

goed bezig

Thx

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------

Wat is daar lekker aan? Dan heb je gewoon te laat gegeten voordat je gaat trainen.

Ja 3,5 uur na het eten al trainen is wel erg snel, moet minstens 5 uur tussen zitten...

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:09 ----------

Als je net als je broertje traint heb jij waarschijnlijk ook geen flauw idee waar je mee bezig bent :P

Wat doe je dan hier? Waarom lees je het?

Aangezien je nergens zelf een log heb of iets over je identiteit bekend maak, denk ik dat je of iemand ben die: Dosn't even lift, of je ben een tweede account van iemand die graag loopt te zeiken. Gewoon zo'n manneke, (of gezien het zeiken zou het ook een vrouw kunnen zijn) Iemand die zelf ondanks zinloze pogingen niet heeft kunnen bereiken wat ie wou, en nu maar op mensen die wel hun doelen halen, gewoon zonder rare fratsen lekker met plezier doortrainen en toch stiekem steeds sterker worden. gaan lopen zeiken. (met de schuin gedrukte woorden bedoel ik mensen als ik:cool:)

Dus tot de tijd dat je jezelf ergens bewijst of kenbaar maak kan je beter niks meer zeggen want ik kijk er toch nie meer naar.

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

jawel man, dan proef je je eten 2 keer!

ik heb nog nooit hoeven kotsen, maar ik ben dan ook een mietje

Het moet niet elke dag gebeuren, gewoon een keer meegemaakt hebben is genoeg ;)

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

prijs je gelukkig, ik kots veel te snel onder het trainen, echt een vloek

Het moet geen standaar ritueel worden nee

Vraag me af wie je bent, train je wel of ben je alleen een internet held?

Ben sowieso een internetheld, en train af en toe ook wel.

Wat doe je dan hier? Waarom lees je het?

Aangezien je nergens zelf een log heb of iets over je identiteit bekend maak, denk ik dat je of iemand ben die: Dosn't even lift, of je ben een tweede account van iemand die graag loopt te zeiken. Gewoon zo'n manneke, (of gezien het zeiken zou het ook een vrouw kunnen zijn) Iemand die zelf ondanks zinloze pogingen niet heeft kunnen bereiken wat ie wou, en nu maar op mensen die wel hun doelen halen, gewoon zonder rare fratsen lekker met plezier doortrainen en toch stiekem steeds sterker worden. gaan lopen zeiken. (met de schuin gedrukte woorden bedoel ik mensen als ik:cool:)

Dus tot de tijd dat je jezelf ergens bewijst of kenbaar maak kan je beter niks meer zeggen want ik kijk er toch nie meer naar.

Ik vind jouw log wel vermakelijk, en heb het idee dat je in ieder geval wel plezier hebt in het trainen. Was ook een beetje een lullige opmerking van mij (was een beetje een reactie op de opmerking van je broer). Excuus dus daarvoor.

Zo lekker een week op een cruise gezeten, goeie vakantie gehad lekker eten en eigenlijk te veel zuipen erbij, maar goed het was vakantie dus dan mag het :cool: Had gezien dat ze een gym aanboord hebben dus maar ff een kleine pomp training gedaan.

dinsdag 15-07-2014

DB PRESS
10 x 35
10 x 35
10 x 45
10 x 45
10 x 50
10 x 50
10 x 50

en verder gegaan op apparaten:

PULLDOWN
10 x 60
10 x 120
10 x 160
10 x 200
10 x 200
10 x 200

UPPERBACK
10 x 40
10 x 80
10 x 100
10 x 100
10 x 100

db press 3x10x50?

Zag je de getallen dubbel?

Amerikaanse boot Sven.

Het waren Amerikaanse kg's, die zijn minder zwaar...

zelf nog nooit gekotst tijdens een training..wel vaker bijna (90%).. zeker met dit rare weer in NL zeg.. pff
Maar je houd tenminste niet in!

Je hebt een echte strongman training zie ik, waar ik zelf niet echt in thuis ben (meer powerliftert/BB)
Wat is het nut van een blockpull eigenlijk ten opzichte van gewoon een deadlift?

Fikse training man die amerikaanse kgs

zelf nog nooit gekotst tijdens een training..wel vaker bijna (90%).. zeker met dit rare weer in NL zeg.. pff
Maar je houd tenminste niet in!

Je hebt een echte strongman training zie ik, waar ik zelf niet echt in thuis ben (meer powerliftert/BB)
Wat is het nut van een blockpull eigenlijk ten opzichte van gewoon een deadlift?

Nou ja, afgelopen maand voelde ik me nie echt meer een strong-man, last van astma, verkouden, diarree, en toen weer een week vakantie, maar goed das nu voorbij! kan nu weer serieus aan de gang.

Blockpull ligt de bar net onder de knie, dus meer de focus op de lockout. Had stijve benen van het squaten dus vond dat minder diep uitpakken wel aangenaam :D

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Fikse training man die amerikaanse kgs

thx, het voelde allemaal niet heel zwaar aan hoor... maar goed die getallen lijken heel wat!

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

maandag 21-07-2014

Eindelijk weer een gewoon goeie training.

STRICKT PRESS
10 x 20kg
10 x 40kg
6 x 50kg
5 x 60kg
10 x 70kg PR
3 x 70kg
1 x 75kg

Had op die repout eigenlijk al me kruid verschoten...

SEATED ROWS
10x
10x
10x
10x
10x

SLINGSHOT BENCH
10 x 60kg
10 x 70kg
5 x 80kg
5 x 90kg
3 x 100kg

Nog nooit gedaan, ff wennen dat getrek aan die bar tijdens het pressen.

DB CURL
10x L+R
10x L+R
10x L+R

Terug
Naar boven