Als die repout strict was ben ik sinterklaas.
Viel gvd 45 graden achterover man.
Jij bent gewoon jaloers...
---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------
woensdag 23-07-2014 RPB
Had hoge verwachtingen, dit viel helaas tegen... Maar goed na een maand geen goede train zal ik de komende trainingen maar uit moeten gaan van een wederopbouw... Als ik het zo bekijk was de training eigenlijk best, alleen jammer dat ik bij het deadliften weer gruwelijke pijn in me pens kreeg, en 2x tussen door stront zo dun als water heb gescheten... Denk dat het door de megagrow of door de maagpillen komt die ik heb gehad. Voorlopig spoel ik de megagrow maar door de plee en ga weer terug naar me oude subs van toen ik nog goed was.
DEADLIFT
10 x 70kg
6 x 120kg
6 x 150kg
5 x 170kg
3 x 190kg
3 x 190kg
3 x 190kg
3 x 190kg
3 x 190kg
Eigenlijk zijn de gewichten niet eens heel slecht, alleen het was klote dak tussen de sets door zoveel tijd nodig had, pijn in pens, en 2x schijten, heeft erg lang geduurd maar opzich met de gewichten/sets wel te vreden. (voor de weder opbouw dan he)
VOLGENDE WEEK god***domme WEER 200++ DEADLIFTEN!
FRONT SQUAT
5 x 70kg
5 x 70kg
5 x 80kg
1 x 80kg
3 x 90kg
Gestopt nog steeds pijn in me pens.
Toen litertje water gedronken, he pijn in me pens weg! Hans en Roy gingen Yoke doen, leek me een slecht plan, toch maar meegedaan laag gewicht en op SPEEEEEEED!!
SPEEEEEED YOKE
150kg 2x 15m
190kg 2x 15m
220kg 2x 15m
260kg 1x 15m
Ging hier voor mij doen echt snel, en zeker dat heen en terug lopen was lekker om een keer te doen. Kwa snelheid denk nog nooit zo snel gegaan, deed meestal rustig aan 1x 15m lopen om daarna zwaardere sets te doen. Hierover erg tevreden!
Eigenlijk toch nog best lekker getraind had alleen wat meer willen doen, maar het buikje hield de boel tegen.
De schade van het weekje all-in cruise valt ook mee, ik woog nu (4 dagen terug van vakantie) 132,4kg na de training (meestal weeg ik na zulke trainingen top-zwaar). Deze week lekker op de fiets naar het werk 19km per dag da zal de boel ook weer goed doen!