- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2x 112 is dat een bench prwat voor MP en bench verhouding hedde gij jonge
Ik heb bijna de juiste verhouding, overhead moet sterker zijn dan bench
maar ik denk dat in m'n bench nog wel meer te halen valt, dit waren 2 easy reps zonder na pressen. Er zit hier nog wel meer speling in, maar zoals ik al zei heb voor de bench niet echt ambities.of nu naar de 8 reps gaan Willem; 4x8x100. Daarna 4x6x105, 3x6x107,5 of 110... etc. Ziet er iig goed uit, basis voor bovenrug wordt al stuk beter zo

Gewoon allebei sterk hebben! Mooie vpr op je deadlift man.
owh ik las iets te snelscannend lezen is niet altijd ideaal

Goeie deadlift! Nondepie
Net zon sterke OHP als Bench hebbe is wel koning![]()
.Netjes!
Maaare, volgens mij ken je er veel eerder onderduiken met je kop?
Zodra ik altijd boven me hoofd uit kom duik ik er meteen onder om uit te drukken.
Ik vind hem btw nog aardig strict.
Maar is normaal Ohp niet sterker als log? Omdat een log zon grote ronde diameter heeft en een stuk verder van je af op je borst ligt is die toch juist zwaarder door zijn formaat?
Ik vind die houten log bij gijs al een stuk gemakkelijker als die ifsa log.
) gedronken, dus had vandaag een goed gevoel. Maar helaas was ik er zo erg mee bezig dat ik van te voren al zenuwachtig werd voor de log. Wil ik net beginnen hoor ik dat werner hard vooruit is gegaan en me op de single rep voorbij gegaan is... Dus de druk werd nog hoger, het plan was om de set te filmen, dus nog meer druk. Eerste rep ging echt keihard, 2de rep failde... Echt waardeloos. Daarna zonder camera nog een keer gedaan toen deed ik er 3 dus eigenlijk maakte dat de boel wel weer goed. alleen die fails blijven op het moment beter hangen als de reps die wel goed gaan.