Vandaag goeie train gehad @RPB met Gijs en Werner, ik begon met deadliften de laatste dagen van het schema, dus ik kom in de PR zone. Na iets van 1,5 jaar, 3 rugblessures en een gescheurde enkelband, totaal geen progressie op de deadlift gemaakt, elke keer als ik weer in de buurt kwam schoot het of weer verkeerd in me rug, en de laatste keer viel ik van de trap en scheurde me enkelband. Maar nu vandaag eindelijk weer een PR getrokken! En dat terwijl ik nog een epic fail gemaakt had door tijdens de opwarm setjes per ongeluk 2x25kg eraan gehangen had ipv 2x15kg... Had hierdoor een slechte opbouw naar de werkset toe, mooi stom... Zie hieronder.
Woensdag 14-10-2015
DEADLIFT no suit, as allways...
6 x 70kg
6 x 120kg
6 x 150kg
3 x 180kg
1 x 230kg moest een harde 1x210kg zijn, ging niet heel hard, dit was al een slecht teken
2x Fx 255kg moest 235kg zijn, ipv hard loskomen kwam hij zwaar los, ik dacht wtf hoe ken dit nou... Bleek dus te zwaar geladen te zijn....
Ff rust gepakt en het juiste gewicht op de stang gegooit:
3 x 235kg
PR
Moest er door de slechte opbouw meer moeite voor doen dan nodig was, en die 2x fail gaat toch ook in je kop zitten voordat je begint. Maar goed niet heel bijzonder PR maar toch blij mee na al die tijd een keer weer DL-PR. Kwam er ook achter dat ik zaterdag ook al gedeadlift had, 2x in de week deadliften is ook niet heel slim normaal gesproken. Nu ff dag of 10 geen deadlift, dan moet ik volgens schema 2x245kg, zou ook PR zijn, kijk ff hoe de eerste rep gaat, wil in iedergeval niks meer failen want de week erop moet ik voor de max single rep 260kg gaan. Dan moet alles in de kop goed zitten!
SKWAAATS CAMBERED BAR
6 x 50kg
6 x 70kg
6 x 100kg
5 x 130kg
2 x 150kg
Voor het eerst echt met die bar geskwaaaat, ff wennen, zak er makkelijker mee voorover, laat dat nu net mijn zwakke punt zijn. Maar goed niet slecht voor first time.
STANDING CALF RAISES
20 x 110kg
20 x 130kg
20 x 130kg
20 x 130kg
Daarna nog een superset gedaan, cable crunch met nog een oefening waar ik de naam niet van weet

Ik wacht ff tot Gijs z`n training gepost heeft, dan kan ik daar ff afkijken