Paardelul
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.055
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt wel

Me BW blijft aardig stabiel, maar voor me gevoel word ik weer vetter. Eet gewoontes weer wat stricter en minder alcohol
Zal dit weekend zwaar worden, vrijdag heb ik een verjaardag waar de avond altijd heel lang duurt als je nuchter ben, en zaterdag moek naar Den Bosch, Duketown Rebel Festival... Ff kijken op welke avond ik ga zondigen, of 2 avonden gematigd drinken 
Kan je beter 1 avond zondigen dan 2 keer een beetje denk ik

Ligt eraan, als je met 1 keer zondigen makkelijk 5000 kcal extra naar binnen werkt, maar met twee dagen de eerste dag 2500 extra en de tweede dag 1500 kcal extra, is twee dagen toch wel beter
Dat klopt als je alleen naar calls kijkt idd. Maar denk da
Andersom net zo natuurlijk.
Ben het over calls met je eens, maar denk dat het met alcohol toch beter is om dit niet te verspreiden over 2 dagen vanwege de andere effecten van alcohol buiten de calls om.Ligt eraan, als je met 1 keer zondigen makkelijk 5000 kcal extra naar binnen werkt, maar met twee dagen de eerste dag 2500 extra en de tweede dag 1500 kcal extra, is twee dagen toch wel beter
Andersom net zo natuurlijk.
Ben het over calls met je eens, maar denk dat het met alcohol toch beter is om dit niet te verspreiden over 2 dagen vanwege de andere effecten van alcohol buiten de calls om.
Wat zuipen is in willem ze woordenboek 5 flessen wijnIk denk dat het met alcohol een beetje hetzelfde verhaal is. 1x flink zuipen is erger dan 2x matig zuipen.
1 of 2 dagen wat alcohol zal sowieso niet mega veel effect hebben.
Wat zuipen is in willem ze woordenboek 5 flessen wijn

Ik vind helemaal mooi
Nja 2x 2,5 fles of 1x 5 flessen, maakt dan ook niet meer uit![]()