- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Damn broeder, er beginnen al spontaan allerlei tussenwervelschijven weg te schuiven bij het zien van dat deadliftfilmpje.
Zou dat gewoon serieus niet doen man...
Ja, omdat ik zou willen dat m'n rug nog wat langer mee ging en omdat ik op de langere termijn sterker zou willen worden en niet alleen vandaag één of twee reps extra zou willen trekken...
Waarom zulke repouts op deadlift met dat enorme gehitch? Kan me best voorstellen dat je een keer op een strongman wedstrijd echt full r*tard wilt gaan en dat je jezelf dan helemaal naar de kloten trekt voor een extra repje (alhoewel ik dat ook niet zou doen met deze techniek). Maar nu ga je dus volgende week 6x210 doen, wat er dan weer net als dit uit zal zien, of nog erger. Ik kan me echt niet indenken hoe dit de beste manier zou zijn om op een verstandige manier sterker te worden op je deadlift man.
Maar misschien ben ik de enige die er zo over denkt..
neeIs het dan verstandiger om bijv 3 x 220 te trekken?? Zodat je wel went aan het zwaardere gewicht?
Ja, omdat ik zou willen dat m'n rug nog wat langer mee ging en omdat ik op de langere termijn sterker zou willen worden en niet alleen vandaag één of twee reps extra zou willen trekken...
Waarom zulke repouts op deadlift met dat enorme gehitch? Kan me best voorstellen dat je een keer op een strongman wedstrijd echt full r*tard wilt gaan en dat je jezelf dan helemaal naar de kloten trekt voor een extra repje (alhoewel ik dat ook niet zou doen met deze techniek). Maar nu ga je dus volgende week 6x210 doen, wat er dan weer net als dit uit zal zien, of nog erger. Ik kan me echt niet indenken hoe dit de beste manier zou zijn om op een verstandige manier sterker te worden op je deadlift man.
Maar misschien ben ik de enige die er zo over denkt..

Ja daar heb je opzich wel een goed punt, maar goed als de camera erbij komt moe ik me natuurlijk ff uitsloven he
Dat mezelf naar de klote trekken valt wel mee, ff op adem komen en daarna heb ik nergens geen last van. Beetje spierpijn maar geen echte rugklachten, die heb nog nooit echt gehad, ook toen ik ze nog met me oude techniek trok (zo goed als stifflegged, en vooroverhangend) dus denk dak een sterke onderrug heb. Deze reps zijn volgens mij toch best netjes, de laatste 2 gaan wat zwaarder maar technisch zijn ze goed toch?
vanaf de 2e al niet meer PL approved in ieder geval. Maar het zou je wel lukken, volgens mij heb je jezelf gewoon een hitch techniek aangeleerd als automatisme
Verder ben ik het wel eens met tymen

Wel oke volume, maar met 100 als PR moet je toch EASY 3x82,5 kunnen doen?
PR = PR dus, en zeker met die 2 setjes erachteraan is toch nog dik volume.nice
nu staan we gelijk
de poep gaat de ventilator raken

normaal doe ik altijd alles bijmekaar optellen.