AndroidHealthClinic

Willy´s eerste Log

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag isolatie training na werk:
Eerst ff 12 minuten crosstrainer PR :fire: Langst wat ik ooit op een cardio apparaat heb gestaan :D

Peck deck:
opwarmen
10 x 70
8 x 80
8 x 90
7 x 100 Fullstack
7 x 100 Fullstack

Tricep pushdown:
10 x 50
10 x 70
8 x 85
8 x 75

Explosief opdrukken 3 sets

Was gesloopt, voelde de OH en DB snatches van gister nog.....

Morgen frontsquats, rows/pull-ups en wat assistance

Wow dikke pushdowns man! Of is dat een apparaat met dubbele katrollen? Wij hadden eerst altijd een apparaat waar ik 35 kilo pushdowns op deed maar toen we nieuwe apparatuur kregen kon ik opeens 70 kilo pakken. Bleek door die dubbele katrollen te komen..

Dikke deadlift PR ook. Ga zo door :thumbs:

Bij gewichten op aparaten moet je met een kilo zout nemen, zoals jij al zegt met die katrollen. Gewicht boeit me dan ook niet behalve mij losse compounds.

Net gegeten: 4 boterhammen, 2 eieren, 2 plakjes kaas, 2 plakjes ham, komkommersalade voor op brood en 400 ml bulkomel :D

Nice log :D Net ff zitte tjekken..
heb je eigenlijk al een hardcore sportschool in leiden gevonden?
Waar train je nu dan? Ik train zelf bij de spartaan in leiden, ik vind het daar het meest hardcore.. Heeft cardio/fitness/bodybuilding/powerlifting zalen (gescheiden, dus geen last van tijdschrift-lezende vrouwen op de fiets als je aan het banken bent..) Je kan er gewoon één keer trainen om te proberen..

Was ff zoeken maar je hebt nette trainingen. Succes!

Thanks at both :D

NEEEEEE dat meen je niet, ik wilde vandaag een keer naar Spartaan gaan.... :D
Nog niet echt op zoek geweest, omdat ik toch wel tevreden over Felter ben...
Ondanks dat je gewicht niet mag laten, dumbbells max is 40 en weinig andere sterke dudes.

Kan je wat meer over vertellen m.b.t. squatrack, dumbbells, benches etc.?

Thanks at both :D

NEEEEEE dat meen je niet, ik wilde vandaag een keer naar Spartaan gaan.... :D
Nog niet echt op zoek geweest, omdat ik toch wel tevreden over Felter ben...
Ondanks dat je gewicht niet mag laten, dumbbells max is 40 en weinig andere sterke dudes.

Kan je wat meer over vertellen m.b.t. squatrack, dumbbells, benches etc.?

Ik ga over 5 minuten trainen, kom je ook? :D
Ze hebben 3 squatrekken (losse rekken), normale dumbbells in 2 zalen gaan tot 32 kilo, maar ze hebben een apart rek met dumbbells tot 60 kg.. Powerlift hoek kan je ook gebruik van maken (handig om te squatten en deadliften).. Om te benchen heb je op zolder genoeg banken (4 banken normaal, 2 banken incline, 1 bank decline).. Je hebt er gewoon heel veel verschillende oefeningsmogenlijkheden.. en ik hoor ook van veel mensen dat ze veel apparaten hebben die ze in andere gyms niet hebben (heb laatst met jonathan later getraint in de spartaan want hij was ook benieuwd naar de spartaan, en hij was ook onder de indruk over de uitgebreide keuze van apparaten en dat er veel apparaten zijn die andere gyms niet hebben..).. Verder mag je trainen in tank top, heb je een voedingsdeskundige (om je te laten meten/wegen), zonnebank, sauna, whirlpool..

Laatst bewerkt:
Ik ga over 5 minuten trainen, kom je ook? :D
Ze hebben 3 squatrekken (losse rekken), normale dumbbells in 2 zalen gaan tot 32 kilo, maar ze hebben een apart rek met dumbbells tot 60 kg.. Powerlift hoek kan je ook gebruik van maken (handig om te squatten en deadliften).. Om te benchen heb je op zolder genoeg banken (4 banken normaal, 2 banken incline, 1 bank decline).. Je hebt er gewoon heel veel verschillende oefeningsmogenlijkheden.. en ik hoor ook van veel mensen dat ze veel apparaten hebben die ze in andere gyms niet hebben (heb laatst met jonathan later getraint in de spartaan want hij was ook benieuwd naar de spartaan, en hij was ook onder de indruk over de uitgebreide keuze van apparaten en dat er veel apparaten zijn die andere gyms niet hebben..).. Verder mag je trainen in tank top, heb je een voedingsdeskundige (om je te laten meten/wegen), zonnebank, sauna, whirlpool..

wow, zo'n aanbod kun je niet afslaan:eek:

ik kijk al uit naar filmpjes:cool:

Hmm k*t ik lees het nu pas, ik ga nu ff met een vriend overleggen waar we gaan trainen.....
Fysiek ben ik al een keer geweest en vond ik niet zo bijzonder eigelijk....

Uiteindelijk gewoon bij felter getraind:
Front squat:
opwarmen
5 x 90
2 x 110
1 x 115 PR :fire:

Onderhandse pulldown:
opwarmen
12 x 98
6 x 112
3 x 119 PR :fire:

Barbell shrugs:
15 x 110
10 x 140
8 x 150 PR :fire:

DB Preacher curls:
2 x 8 x 14 PR :fire:
5 x 14

Goeie training, aardig wat PR´s!!! :D Moet erbij zeggen dat ik behoorlijk stijf was in me onderrug en quads, misschien zit er nog meer in, ook al ging de 115 wel moeilijk :rolleyes:
Heb nog aantal filmpjes en foto´s gemaakt, die komen later
Volgende week meer volume in de trainingen gooien, en ook iets meer volume met de benen. Ga niet gelijk als een gek te keer want ik wil niks forceren....

Morgen banken

EDIT: :fire: aantal post = 666 :fire:

Laatst bewerkt:
vette pr's :fire:

niet meer posten met deze acount en een willy6 acount nemen :fire:

ik kijk uit naar je filmpjes en shizzle :fire:

:fire:

hahah thanks heren!

De beloofde foto´s:

Most Muscular: let ff op me hoofd :roflol:
82o2dk6.jpg

Back Lat spread
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Benen op dit moment
818sn4y.jpg

Back double bicep
8539754.jpg

Trainingsmaatje (heeft goede genen!)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Commentaar bij de foto´s: Benen (met name kuiten en hams) hebben werk nodig, logisch na 6 weken geen benen..... Armen ook groter, maar dat is geen prioriteit, die trekken hopelijk bij als ik weer een aparte armen dag in ga voeren. Meer wijdte nodig in de lats bij de back double bicep.... En ik ben iets minder droog dan eerst heb ik het idee, ga nu op zaterdag boksen en wat meer op me voedsel letten (dus niet meer 5 x in de week pizza en patat met broodje kroket met extra mayo :P)

Je traps gaan lekker, overtreffen de rest ook net zoals bij mij :D .. werk vooral aan de lateral delts en de triceps.
Dan gaat je most muscular pose beter uitkomen :thumbs:

Thanks man, ja me armen moeten in general groter en side delts ben ik ook mee bezig.....2 x in de week 5 setjes. Kijken hoe ze daar op gaan, maar ik volg nu een kracht schema en geen BB schema dus heetf niet echt prioriteit.

1 x 115 Front squat
View My Video

Techniek en houding is minder, eergister deads gedaan (plus PR op 180 gezet) en voelde dit in me onderrug en benen. Had stiekem 120 gehoopt, maargoed.

Terechte traps squad member zo te zien :eek: Keep it up :thumbs:

Terug
Naar boven