Willy7
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Thanks squad member

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja shoulder dislocates zijn lekker man! Doe ze nu standaard voor ik ga banken met wat RC werk, heb 2 keer blessure aan me schouders gehad. Doe het daarom nu preventief. Maar bedankt voor de tip in iedergeval!![]()
Sanca, je spaced hem weer
Waar staat een zechersquat![]()

ow, ik dacht dat je in het filmpje de barbell i je armen had liggen, zal het verkeerd gezien hebben dan![]()

hangt je broek niet wat te fel af op die video bro ?
of lok je zo die geile chickies in de gym?

Voelde op het laatst wel een beetje irritatie in me tri maar nu geen last meer van gelukkig. Spierpijn in me kuiten en voorste schouderkoppen, I
it 

. Nu vraag ik soms wel eens een instructeur op de sportschool om me ff te assisteren, die gasten grijpen ook altijd te vroeg in
Ik mag best een beetje schreeuwen voordat ze uberhaupt met hun tengels bij die halter in de buurt komen..Thanks T.
Gebeurt mij te vaak dat een spotter te vroeg in grijpt, vanaf nu vermeld ik gewoon dat er ingegrepen moet worden als IK dat zeggen en niet wanneer andere denken dat nodig...... Klinkt beetje als gazstappo, maar liever dat dan iemand die er te vroeg aan zit!

Coïtus, slapen, halverwege de nacht wakker worden, weer coïtus en slapen.... Benieuwd hoe het gaat lopen, ik hoop op een relatie weer maar we zien wel....