Fitness Seller

Willy´s eerste Log

Nice pr's. Die traps zitten er al overduidelijk:D

• Topic Starter Topic Starter
Dank je man.... Heb wel beetje stijve schouder van die fronts van gister, hoop niet dat ik er last van heb met banken zometeen.
Ga ff wat singles (doubles?) maken met 100 op de incline :fire:

Gewoon even een goed aantal setjes van 20 reps shoulder dislocates doen om het allemaal goed op te warmen, beetje stretchen.
Bij incline gebruik je sowieso meer je voorste kop, dus wel belangrijk dat je goed warm bent.

Ja shoulder dislocates zijn lekker man! Doe ze nu standaard voor ik ga banken met wat RC werk, heb 2 keer blessure aan me schouders gehad. Doe het daarom nu preventief. Maar bedankt voor de tip in iedergeval! ;)

Ja shoulder dislocates zijn lekker man! Doe ze nu standaard voor ik ga banken met wat RC werk, heb 2 keer blessure aan me schouders gehad. Doe het daarom nu preventief. Maar bedankt voor de tip in iedergeval! ;)

:thumbs: ik kan met je mee praten wat betreft schouderblessures,
heb die dislocates nu ook standaard in me schema opgenomen.

brute traps :D

mooie zerchersquat :thumbs:

Sanca, je spaced hem weer :roflol:
Waar staat een zechersquat :D

:D hangt je broek niet wat te fel af op die video bro ?
:eyebrow: of lok je zo die geile chickies in de gym?

ow, ik dacht dat je in het filmpje de barbell i je armen had liggen, zal het verkeerd gezien hebben dan :rolleyes:

Maak niet uit, no hard feelings ;)

:D hangt je broek niet wat te fel af op die video bro ?
:eyebrow: of lok je zo die geile chickies in de gym?

Hmm na het shirt is helemaal uitgescheurd, onderaan zit het met zon 5 a 10 cm stof nog aan elkaar. Daarom zie je de rand van me boxer en me trainingsbroek. Vind het een zwaar chill en stylo shirt daarom doe ik hem aan en ja ik kan af en toe ff geil doen en me titties flashen naar onschuldige voorbijgangsters :D

Gisterochtend na werk ff kuiten en buik gedaan:
Eerst wat donkey en soleus raises op de powerplate, daarna 4 setjes standing calfs.

Buik ook ff wat op de powerplate, 2 keer op een machine en ff wat op de grond.

In den middag heb ik gebankt:
Incline Bench
opwarmen
8 x 80
4 x 90
1 x 100 (spotter greep te vroeg in bij rep 2....)
7 x 80
2 x 90
1 x 100 (weer greep de spotter te vroeg in bij de 2de rep)
1 x 100
2 x 95 PR
1 x 95 (fail bij 2)

Close grippers op de platte bank:
8 x 80
4 x 95
2 x 100 PR (fail bij 3)
1x 105 PR

Cutler Raise:
12 x 11.75 PR
10 x 11.75

DB side raise:
10 x 16 PR (dacht ik :rolleyes:
10 x 14
8 x 14

Heerlijk training! :fire:
Dat waven op de bank is te lekker gewoon, ga ik zeker vaker doen, ook met andere oefeningen. Aardig wat PR´s weer, was zeer verrast over de CGBP,was speciaal voor jou Jason ;) Voelde op het laatst wel een beetje irritatie in me tri maar nu geen last meer van gelukkig. Spierpijn in me kuiten en voorste schouderkoppen, I :heart: it :D

Ook erg lekker met zon volume banken (13 sets) nog nooit voorgekomen bij mij, dus PR dan maar :sukkeltje:

Plus ik ben verkouden en denk ziek aan het worden, t*ring zooi :mad:

Sterke incline en zeker geen verkeerde side raise! Zwaar irritant als je spotter te vroeg ingrijpt. Ik trainde eerst altijd met m'n broertje maar zijn motivatie is hedentendage ver te zoeken :rolleyes:. Nu vraag ik soms wel eens een instructeur op de sportschool om me ff te assisteren, die gasten grijpen ook altijd te vroeg in :mad: Ik mag best een beetje schreeuwen voordat ze uberhaupt met hun tengels bij die halter in de buurt komen..

Thanks man and raad eens, de spotters waren ook 2 instructeurs.
Zij waren ook aan het trainen en deden de arnold press..... :rolleyes:

Haha. Nette training man:thumbs: Cgbp speciaal aan mij opgedragen:woot: Waven is idd lekker en jammer van die instructeurs, maarjah.

Thanks T.
Gebeurt mij te vaak dat een spotter te vroeg in grijpt, vanaf nu vermeld ik gewoon dat er ingegrepen moet worden als IK dat zeggen en niet wanneer andere denken dat nodig...... Klinkt beetje als gazstappo, maar liever dat dan iemand die er te vroeg aan zit!

Thanks T.
Gebeurt mij te vaak dat een spotter te vroeg in grijpt, vanaf nu vermeld ik gewoon dat er ingegrepen moet worden als IK dat zeggen en niet wanneer andere denken dat nodig...... Klinkt beetje als gazstappo, maar liever dat dan iemand die er te vroeg aan zit!

Juist! Gewoon iedere training voor je sessie duidelijk stellen: AFBLIJVEN TOT IK HET SIGNAAL GEEF!!

ik zeg van tevoren wat ik verwacht. Afblijven tot ik zeg
Toe=helpen (altijd zo min mogelijk)
Pak=direct ingrijpen

Lekker commanderen, maar t werkt wel.

Precies Jason, niemand raakt mijn lange....... harde....... volle....... barbell aan tenzij ik het zeg :D

Weekend summary:
Vrijdag: begon ziek te worden, gezoend met me ex
Zaterdag: ZIEK en gewerkt, daarna gechillt met vrienden maar heb ze vroeg het huis uit gekickt want ik was ZIEK
Zondag: Met me ex naar de stad geweest, nieuwe telefoon geregeld :D
Samsung g600 (eindelijk de fincanciën om een "hippe telefoon" aan te schaffen.

Samsung Mobile Nederland - Samsung G600

Sex met me ex (x2) :D Coïtus, slapen, halverwege de nacht wakker worden, weer coïtus en slapen.... Benieuwd hoe het gaat lopen, ik hoop op een relatie weer maar we zien wel.... :rolleyes:

Vandaag: Nog steeds niet 100%, heb 4 uur geslapen vanacht.... Zeer k*t gegeten dit weekend ivm ziek zijn. Misschien dat ik vanavond ga trainen en ´s middags ff slapen, ben toch vrij :D

Terug
Naar boven