AndroidHealthClinic

Willy´s eerste Log

Dank je wel mannen! Heb het er moeilijk mee, nergens zin in (met name dat kankerkerstgedoe en nieuwjaar shit), eet moeilijk, ben moe en denk veel aan haar.....

Vandaag getraind op 1 maaltijd en na een k*tnachtrust.
Flat bench:
opwarmen
3 x 90
3 x 3 x 100
1 x 110 FAIL
1 x 110

Incline bench:
10 x 60
6 x 80
1 x 90 (2 FAIL)

Incline flyes en chest press.

Belabberde training, voelde me zwak.
Na trainen gewogen, eet vies nu om toch nog wat cals binnen te krijgen, maar het mag niet baten. Ik zit op een dieptepunt: 80 kilo, ben nu al 4 kilo kwijt. Ik eet veels te weinig, maar ik heb ook totaal geen honger en ook geen behoefte om me er druk om te maken.

Vrijdag is condoleance en zaterdag de cematie, ik mag gelukkig wat zeggen op de crematie. Ben ik wel blij mee :)

die 4 kilo gain je zo weer terug voornamelijk vocht, gewoon ff niks doen deze dagen en week 2008 knallen mijn advies voor u

sterkte

Nogmaals sterkte bro, we leven met je mee:)

Wat Ciko zegt en niet te druk maken om die kilo's en gooi er wat extra weightgainer of ander drinkbaar spul in als je echt omhoog zit met de kcal. Die kracht heb je zo weer terug, misschien wel meer dan ervoor.

• Topic Starter Topic Starter
Ja naja ik laat het lekker gaan zoals het is. Krijg echt weinig weg gewoon, blijf gewoon trainen. Nieuwe jaar is nieuwe start, dan zal ik me ook wel weer wat beter voelen zowel mentaal als fysiek. Nogmaals dank je wel!

Filpmje van de 120 bench zit eraan te komen, hij is nu aan het uppen.

Ja naja ik laat het lekker gaan zoals het is. Krijg echt weinig weg gewoon, blijf gewoon trainen. Nieuwe jaar is nieuwe start, dan zal ik me ook wel weer wat beter voelen zowel mentaal als fysiek. Nogmaals dank je wel!

Filpmje van de 120 bench zit eraan te komen, hij is nu aan het uppen.

120 bench voor een 19 jarige jonkie is bruut

Netjes kerel :thumbs: ook zeer kleurrijke gewichten :p

Joh he, flowerpower :roflol:
Maar thanks man.

Vandaag getraind: Benen :D

Circuit met stang (20 kilo):
Lunges 20 reps elk been, step up calf raise (step ups: ten allen tijde op je tenen blijven staan) 20 reps elk been, good mornings 20 reps en als laatste squats 20 reps

4 keer dit circuit met als opwarming 5 minuten crosstrainen en na circuit 15 gefietst.
Buikspieren ook getraint 4 soorten oefeningen waaronder 3 sets leg raises.

Knie voelt redelijk aan....

Laatst bewerkt:
Lekker volume :D

lekkere benche willy

en rare been training man

Thanks Ciko!

Benen training is revaliderend bedoeld.... Loop bij de fysio ook en zij heeft dat zo opgesteld voor mij dus.....

Laatst bewerkt:

Thanks man!

Rug plus bicep vandaag gedaan.
Explosive pull ups:
opwarmen
3 x 6 x bw

Onderhandse pull ups:
6 x bw + 15 PR
3 x bw + 25 PR
2 x bw + 25
5 x bw + 15

Machine rows:
12 x 77 PR
10 x 91 (laatste cheated) PR
8 x 98 PR
2 x 119 (fullstack) + 4 x 98 PR

Shrugs (met straps):
10 x 90
10 x 120
12 x 140
10 x 160 PR
8 x 180 PR

Dumbbell curl:
2 x 6 x 20 PR

Machine curl:
5 x 55
6 x 45

Heerlijke training, flink wat PR´s. Machine rows heeeellllll lang niet gedaan dus ook niet zo verwonderlijk dat alles PR was. Shrugs voor het eerst met straps gedaan, ik dacht dat ze deraf scheurde. Voor het eerst in me leven het gevoel dat ik ook echt me traps heb getraind. Delicious! :fire:
Curl ook PR maar niet zo boeiend.

Zometeen naar de condoleance, voelde me hele dag goed tot een half uur geleden.... Morgen ochtend om 10 the funeral en van 4 tot 6 nog een borrel. Ter ere van haar. Eten gaat ietsje beter maar is nog steeds crap. Humeur is over het algemeen al iets frisser maar dat kan zo weer omslaan....

R.I.P. Marjolein :kiss:

Vette training :fire:

en nog eens sterkte bro' :o

Bruut training man! Mooie bench ook op dat filmpje! Serieus gewicht aan het verplaatsen :p

En zowaar pr's!!:eek: Brute 180kg powershrugs man. Daar knap je van op he:D

damm willy straks haal je mij nog in met die goddammit shrugs easy boy

verder harde training gab

sterkte nog man met je vriendin

Vette training :fire:

en nog eens sterkte bro' :o

Bruut training man! Mooie bench ook op dat filmpje! Serieus gewicht aan het verplaatsen :p

En zowaar pr's!!:eek: Brute 180kg powershrugs man. Daar knap je van op he:D

damm willy straks haal je mij nog in met die goddammit shrugs easy boy

verder harde training gab

sterkte nog man met je vriendin

Thanks BB´ers en PL´ers :fire:
Voelde goed om weer ff te beuken!

Terug
Naar boven