Fitness Seller

Wimmo's logs

Bezoekers in dit topic

Thx kerels!

Ik hou de dragon flags nu even voor bekeken en ga terug wat leg raises (op dipstation) doen met extra gewicht, tot ik met zekerheid een 7-8 herhalingen kan in één set dragon flags. Moet wel te doen zijn binnen maandje of 2.

Vandaag erg stijf aan mn poten. Ook m'n onderrug (enkel rechts bizar genoeg ??? ) doet pijn, ik hoop dat het van stijfheid is maar dat het enkel rechts is vind ik maar vreemd.
 
Gisteren: guerilla cardio:

5 minuten opwarmen
8x (20s sprinten - 10s joggen)
5 minuten cooling down

Tibialis doet al wat minder pijn na het lopen, ben van plan nog enkele weken 1-2x per week deze cardio te doen. Is een flinke tijdsbespaarder en als mn tibialis eraan wendt, moet het wel goed zijn ;)
 
vandaag niet kunnen trainen wegens omstandigheden :rolleyes: Hoop dat ik niet teveel spierverlies lijd door slechts 1x per week UB en LB elk te doen.
 
wimmos zei:
Hoop dat ik niet teveel spierverlies lijd door slechts 1x per week UB en LB elk te doen.

Dan gewoon de intensiteit van die 2 trainingen flink omhoog knallen!
 
eq_909 zei:
Dan gewoon de intensiteit van die 2 trainingen flink omhoog knallen!

Aantal herhalingen verhogen? Of gwn dichter bij mn RM?
 
Waarom niet FB trainen?
 
Ja, goed idee 2xFull Body!
 
Had ook gedacht aan FB, maar weet niet of ik dat momenteel aankan. Ben zo kapot na mn training van vandaag dat ik dat volume niet kan verdubbelen.

Ook: dan ben ik weer dubbel zo lang bezig, dan kan ik bijna evengoed nog altijd 3-4 keer per week gaan, al spaart het mij wel vervoer-tijd uit.

Nuja, ik moet mn prioriteiten stellen maar een beetje bemiddelen kan geen kwaad, ik ga zien wat ik kan doen. Maar met weinig slaap elke nacht en een kop vol biochemische formules kom je echt niet ver :D
 
Vandaag: UB

training niet opgeschreven, had daar geen zin in, en zo kon ik helemaal mn zin doen en voelen wanneer ik moest stoppen.. Ging normaal helemaal niet trainen, maar toen ik zag dat mn borsten er zo bij hingen, had ik opeens meer motivatie :p

DB bench press wijd: 4x10

Incline DB bench press wijd: 4x8

MP: 4x10

Pull ups: 2x6 2x3 + 6kg 5x

DB BOR: "zaagvorm a la gunsy" : 4x8x32 woei dat is vermoeiend die zaag.

cable biceps curl: 2x12 1x18


Training van 45 minuten ofzo, moest me haasten.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik doe ze wel op een incline bench. Mn ene hand steunt dus op de bench en met mn andere pik ik hem op van de grond, dan moet je wel zagen ;).
 
Rotdag... examen van 8-13.00 waarvoor ik opstond iets na 5 smorgens, dan verder studeren want om 18.00 had ik er nog eentje.. slecht gegeten en dus niet kunnen trainen.. Je mag nu trouwens niet meer eten tijdens het examen.. hou maar es 5 uur vol zonder eten :(
 
Kerel, komop, nog ff doorbijten en dan heb je straks mooi vakantie, kun je trainen, eten en slapen wanneer je wilt ;)
 
Leophyte zei:
Kerel, komop, nog ff doorbijten en dan heb je straks mooi vakantie, kun je trainen, eten en slapen wanneer je wilt ;)

Is nog welgeteld 19 dagen, ben nog maar net halfweg en het lastige komt nu maar :p .. jebt wel gelijk ik moet het gewoon ondergaan en stoppen met klagen.
 
vandaag rope-skipping thuis.
Heb dit jaren geleden nog gedaan, 1 uur per week :). Is wel leuker dan altijd dat sprinten..

MAAR: ik begon direct met springen en na 1 minuut al verzuring, ook tibialis deed al zo rot enz... dus ik weet niet hoe ik hierop goed conditie & vetverbranding mee ga bereiken.

Uiteindelijk zoiets gedaan:

15 minuten lang: 30x springen - 10s rondwandelen


Elke training 5 sprongen erbij of iets dergelijks.. ga es wat hulp vragen aan een expert hier :).

Enneuh: die f*cking tibialis werkt bijzonder op mn zenuwen, hoe kan dat nou dat zo'n kleine spier me zo weet te dwingen tot stoppen.
 
rope skipping is heel goed maar oppassen voor overbelasting scheenbeenvlies. (periostitis) Heel rustig opbouwen dus.

Nog effe doorzetten met die examens en dan lekker knallen:)
 
Thx g-men!

Vandaag: LB met lichte UB :)

Squats:
10x60
8x80 weer door korte broek gescheurd toen
2x8x92 hoorde het verder scheuren
2x8x90 krrrrrtsj

Standing Calf raises:


12x90
3x10x125
10x80

Rot.. tibialis en daarrond (ook achillespees heb ik de indruk) wouden niet meewerken vandaag... allicht nog moe van gisteren.

DL:
3x110
3x3x125

Dacht dat ik 115 had, was dus wel blij achteraf toen ik het zag :p PR is 1x135 dus daar zit ik nu wel al dik boven.

Leg curls ipv GHR (bezet):
3x3x45

Bench press:
4x12x50

Heel wijd genomen, omdat dat bij mn DB press ook verschil uitmaakte.. Hier dus niks van borst, ik doe weer even voort met db's hoor...

Incline DB curl:
3x12x10


Training van 1 uur. Bench & biceps gedaan omdat deze wat extra hulp kunnen gebruiken.
 
Ohja vergeten vermelden.. Waar ik de komende maanden aan ga werken voor de armen is een beter gevormde piek op biceps... Hoop dit met incline curls en alternate db curls te bereiken (zie topic van de week).

Morgen eens fotootje nemen en binnen 2 maand nog es, en hopelijk zal er een heus verschil te zien zijn :).
 
piek is buitenste kop van de biceps. Dus smalle curls!
 
Back
Naar boven