XXL Nutrition

winstrol

nawras26

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
hallo allemaal,
ik heb een tijdje geleden dianabol besteld maar ik kreeg fakes thuis gestuurd, toen had ik contact opgenomen met degene die mij dat spul had geleverd en toen zei hij tegen mij nou oke als je niet tevreden bent dan kunnen we je iets anders sturen , uiteindelijk zei ik dat ik winstrol wou 2 zakjes. ik heb deze heb ik afgelopen woensdag gekregen, ik ben gelijk begonnen op 50 mg per dag ben nu al 3 dagen bezig maar ik merk nog niks eigenlijk. kan het zijn dat het weer fakes zijn? . hier heb ik wat pics . graag jullie mening
alvast bedankt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG_0283.jpg

IMG_0284.jpg

IMG_0285.jpg

ik heb er nooit last van ik heb een mannetje die naar tailand gaat en het hier heen stuurt maar winstrol voel je al na een dag werken ben nu met me winstrol 4 dagen bezig en alles is nu al kei hard en je valt wat vet af en kijk altijd of er een bijsluiter bij zit

Dude, je bent 18.

ik heb er nooit last van ik heb een mannetje die naar tailand gaat en het hier heen stuurt maar winstrol voel je al na een dag werken ben nu met me winstrol 4 dagen bezig en alles is nu al kei hard en je valt wat vet af en kijk altijd of er een bijsluiter bij zit

LOL.
Welke stanozolol uit thailand krijg je dan toegestuurd? Merk?verpakking?

'Kijk altijd of er een bijsluiter bij zit?'

Dit is zeker niet altijd zo het geval

Waarom ga je niet voor de bekende merken???????

Ik zou die troep wat je heb niet slikken.:rolleyes:

Lekkere bump jongens, en ga vooral door met reageren erop :D

Ik dacht dat de hint wel duidelijk was, blijkbaar niet.

Terug
Naar boven