AndroidHealthClinic

Wodka spa rood

er is natuurlijk maar 1 manier om vodka te drinken, en dat is puur

• Topic Starter Topic Starter

met een vodka, en ik groei als kool

Hallo,

Ik heb eerder een topic geplaatst over hoeveel biertjes nou uiteindelijk schadelijk zijn.
Nu wil ik toch graag uit blijven gaan. Maar gewoon overgaan tot wodka spa rood.

Ik kreeg veel reacties dat bier veel kcal bevatte. Het gaat mij eigenlijk erom hoeveel ml alcohol uiteindelijk
schadelijk kan zijn voor de gains. En waar je het dan uithaalt maakt niet uit.. Ik drink net zo lief wodka spa rood dan bier..

En reacties van neem dan een joint, ik val eerder in slaap van een joint dan dat ik er echt van geniet. Van alcohol voel me juist echt goed. Ik beperk het tot een per twee weken ofzo hoor, dus het is zeker niet met regelmaat!

Ik hoor het graag

Zelf heb ik zeer goede ervaringen met de combinatie van alcohol en presteren bij diverse sporten: wegatletiek, schaatsen, wielrennen/mountainbiken en nu bodybuilding.

Laat je niet gek maken man 1 x per week wat drinken zal niet zoveel kwaad doen je moet toch ook leven of niet ??
Volgende week begint darten weer dan drink ik ook min 10 flessen Jupiler kan het kwaad? Het Zal best als ik maar een leuke avond heb de rest van de week ga ik weer trainen

Laat je niet gek maken man 1 x per week wat drinken zal niet zoveel kwaad doen je moet toch ook leven of niet ??
Volgende week begint darten weer dan drink ik ook min 10 flessen Jupiler kan het kwaad? Het Zal best als ik maar een leuke avond heb de rest van de week ga ik weer trainen
Beroep: Eigen kroeg
giphy.gif

Als je graag wekelijks van de kaart wilt dan moet je ook niet te veel verwachten van onze sport. Als je alles op alles wilt geven dan doe je wat nodig is, en ga je iets niet goed proberen te praten :o. Anders gewoon beide doen en niet iets meer willen.

Snap het niet dan waar ik train daar hebben ze ongeveer 6000 leden
Ik spreek heel vaak mensen wat iedere week of zelfs het hele weekend behoorlijk veel drinken en die zien er heel goed uit ( gebruiken niks )

Ik maak me niet meer zo druk om iets meer of minder gains
Ik ben 42 drink Nu trouwens al meer als 2 jaar nier meer maar ben wel van plan als darten binnenkort weer begint paar biertjes te drinken
Een avond Ontspanning doet een mens ook goed

TS moet erkennen dat hij een probleem heeft en hier naar handelen. Niet gemakkelijk om dit toe te geven, alle begrip daarvoor. Lotgenoten zoeken en er over praten kan misschien helpen.

Sterkte!

TS moet erkennen dat hij een probleem heeft en hier naar handelen. Niet gemakkelijk om dit toe te geven, alle begrip daarvoor. Lotgenoten zoeken en er over praten kan misschien helpen.

Sterkte!

Hallo, ik ben Darude en ik heb een probleem...

AA.gif

:D

Als jij zaterdag niet traint is dit een van de betere indelingen die je kan volgen zodra je zaterdagavond uitgaat idd.
En ja, zoals werd aangegeven heeft het voornamelijk impact op het herstel. Dus niet teveel zorgen maken verder over afbraak.

De laatste keer dat ik bezig was met bodybuilding groei je juist tijdens het herstellen.

Jullie zijn allemaal onwetend!!
Alcohol (en drugs) gaan prima samen met topsport!

Terug
Naar boven