- Waardering
- 272
- Lengte
- 1m82
Ik werk eraan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik werk eraan

Techniek bij de log (press) iets aangepast. Ik draai de log nu iets verder door. Mijn handen staan daardoor hoger, en er ligt ook log op mijn schouders (daar waar anders een gat van de handvaten zat). Op die manier komt mijn (kleine) leg drive er iets beter door, en het lijkt ook dat door de andere handpositie ik automatisch iets meer naar achter duw, wat er voor zorgt dat mijn kop sneller onder de log zit waardoor ik dus makkelijker dan doorpressen. Win!Tja, ik had een soort van alles of niets plan opgesteld om op de finale de 240kg te halen, en aangezien dat al dichtbij is, is er geen tijd om rustig te beginnen. Maar ik denk dat ik dat plan nu ga laten varen en toch terug lichter ga beginnen. Ik zal op de finale dan maar tevreden moeten zijn met 220kg.
is vooral mentaal bij je denk ik,gewoon op de finale proberen die 240 te trekken.wat heb je te verliezen?ik had ook niet gedacht die 240 te halen op de voorrondes.gewoon doen!Tja, 20kg erbij met nog 3 trainingsweken te gaan, is een beetje veel lijkt mijMaar ik ga er eens goed over nadenken en dan zie ik wel hoe ik het aanpak
![]()

Koklyaev duikt er dan wel weer onder, met zijn weightlifting achtergrond. Kwestie van voorkeuren denk ik.
zo zie je maar hoe overhead onderdelen mentaal zwaar kunnen zijn. Slechts 2,5kg boven de 100kg, en ik begon al met fails..)
)