MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zeer goed gedaan, het leek mij allemaal indrukwekkend. :thumbup:
 
Terug goed gepresteerd zo tezien.proficiat.
-Wel raar dat ze die medley terug hebben omgedraaid,was op de voorrondes ook al zo :rolleyes:
-Filip moet wel een sterke grip hebben als hij die farmers uitliep.
had graag weesten gaan kijken,maar had andere verplichtingen.:(
 
Hebde goe gedaan Johan! En die sluitingen van den boom waren niet al te licht ze, of ze nu 2.5kg het stuk wogen zou ik nie zeker durven zeggen, maar zou me niets verbazen.

Ja was een plezant dagske. Tegen alle verwachtingen van in de vroege middag, werd het zelfs nogis goei weer ook, niet dat dat had uitgemaakt. :D
 
Laatst bewerkt:
Was tof dat je kwam helpen :)
De wedstrijd zat zoals gewoonlijk goed in elkaar. Dat de medley omgewisseld werd, is voor mij persoonlijk minder, maar ik ga daar niet over zeuren. Moest ik maar de farmers ook getrained hebben, want zo'n dingen kunnen altijd voorvallen (al was het maar omdat bv op de dag zelf een probleem met de yoke zou optreden ofzo).
 
Ja, het schol nie veel. Er was geen sluiting voor de pin van de rechteryoke haha, hebbe we goe opgelost.
 
Leuke wedstrijd geweest! Enorm goed gepresteerd woopy je gaat duidelijk vooruit. Spijtig dat ik de log nog heb gemist, 2 reps is big pressing! Mooie strains op de deadlift en dan zelfs met 260 harde lockout. Nigga's got some glutes!
 
Het zijn vooral mijn quads die nog veel werk nodig hebben, heb ik de indruk. Ze mogen dan wel groot zijn, in kracht zijn ze toch nog niet helemaal mee met de rest. Beetje voorzichtig blijven met de knie (waar ik al een tijdje geen last meer van heb) en terug opbouwen naar zware frontsquats, lijkt me :)
 
wie kan er dat zeggen, de 9ste sterkste man van België te zijn :-) ik mag u toch woopy blijve noemen? :-)
 
"Heer Woopy" zal volstaan :)
 
je log gaat aanzienlijk goed vooruit ! Nu de looponderdelen nog. Goed gepresteerd!
 
Mijn overhead zit wel iets voor op de rest ja :)
Bij de voorbereiding naar volgend jaar toe zal mijn focus vooral liggen op deadlift, yoke en stones.
 
Komt ook wel, maar ik kan moeilijk de focus gaan leggen op alles tegelijk :D T'is niet dat ik de rest niet ga trainen ofzo he :)
 
Middenscheen tot knie zwaar hebben bij DL is hams denkik! Davy zal dat wel weten.

Ik vind dat in NL ze vaak epic speed van de grond hebben, en dan hard moeten hitchen om hem gelocked te krijgen, en hier bij ons komt de shit gewoon niet los, maar lockouts zijn altijd smooth! I demand an explanation!
 
Andere zwaartekracht :dunno:
 
Sterkste man van Antwerpen

Truck pull (lichte truck bergaf)
24"12
Laatste hierop. Beetje k*t dat de truck zo licht was, lichaamsgewicht werd zo een heel belangrijke factor bij het starten. De eerste (Bas) had 19"34, daarna David met 20"84. Niet zo'n heel grote verschillen tussen eerste en laatste dus.

Deadlift op reps (220kg met hummerbanden)
12 reps
Dezelfde als op de finale, dik in mijn voordeel weer dus. Toch was dit slechts goed voor een gedeelde 7de plaats samen met Youri.

Farmers walk (105kg voor 60m)
12m20
Totaal geen grip... Snap er niets van. Absoluut niet tevreden van dus, en weer een laatste plaats.

Op dit moment dus 2 keer laatste. Motivatie begon weg te zakken. Gelukkig kon ik met het volgende onderdeel veel goed maken.

Log lift max
100kg - easy
115kg - fail, verloor na de clean evenwicht en toen was het voorbij
115kg - van de eerste keer en PR!
Velen bleven steken bij 100kg en 110kg (maar niemand had minder dan 100kg, wat toch wel mooi is), dus wel wat punten kunnen op pakken. 4de plaats hier op, na David en Bas die 120kg deden, en Wesley die 125kg haalde.

Stones (80-90-110-125-135kg op 1m20)
80 en 90kg in 1 beweging. 110kg met korte lap. 125kg iets langer over gedaan. Dan nog 2 pogingen op 135kg maar die was er teveel aan. 30 seconden over gedaan. Ging voor mijn doen snel, en blij dat ook de 125kg er op ging (PR in een run), maar toch slechts 3 punten hier op.

Gedeelde 7de plaats met Mike. Sterke Nederlanders :)
2de van de 5 Belgen, al stond Youri eigenlijk ook voor mij. Hij had na 3 onderdelen meer punten dan ik na de 5 onderdelen had, maar doordat hij besloot niet meer verder te gaan, staat hij als laatste genoteerd.

Enige wat me in deze wedstrijd interesseerde, was een PR op de log, en geen laatste plaats, dus missie geslaagd :)

http://www.youtube.com/watch?v=YC5G9aZz5zE
 
knap gedaan man, wetende dat uw laatste wedstrijd een week geleden is :-) up to Donckmeere! :-p
 
Goede wedstrijd gedraaid. Sterke loglift!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven