XXL Nutrition

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goed gedaan.. maar sorry dat ik het zeg, maar ik vind die cheerleaders die bij alle onderdelen er omheen lopen te huppelen echt te fout.. het lijkt wel een circus act zo. Erg jammer

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
Ik hoor van zowat alle mensen die het filmpje zagen dat ze je mening delen, maar ik vond het zelf eigenlijk wel leuk :p

Hoppa alweer 115 op de boom, niceness!

• #2.664
Moest gewoon. Als ik 2 keer gefaild had, was ik blijven steken op 100kg en zat ik helemaal onderin het klassement. De dag dat ik op de log de laatste plaats in het klassement heb, kan ik beter stoppen met die wedstrijd :p
Maar het feit dat ik vorige week 2 reps deed met slechts een paar kg minder, hielp wel voor het vertrouwen :) Had in feite van de eerste keer al moeten lukken, en dan had ik nog 120kg geprobeerd. Zal voor een andere keer zijn.

Als je niet 3 events doet vantevoren waarbij je benen misbruikt worden lijkt me dat je 120 zo pakt.

Mooie log PR Woopy!

Nette wedstrijd gedraaid Woopy, sterke log vooral

mooe wedstrijd,je bent een goed seizoen aan draaien

• #2.669
Thanks iedereen :)
Nog 1 wedstrijdje te gaan (Donkmeer), en dan nog anderhalve maand me wat richten op zwakke punten (deadlift, farmers walk, stones). En dan op naar de wedstrijden volgend jaar :)

Mooie wedstrijd. Vreemd dat farmers mislopen. Met straps zou je ze volgens mij makkelijk uitdoen. Misschien onderarmen verzuurd of zo. Of afgeleid ;)

• #2.671
Tja baal er nog steeds van... Farmers met straps, dan loop je het doel van de oefening een beetje mis :p Op filmpje is te zien dat de snelheid goed zat, dus dat was het probleem niet. Deadlift had ik met straps gedaan, dus denk niet dat mijn grip daar nog erg moe van was. Mijn grip is blijkbaar gewoon erg gay geworden.
Binnenkort eens beginnen nadenken over hoe ik de events na Donkmeer ga aanpakken.

2x bijna,volgende keer heb je hem

• #2.674
Dat is de bedoeling. Al zal het pas na de wedstrijd aan het donkmeer zijn. Volgende week wat reps met lager gewicht :)

Hey woopy,
Ik heb een vraagje op welke leeftijd bent u uitgegroeit?
Ik zie dat u 1.64 vrij klein net als mij.

Ja klopt maar ik sta al een jaar stil.

• #2.678
Ik was 1m65 toen ik op 21 jarige leeftijd begon met trainen :p Normaal groei je nog wel door tot je 18-21 zeker.

Ik was dat al op 14jarige leeftijd, maar ik ben dan wel niet bij de kleinste :p

• #2.680
Videobeelden van de demo in Bazel afgelopen zaterdag:
[Link niet meer beschikbaar]

Mijn log komt op 4:50. Ik had 3 reps gedaan, maar die derde was niet spectaculair genoeg denk ik :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven