XXL Nutrition

Word juice nog goed genoeg opgenomen bij litteken weefsel?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Ik heb vrij veel last van litteken weefsel in mijn glutes van het vaak injecteren. Nou moet ik mijn glutes ook af en toe gebruiken omdat ik elke dag moet injecteren, dus elke dag benen of schouders werkt niet, voor mij niet in ieder geval.

Nou vroeg ik me af, als ik in mijn glutes injecteer gaat dat véél moeizamer vanwegen het litteken weefsel. De naald gaat er moeilijker in, dat is opzich niet zo'n probleem. Maar de juice loopt ook moeilijker in mijn spier, moet soms echt vreselijk had drukken om het naar binnen te krijgen.

Neemt het slechter op bij litteken weefsel? Ben bang dat ik zometeen te weinig binnen krijg en juice aan het verspillen ben.

Word gewoon opgenomen maat, geen zorgen

Welke injectiespots gebruik je allemaal? Alleen glutes?

"elke dag benen of schouders werkt niet" - daarmee geeft hij niet aan dat hij ze al gebruikt (heeft).
Moet hij maar duidelijker formuleren :P

Heeft iemand eigenlijk ook een artikeltje of iets dergelijks over het net niet im injecteren? Dus subcutaan omdat bijvoorbeeld de naald stuk terug komt. Wat gebeurd er dan qua opname(tijd)?

Heeft iemand eigenlijk ook een artikeltje of iets dergelijks over het net niet im injecteren? Dus subcutaan omdat bijvoorbeeld de naald stuk terug komt. Wat gebeurd er dan qua opname(tijd)?

Sinds wanneer is iemand zo dom om de naald te laten terug komen lol

ik heb dr Scally horen zeggen dat het praktisch niets scheelt subq

• Topic Starter Topic Starter
Word gewoon opgenomen maat, geen zorgen

Thanks maat

Welke injectiespots gebruik je allemaal? Alleen glutes?

Hehe, nee ook gewoon benen en schouders bro. Maar omdat ik elke dag 2x susp moet zetten moet ik echt blijven rouleren.

0,6x30 in glute en minimale beweging.. Dat is niet dom dat gebeurt gewoon.

0,6x30 is ook beter niet voor de glutes man, gewoon lekker 0,8x40. Bij 0,6x30 moeten je glutes wel flink droog zijn en dat is bij de meeste niet zo.

Je zou ook triceps kunnen proberen als injectiespot, eventueel.

Jouw vraag over littekenweefsel ben ik zelf ook benieuwd naar, dus wat dat betreft kan ik je geen nuttig antwoord geven helaas!

idd, gebruik sowieso meer spots.

calves kan ook volgensmij toch? Of is dat echt een laatste red middel?

Beter nog ff niet dan, heb nu soms dat mijn buitenste quad pijnlijk is en dat loopt ook niet altijd lekker haha

Beter nog ff niet dan, heb nu soms dat mijn buitenste quad pijnlijk is en dat loopt ook niet altijd lekker haha
heb altijd in quads gezet als ik ed moet injecten zet ik ook af en toe in men tricep plan is ook om iemand in men delts te laten zetten kan er zelf niet echt aan
vooral opletten bij kuiten dat je niet te diep gaat en de spier naast je scheenbeen raakt anders gaat t pijn doen ^^

heb op us forums gelezen dat sommige hun trt dose subq zetten in hun buikvet zou t zelf niet doen maar word wss gewoon iets langzamer opgenomen dan
Maar die TRT dosis wordt niet één keer per week gezet maar een derde ervan om de drie dagen. bvb 30-40mg om de drie dagen ipv 100-125mg om de week. Anders krijgt men daar ook soms verdikkingen en problemen.

Maar die TRT dosis wordt niet één keer per week gezet maar een derde ervan om de drie dagen. bvb 30-40mg om de drie dagen ipv 100-125mg om de week. Anders krijgt men daar ook soms verdikkingen en problemen.
ja wel veel die zeggen dat t rood word en een tijdje een 'balletje" blijft

Terug
Naar boven