AndroidHealthClinic

workoutclothes

Heb van Nike nog geen doorschijnende leggings gehad. Misschien ligt het aan materiaal?

Ik ga straks mijn Labellamaffia broek ophalen bij een collegaatje, we hadden samen daar besteld.
Wil al zooo lang daar een broek vandaan..kreeg alleen wel een naheffing van 75eurie..das dan weer erg jammer (importkosten)

Ik ga straks mijn Labellamaffia broek ophalen bij een collegaatje, we hadden samen daar besteld.
Wil al zooo lang daar een broek vandaan..kreeg alleen wel een naheffing van 75eurie..das dan weer erg jammer (importkosten)

Oh das wel apart. Heb ik niet gehad. Klopt dat wel?

Oh das wel apart. Heb ik niet gehad. Klopt dat wel?

Geen idee, er is met een creditcard natuurlijk betaald en die naheffing is een week naderhand binnengekomen:mad:
Ik heb eea hierover opgezocht en stond dat onder de 150euro importvrij is en daarboven dus niet..
Aangezien wij in totaal een bestelling hadden van 3 broeken zal dat het wel zijn.

Maar dat is dan alleen de import kosten..dat is exc de btw.. naja broek is binnen:D

Ai das wel even balen. Maar echt super mooie broek.
Ik wil nog steeds de zwart witte maar elke x als ik wil bestellen uitverkocht. :(

Ik wil er nu alleen nog maar meer:-P
Alleen moet ik toch ff kijken hoe dat goedkoper kan;-)
thnks

Als je er achter bent.. Post het dan hier :p

Sixdeuce.no vind ik trouwens mooie leggings.

Maar ook wat te duur, 749 nok is ongeveer 80 euro :(

Jammer van die naheffing..

Ze hebben echt geweldig leuke leggings daar! Maar eens gaan sparen voor ééntje :o

Forever21 vind ik ook dat ze leuke sportkleding hebben :)

• Topic Starter Topic Starter
oeh voor goede sportbeha's: lessbounce.com
doet zijn naam eer aan ;) en goede service

Ik vind geen ene legging/shirt of wat dan ook 80 euro waard...maar het als je het mooi vind en je wilt het spenderen waarom niet..
Ik kwam laatst kleding van Lululemon tegen, is eigenlijk yogakleding maar vind ik heel mooi! bijzondere tops ook.

Haha lol..LessBounce, humor

Weet iemand hoelang levertijd is bij de hm?

1-4 dagen volgens mij.. dat zuigt net zo als bij zalando... vaak bestel je bij hm ook iets dat op voorraad staat terwijl het al lang niet meer zo is haha.. echt waar :o

07.02 besteld nog niks binnen..

Ik heb eens 4 maanden op een tanktop moeten wachten haha. Na maand 2 kreeg ik een brief met excuses en een waardebon. Maar het kwam er nu echt aan. Na maand 3 weer excuses en een waardebon, toch zou het nu dan echt komen.. Na maand 4 kreeg ik een brief dat het helaas niet meer leverbaar was.. Uiteraard met excuses en een waardebon..

Terug
Naar boven