- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

yogha heeft nu korting
www.strongandsweet.nl mag hier ook wel vermeld worden
nog meer leuke linkjes dames?
5$ verzendkosten! Ik bestel regelmatig iets bij flag nor fail, en ben nog altjid tevreden geweest over levering en kwaliteit.flag nor fail heeft mooi spul, maar kan dat van hun site wel naar nl worden verzonden en wat zijn dan de verzendskosten? Ik koop meestal ook gewoon cheap ass kleding. Paar shirtjes/tops/leggings van ebay. Verder veel h&m spul. Ow ik vergeet wat, ik haal ook kleding bij defshop. Oa. merk dngrs.

5$ verzendkosten! Ik bestel regelmatig iets bij flag nor fail, en ben nog altjid tevreden geweest over levering en kwaliteit. Er is nu ook weer een zending onderweg met thermal en camo hat![]()

Nu weet ik ineens wel een leuk verjaardagkado
Zijn die labella maffia leggings het geld waard? Wil er telkens een bestellen, maar dan denk ik 80 euro voor een legging.. Doet toch wel pijn
Als je in nl besteld zijn ze stuk duurder dan de labellamafia site. Heb toen vergeleken. Heb er zelf 1 van en echt goede kwaliteit fijne pasvorm en materiaal. Zeker het geld waard vind ik. Daarnaast ook leuke prints.
haha ik zat er net aan te denken.Alle leggings schijnen altijd door bij mij, heb jij daar geen last van Nicky? Ik zie ook vaak dat het veel vrouwen niet interesseert als iedereen hun blote reet kan zien.