Fitness Seller

workoutclothes

word een beetje hebberig van die sites :engel:

Dat jullie zoveel uitgeven aan sportkleding verbaast mij echt! Ik zou van mijn leven niet 75 euro betalen voor een legging. Maar misschien ben ik wel een beetje een cheap-ass.. Ik zou hooguit nog wat meer betalen voor de Flag Nor Fail kleding, maar ik vind die prijzen verder echt overdreven duur.

Ik haal mijn leuke sportleggings van idd nelly.com of via de wish app (lekker cheape chinese rotzooi).

Mochten jullie nou een site weten met een leuke armylegging.. (mag in dit geval een wat duurdere zijn) please shoot! Ik grijp al maanden mis.. Afgelopen weken hadden ze 'm bij Flag Nor Fail, tegen de tijd dat ik daar achter kwam was ie uiteraard al uitverkocht.

• Topic Starter Topic Starter
hehe nee hoor...maar ik vergaap me er wel graag aan en wacht kwijlend tot de uitverkoop ;)

yogha heeft nu korting ;)

www.strongandsweet.nl mag hier ook wel vermeld worden

nog meer leuke linkjes dames?

• Like
Waarderingen: LM
flag nor fail heeft mooi spul, maar kan dat van hun site wel naar nl worden verzonden en wat zijn dan de verzendskosten?

Ik koop meestal ook gewoon cheap ass kleding. Paar shirtjes/tops/leggings van ebay. Verder veel h&m spul.

Ow ik vergeet wat, ik haal ook kleding bij defshop. Oa. merk dngrs.

• Like
flag nor fail heeft mooi spul, maar kan dat van hun site wel naar nl worden verzonden en wat zijn dan de verzendskosten? Ik koop meestal ook gewoon cheap ass kleding. Paar shirtjes/tops/leggings van ebay. Verder veel h&m spul. Ow ik vergeet wat, ik haal ook kleding bij defshop. Oa. merk dngrs.
5$ verzendkosten! Ik bestel regelmatig iets bij flag nor fail, en ben nog altjid tevreden geweest over levering en kwaliteit.

Er is nu ook weer een zending onderweg met thermal en camo hat:D:D:D

Ik wil ook graag een BH maar ben bang dat het opvalt, slipje draag ik al stiekum dus verder tegen niemand zeggen hè

• Like
5$ verzendkosten! Ik bestel regelmatig iets bij flag nor fail, en ben nog altjid tevreden geweest over levering en kwaliteit. Er is nu ook weer een zending onderweg met thermal en camo hat:D:D:D

zo weinig joh, nice!!:D:D Nu weet ik ineens wel een leuk verjaardagkado:)

Zijn die labella maffia leggings het geld waard? Wil er telkens een bestellen, maar dan denk ik 80 euro voor een legging.. Doet toch wel pijn

Body engineers & better bodies :)

Zijn die labella maffia leggings het geld waard? Wil er telkens een bestellen, maar dan denk ik 80 euro voor een legging.. Doet toch wel pijn

Als je in nl besteld zijn ze stuk duurder dan de labellamafia site. Heb toen vergeleken. Heb er zelf 1 van en echt goede kwaliteit fijne pasvorm en materiaal. Zeker het geld waard vind ik. Daarnaast ook leuke prints.

Deze print legging daar vandaan.

IMG_20140302_174040.jpg

Alle leggings schijnen altijd door bij mij, heb jij daar geen last van Nicky? Ik zie ook vaak dat het veel vrouwen niet interesseert als iedereen hun blote reet kan zien.

Alle leggings schijnen altijd door bij mij, heb jij daar geen last van Nicky? Ik zie ook vaak dat het veel vrouwen niet interesseert als iedereen hun blote reet kan zien.
haha ik zat er net aan te denken.
In de box zou het me aan mijn reet roesten (pun intended)
maar was van de week gaan gewichtheffen en dan zitten er zowat letterlijk twee heren met hun neus nog geen halve meter van mijn kont dus ik checkte thuis mijn nikebroek in een diepe squat en geneerde me enorm :o
Ik denk dat ik maar van die korte renbroekjes eroverheen ga dragen; charmant is anders.

(overigens, mijn cheape 4 euro capri legging van de domyos schijnt absoluut niet door en mijn nike dry fit dancepant ook niet maar de nike leggings: die zijn het ergst!)

Hoezo maakt het niet uit als je crossfit doet? Is toch gênant?

Nike is kwa schoenen een goed merk, maar alle broekjes die ik geprobeerd heb schijnen gewoon door.

Heb 1 kort broekje van Under Amour, die is zwart en schijnt niet door. Het lijkt wel dat hoe meer printjes je hebt, hoe erger het door schijnt.

Heb 2 lange broeken, maar deed ik nooit aan als ik LB trainde in de gym. :roflol:

1 Omdat bij CrossFit iedereen zo hard trainde dat ze echt geen tijd hadden om te kijken tijdens de WOD
2 omdat bij de echt genante oefeningen tijdens de warm-up (waar je nog wel naar adem kunt happen), we met de kont tegen de muur gingen staan
3 omdat bij alle dames de broeken doorschenen en er 80 % dames rondlopen

Ik heb alleen zo'n renbroekje van under armour, maar ook daarin durf ik niet te squatten hoor, komt mijn halve bibs eronder uit ben ik bang. Net als die korte crossfitbroekjes zelf allemaal.

Ik heb wel nog een cheape Esprit legging, met print, die niet doorschijnt, bedenk ik net.
Nadeel is: in de winkel diep squatten, zie je het nog niet altijd. In strijklicht zoals in de box, schijnt gewoon alles door volgens mij.

Terug
Naar boven