XXL Nutrition

workoutclothes

Ik heb eens 4 maanden op een tanktop moeten wachten haha. Na maand 2 kreeg ik een brief met excuses en een waardebon. Maar het kwam er nu echt aan. Na maand 3 weer excuses en een waardebon, toch zou het nu dan echt komen.. Na maand 4 kreeg ik een brief dat het helaas niet meer leverbaar was.. Uiteraard met excuses en een waardebon..
3 waardebons veder en geen shirt. Klinkt opzich ook goed [emoji23]
Ik bestel ook nooit bij de hm. Dus dit zal ook de laaste x zijn.

Tja als je vervolgens met die waardebonnen weer iets besteld wat ook niet leverbaar is :rolleyes:

• Like
Waarderingen: Obee
Nike (pro) for life!

[Link niet meer beschikbaar]

Heeft sinds kort ook vrouwen tanktops, goedkoop.

In deze winkel haalde ik tijdens mijn buitenland stage in Spanje altijd mn sportlegging
En ze verzenden sinds kort ook naar Nederland echt geweldig haha (ik had meteen een nieuwe sportlegging besteld)
http://www.oysho.com/nl/en/garments/gymwear-&-free-time/view-all-c1310510.html
Nu vallen de leuke printjes enz wel mee, normaal hebben ze er meer.
Miss een leuke om in de gaten te houden voor de print verslaafde sport legging girls (net als ik)

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Heeft sinds kort ook vrouwen tanktops, goedkoop.

Wie is dat buffe dames model? :eyebrow:

In deze winkel haalde ik tijdens mijn buitenland stage in Spanje altijd mn sportlegging
En ze verzenden sinds kort ook naar Nederland echt geweldig haha (ik had meteen een nieuwe sportlegging besteld)
http://www.oysho.com/nl/en/garments/gymwear-&-free-time/view-all-c1310510.html
Nu vallen de leuke printjes enz wel mee, normaal hebben ze er meer.
Miss een leuke om in de gaten te houden voor de print verslaafde sport legging girls (net als ik)

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Wie is dat buffe dames model? :eyebrow:

Ik heb geen idee;)

Dristi.nl! Helemaal verliefd op die printjes, fijne kwaliteit ook :)

Ik betaal geen 60euro voor mn leggings hoor

Labella mafia maakt echt vette (zeg ik als man zijnde)

Doe ik ook zeker. Hoeft ni altijd sportkleding te zijn[emoji39]

• Topic Starter Topic Starter
ja :(

op verlanglijstje zetten dan maar, voor verjaardag

(en de mededeling: niet in contact laten komen met de barbell, maar ff negeren, lekker handig bij gewichtheffen ;))

Terug
Naar boven