XXL Nutrition

workoutclothes

Tja als je vervolgens met die waardebonnen weer iets besteld wat ook niet leverbaar is :rolleyes:

dikke money making strategie

elke waardebon weer investeren in een return van 1 waardebon per maand

kan je op den duur gewoon die hele winkel overnemen met je waardebonnen

---------- Toegevoegd om 01:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:57 ----------

niet in contact laten komen met de barbell

:roflol: dealbreaker

Wat zijn de eisen aan zulke leggins, dames?
En de meest gangbare maten....S en M?

haal me kleren uit de bak van spullen hulp, de gym moet geen plaats voor mode shows zen van dure pauper merk kleding toch.

• Topic Starter Topic Starter
Wat zijn de eisen aan zulke leggins, dames?
En de meest gangbare maten....S en M?

denk idd S en M
eisen: niet doorschijnen, niet opkruipen, goed te wassen, in de droger (optioneel), goed tegen barbellcontact kunnen, geen 1000-in-een-dozijn, niet alles platdrukken, maar compressie mag wel

nog meer eisen dames?

Hoezo alleen S en M? :P Denk dat er genoeg dames zijn, waaronder ik, die geen leggings kunnen vinden omdat L vaak kleiner valt en dan volledig doorschijnt.

L en XL, mist ze echt zo vallen zullen ook goed verkopen volgens mij.

Niet doorschijnen is het belangrijkst en dat het niet krimpt (maar dat heb ik nog nooit meegemaakt of je moet er 1 van katoen hebben), de rest boeit echt niet. Het is geen mode show. :)

Heb nu een lange legging van Nike Performance Pro training, die schijnt niet door.. maar heel veel van dat merk ook weer wel.
Ik bestel meestal op Zalando, is toch gratis verzenden/retour.

https://www.zalando.nl/adidas-performance-response-panty-zwart-ad541e00k-q13.html
Deze schijnt ook niet door en zit erg lekker! Is ook niet mega kort = plus punt.

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo alleen S en M? :P Denk dat er genoeg dames zijn, waaronder ik, die geen leggings kunnen vinden omdat L vaak kleiner valt en dan volledig doorschijnt.

Niet doorschijnen is het belangrijkst en dat het niet krimpt (maar dat heb ik nog nooit meegemaakt of je moet er 1 van katoen hebben), de rest boeit echt niet. Het is geen mode show. :)

Heb nu een lange legging van Nike Performance Pro training, die schijnt niet door.. maar heel veel van dat merk ook weer wel.

http://www.zalando.nl/adidas-performance-response-panty-zwart-ad541e00k-q13.html
Deze schijnt ook niet door en zit erg lekker! Is ook niet mega kort = plus punt.

Bij reebok is er een hele markplaats waar alle maat L weer verkocht wordt omdat deze te groot vielen, denk dat dat wat veel in mijn hoofd zat net.

Wat is er mis met doorschijnende leggings dames? :cool: :eyebrow:

http://www.zalando.nl/adidas-performance-response-panty-zwart-ad541e00k-q13.html

"Het is geen modeshow"

Toch zie ik bijna elke training dametjes die meer bezig zijn met hun instagram look a like training outfit, en paraderen door de gym dan dat ze goed aan het trainen zijn.

Meeste zijn dan poly/nylon + spandex, of is cotton + poly beter?
En wat betreft "mode show", sommige mannen zijn net zo erg hoor.

Klopt, zie ze ook regelmatig voor de spiegel dat konijnendansje doen. Triest.

Ik las laatst iets over katoen en polyester, katoen zie je meer zweetvlekken, polyester niet.
Ze deden een test met bacteriën en wat het meeste stonk, en daar kwam katoen het beste uit.

Ik ken wel iemand die ze wat goedkoper kan maken dan 60-80 euro.
Kleur naar keuze, stof ook (dacht ik), design van legging, volgens mij ook nog eventueel logo en print.
Dus als iemand interesse heeft, stuur maar een PM, dan kan ik voor je navragen hoe en wat precies en of jouw wensen voldaan kunnen worden.

Bij reebok is er een hele markplaats waar alle maat L weer verkocht wordt omdat deze te groot vielen, denk dat dat wat veel in mijn hoofd zat net.

Waarom heb ik dat gemist? :P

Wat is er mis met doorschijnende leggings dames? :cool: :eyebrow:

:roflol:

"Het is geen modeshow"

Toch zie ik bijna elke training dametjes die meer bezig zijn met hun instagram look a like training outfit, en paraderen door de gym dan dat ze goed aan het trainen zijn.

Hehe ja is helemaal hip! Ik vind leggings met printjes ook onwijs gaaf maar om 80/100 euro te betalen voor een legging om in te sporten vind ik nogal gek.
En de verkoper weet dat, dus de prijs maakt tegenwoordig niet meer uit want alle hippe kutjes kopen het toch wel. :D

Hahaha mannen + leggings met printjes en de meest hardcore teksten maar ondertussen geen 100 kg kunnen squatten. Beetje jammer weer. :rolleyes:

denk idd S en M
eisen: niet doorschijnen, niet opkruipen, goed te wassen, in de droger (optioneel), goed tegen barbellcontact kunnen, geen 1000-in-een-dozijn, niet alles platdrukken, maar compressie mag wel

nog meer eisen dames?

Zoiets.

Hoge taille of goede tailleband, dat scheelt hijsen. Geen zweetnaad, dus liever lycra dan jersey. Je moet er uiteindelijk toch vooral in kunnen sporten ;)

Terug
Naar boven