MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
Vandaag weer een heerlijke training in de boeken, kreeg ook best wat complimenten over mijn fysiek. Ben erg tevreden ook over hoe het nu loopt. Kracht neemt ook echt toe dus dat geeft elke training een goed gevoel. Intensiteit in de trainingen als nooit tevoren ook.

Seated dumbbell press
warmup
12x36
10x40
9x42
7x44
4x46

Plate loaded press ss lateral dumbbell raises
4x12x80 ss 4x12x10 :fire:

Lateral raise machine
4x12x7,5

Dumbbell front raise
4x12x14

Face pulls
4x12x60

IMG_20191114_201203_479.jpg

Hoe verklaar je die krachttoename? Door je blast of zijn je doseringen of stack anders dan voorheen?

• #2.203
Hoe verklaar je die krachttoename? Door je blast of zijn je doseringen of stack anders dan voorheen?
Sinds die week dat ik gestopt ben met coaching en tevens ook weer vrijgezel ben merk ik een enorme toename aan focus tijdens de trainingen. De trainingen gaan echt enorm goed en sindsdien is er een duidelijke krachttoename te merken. Stack is nog steeds 500 test e en 400 tren e/w.

Sinds die week dat ik gestopt ben met coaching en tevens ook weer vrijgezel ben merk ik een enorme toename aan focus tijdens de trainingen. De trainingen gaan echt enorm goed en sindsdien is er een duidelijke krachttoename te merken. Stack is nog steeds 500 test e en 400 tren e/w.
Nice! Je hebt je voedings- en trainingsschema naar eigen inzicht aangepast?
Ik denk dat met jouw kennis buiten een prep coaching ook niet noodzakelijk is. Ik waardeer je openheid, hoop nu zelf op 500 Test E weer een mooie sprong te maken. :)
46 kg DB Shouders is echt nice!

• #2.205
Nice! Je hebt je voedings- en trainingsschema naar eigen inzicht aangepast?
Ik denk dat met jouw kennis buiten een prep coaching ook niet noodzakelijk is. Ik waardeer je openheid, hoop nu zelf op 500 Test E weer een mooie sprong te maken. :)
46 kg DB Shouders is echt nice!
Ja ik doe nu alles gewoon weer helemaal zelf. Daardoor kan ik precies eten wat ik lekker vind en precies de oefeningen doen die ik voor mezelf goed vind werken. De grootste aanpassing is een splitschema waarbij ik echt maar één spiergroep doe per training en een aparte armdag met biceps/triceps en dat is ook de enige training met twee spiergroepen.

• Like
Waarderingen: BB_
Ja, het gaat sindsdien echt beter dan in maanden tijd. Volle focus nu op trainen :flexgrin:

Ik kon de eerste 2 weken echt niks maar daarna gingen training echt beter dan ooit. Kon dan prima al die woede/verdriet in mijn trainingen leggen en dan knalde ik door no matter what :roflol:

500test 400tren is je go-to stack he. Ik vond het ook leuk maar zou hem niet keer op keer willen runnen

• #2.210
500test 400tren is je go-to stack he. Ik vond het ook leuk maar zou hem niet keer op keer willen runnen
Zeker weten, never change a winning team zeg ik dan :D
Hierna ga ik denk ik wel overstappen op sustanon/test c (in elk geval andere ester) met npp. Dat is me ook best aardig bevallen eerder dit jaar.

• Like
Waarderingen: BB_
Prima bulk shape!:thumbs:

waarom? ik zou het wel kunnen runnen keer op keer maar ik boekte op een gegeven moment geen vooruitgang meer door elke keer de zelfde diesel erin te gooien :roflol:

• #2.214
  • #2.215
Vrijdagochtend woog ik nog 107,5 en vanmorgen 104,1 kg. Was een mooi weekend :roflol: Wel meteen mijn buik een stuk droger.:D

• #2.217
Gisteren borst getraind en dat ging echt super. Kwam toevallig een maatje van me tegelijk de gym in die wilde meetrainen dus dan heb je het tempo wel lekker erin. Alleen voelde ik bij de incline bench bij het laatste setje den klein pijntje en daar heb ik sinds ik opgestaan ben vanmorgen wel wat last van dus dat moet ik even in de gaten houden. Verder denk ik wel dat ik nu op een punt gekomen ben met mijn beste fysiek tot nu toe. Afgelopen weken heb ik toch mijn kcals wat verhoogd naar 4200 nu. Daar zit ik nu ongeveer 2 weken op. Gewicht is daarop gelijk gebleven of zelfs gezakt. Ik kijk de komende week even wat mijn gewicht doet en dan verhoog ik weer iets. Ik vind mijn shape prima zo om verder te bouwen en dan in maart als de dbb contest van start gaat ga ik weer echt goed in shape komen.

Dumbbell press
Warmup
12x40
10x46
9x52
6x56 +6 kg tov vorige keer :roflol:

Incline bench press
8x60
8x80
3x8x90

Incline plate loaded press
4x12x80

Flye machine
4x12x90

Cable flyes midden
4x12x20
Screenshot_20191118-230105_Instagram.jpg
Screenshot_20191118-230142_Instagram.jpg
Screenshot_20191118-193507_Instagram.jpg

Netjes. Niks aan toe te voegen. Denk dat ik bij Platinum trainen nog ff uitstel. :D

Gisteren borst getraind en dat ging echt super. Kwam toevallig een maatje van me tegelijk de gym in die wilde meetrainen dus dan heb je het tempo wel lekker erin. Alleen voelde ik bij de incline bench bij het laatste setje den klein pijntje en daar heb ik sinds ik opgestaan ben vanmorgen wel wat last van dus dat moet ik even in de gaten houden. Verder denk ik wel dat ik nu op een punt gekomen ben met mijn beste fysiek tot nu toe. Afgelopen weken heb ik toch mijn kcals wat verhoogd naar 4200 nu. Daar zit ik nu ongeveer 2 weken op. Gewicht is daarop gelijk gebleven of zelfs gezakt. Ik kijk de komende week even wat mijn gewicht doet en dan verhoog ik weer iets. Ik vind mijn shape prima zo om verder te bouwen en dan in maart als de dbb contest van start gaat ga ik weer echt goed in shape komen.

Dumbbell press
Warmup
12x40
10x46
9x52

Incline bench press
8x60
8x80
3x8x90

4x12x80

Flye machine
4x12x90

Cable flyes midden
4x12x20
Screenshot_20191118-230105_Instagram.jpg
Screenshot_20191118-230142_Instagram.jpg
Screenshot_20191118-193507_Instagram.jpg
Gaat lekker man! Ik denk inderdaad je beste shape so far!

Dumbbell press
Warmup
12x40
10x46
9x52

Incline bench press
8x60
8x80
3x8x90

4x12x80