AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

@wovano hoe kan het dat je op relatief weinig kcal (4000) gaint gegeven dat je ook hormonale 'ondersteuning' gebruikt? Ik dacht tenminste dat je aan het bulken was maar 4000 op 107kg leek mij met die hoeveelheid spiermassa vrij laag....? :roflol: :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
@wovano hoe kan het dat je op relatief weinig kcal (4000) gaint gegeven dat je ook hormonale 'ondersteuning' gebruikt? Ik dacht tenminste dat je aan het bulken was maar 4000 op 107kg leek mij met die hoeveelheid spiermassa vrij laag....? :roflol: :o
Ik ben pas sinds een paar weken mijn kcal aan het verhogen, kom uit een cut/recomp. En aangezien ik voorheen gauw dik werd doe ik het geleidelijk aan. Ben ook nog niet bijgekomen dus denk dat 4200 niet voldoende is, maar ik wacht het eventjes af voordat ik tecsnel

• #2.224
Gisteren benen getraind, ging weer erg lekker.

SSB Squat
Warmup
4x10x100 voelde zwaar aan na lange tijd geen squats. SSB gekozen omdat ik nog wat last had van mijn schouder en daardoor moeilijk onder een gewone stang kwam doordat mijn arm niet goed naar achteren kon.

Unilateral leg press
15x60
15x80
12x100
10x120
10x120 > 10x80 > 10x40 dropset

Leg extension
3x12x100
15x70 (15-20 sec rust) 10x70 (15-20 sec rust) 8x70

Seated leg curl
15x60
12x80
2x10x100

Lying leg curl
4x12x20

Zo'n SSB is echt nice volgens mij! Squat een stuk fijner, of valt dat tegen?

• #2.228
Zo'n SSB is echt nice volgens mij! Squat een stuk fijner, of valt dat tegen?
Als je van een extreem quad dominante squat houdt is een SSB the way to go imo. Beetje vergelijkbaar met een front squat minus het geklooi met het vasthouden van de stang ;)
Klink goed!:thumbs: Voor hamstrings en glutes kan ik wel wat anders doen..
Ik vind een gewone high bar squat het fijnste eerlijk gezegd. Kun je toch een stuk zwaarder gaan en uit mijn ervaring heb ik de dikste benen gekregen in de periode dat ik zwaar squatten combineerde met nog flink wat volume pompen erna.

• #2.229
Gisteren een snelle borsttraining, beperkt tot apparaten want schouder nog een beetje gevoelig. Voelde gelukkig wel goed aan allemaal dus minder ernstig dan gedacht.

Incline plate loaded press
15x40
15x80
12x110
10x130
7x130

Bench press machine
12x40
12x80
12x100
10x110
10x100

Cable flyes midden
12x20
12x25
3x10x30

Cable flyes laag
4x12x20

Chest press plate loaded ss flye machine
3x10x60 ss 3x10x70

Gisteren een snelle borsttraining, beperkt tot apparaten want schouder nog een beetje gevoelig. Voelde gelukkig wel goed aan allemaal dus minder ernstig dan gedacht.
Goed om te lezen!:thumbs:

Ziet er verder wel uit als een lekkere borsttraining:fire:

Op hoeveel kcal zit je nu en wat zijn je bulk/cut plannen?

• #2.232
Op hoeveel kcal zit je nu en wat zijn je bulk/cut plannen?
Ik zit nu op 4200 kcal, dit weekend iets hoger. Was zaterdag namelijk bij Loetje gaan eten.:D Op 4200 blijf ik wel even zitten voorlopig. Trainingen zijn gewoon doorgegaan maar niets noemenswaardigs. Wel zojuist een heerlijke borst training.

Dumbbell press
Warmup
12x40
10x48
8x52
8x56
6x58
2x60 dumbbell had ik links niet helemaal goed in het midden vast waardoor ik een beetje het evenwicht verloor. Anders had er meer in gezeten. Toch tevreden.

Plate loaded chest press
4x10x70

Incline plate loaded press
4x12x80

Flye machine
15x70
15x80
12x100
2x10x110

Cable flyes midden
4x12x30

2x60 dumbbell had ik links niet helemaal goed in het midden vast waardoor ik een beetje het evenwicht verloor. Anders had er meer in gezeten. Toch tevreden.
Kan het helaas niet helpen dat ik afgeleid word door hetgeen schuin achter jou. Ongetwijfeld een puike prestatie vwb de dumbell chest press!

Waarom dan niet gewoon nog een keer proberen?

Kan het helaas niet helpen dat ik afgeleid word door hetgeen schuin achter jou. Ongetwijfeld een puike prestatie vwb de dumbell chest press!
Ben blij dat ik niet de enige ben die afgeleid was.. hoewel mijn beeld zich iets meer naar het midden concentreerde

Sterke DB press zeg, bizar. :)

Zieke db press , bij 50 breek ik al door midden zegmaar :p

• #2.238
Hahahaha, thanks :)
Waarom dan niet gewoon nog een keer proberen?
Had niet meer enorm veel tijd en mezelf al aardig vermoeid met de setjes ervoor. Volgende keer beter :)
Ben blij dat ik niet de enige ben die afgeleid was.. hoewel mijn beeld zich iets meer naar het midden concentreerde
Volgens mij ben je wel de enige die daardoor afgeleid bent, geen idee of @pat82 de video al gezien heeft :o
Thanks Bert :D
De trenlucht is zelfs online te ruiken
Zieke db press , bij 50 breek ik al door midden zegmaar :p
Nu nog 50 voor de schouders

• #2.240
Terug
Naar boven