AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.245
Bedoel natuurlijk niet letterlijk tren zweetlucht, maar meer trenlucht in de zin van feromonen

haha nee hij bedoeld meer dat luchtje dat vrouwen aantrekt, en inderdaad bepaalde vrouwen ruiken dat gewoon is zo.

Alle vrouwen reageren daar sowieso onbewust op, sommige zijn zich bewust van het feit dat er "iets" is waardoor ze ineens zo gewillig zijn.. Tren is wat dat betreft wel echt heer en meester.

Alle vrouwen reageren daar sowieso onbewust op, sommige zijn zich bewust van het feit dat er "iets" is waardoor ze ineens zo gewillig zijn.. Tren is wat dat betreft wel echt heer en meester.

Verschrikkelijk. :roflol:

Weet je nog dat wijf bij de kentucky fried chicken ofzo, die je bestelling toen moest opnemen. :barf: Ik stond verdomme gewoon naast je, terwijl ze half achter de balie weggleed :roflol:

Het is idd wel bizar, ik als vrouw kan idd aangeven dat dat één of andere aantrekkingskracht heeft.. super raar.

Weet je nog dat wijf bij de kentucky fried chicken ofzo, die je bestelling toen moest opnemen. :barf: Ik stond verdomme gewoon naast je, terwijl ze half achter de balie weggleed :roflol:

Het is idd wel bizar, ik als vrouw kan idd aangeven dat dat één of andere aantrekkingskracht heeft.. super raar.

volgend keer zal ik een flesje tren over me heen gieten. Welke festival was het ook al weer soenda?

tijd om om geweldige epische tren topic te heropenen?

inb4 het halve topic aan de tren zit om een vriendin te krijgen

Can't recall :( Was vast geen hoogvliegertje :roflol:

Voor iedereen die wil weten hoe awesome tren is lees dit topic maar is door

Toen ik tren zette merkte ik dit echt ook, kon het bijna niet geloven zelf :o
Fijn spul, kan niet ontkennen dat ik het niet een beetje mis :D

Terug
Naar boven