- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
van dat bijenvolk heb je toch genoeg aan jouw Koningin?Tren lijkt wel vrouwen aan te trekken als bijen naar honing idd
doe haar maar de groetjesVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van dat bijenvolk heb je toch genoeg aan jouw Koningin?Tren lijkt wel vrouwen aan te trekken als bijen naar honing idd
doe haar maar de groetjesTren lijkt wel vrouwen aan te trekken als bijen naar honing idd

Ik heb geen koningin en er vliegen denk ik genoeg bijen in de luchtvan dat bijenvolk heb je toch genoeg aan jouw Koningin?![]()
trestelone en heb nog nooit zoveel gestonken bahhalf jaar geen tren meer en ik mis die lucht ook wel eerlijk gezegd kreeg er alleen maar natte poesjes om me heen mee
O ik dacht het wakker worden met een plasje zweet tussen je nek en bovenkant borstBedoel natuurlijk niet letterlijk tren zweetlucht, maar meer trenlucht in de zin van feromonen
O ik dacht het wakker worden met een plasje zweet tussen je nek en bovenkant borst
haha nee hij bedoeld meer dat luchtje dat vrouwen aantrekt, en inderdaad bepaalde vrouwen ruiken dat gewoon is zo.
Alle vrouwen reageren daar sowieso onbewust op, sommige zijn zich bewust van het feit dat er "iets" is waardoor ze ineens zo gewillig zijn.. Tren is wat dat betreft wel echt heer en meester.
Alle vrouwen reageren daar sowieso onbewust op, sommige zijn zich bewust van het feit dat er "iets" is waardoor ze ineens zo gewillig zijn.. Tren is wat dat betreft wel echt heer en meester.

Ik stond verdomme gewoon naast je, terwijl ze half achter de balie weggleed 
Verschrikkelijk.
Weet je nog dat wijf bij de kentucky fried chicken ofzo, die je bestelling toen moest opnemen.Ik stond verdomme gewoon naast je, terwijl ze half achter de balie weggleed
Het is idd wel bizar, ik als vrouw kan idd aangeven dat dat één of andere aantrekkingskracht heeft.. super raar.
Verschrikkelijk.
Weet je nog dat wijf bij de kentucky fried chicken ofzo, die je bestelling toen moest opnemen.Ik stond verdomme gewoon naast je, terwijl ze half achter de balie weggleed
Het is idd wel bizar, ik als vrouw kan idd aangeven dat dat één of andere aantrekkingskracht heeft.. super raar.
Jij hebt alvast een aantal vials besteld of nie?inb4 het halve topic aan de tren zit om een vriendin te krijgen

Verschrikkelijk.
Was vast geen hoogvliegertje 
Wacht maar tot ik een "Eerste kuur: Tren only" topic open

Mijn vriendin bevestigde dit ook al toen ik laatst ff op de tren zatHet is idd wel bizar, ik als vrouw kan idd aangeven dat dat één of andere aantrekkingskracht heeft.. super raar.