XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

zou kunnen dat ik hem 2020 voor de zomer op 1gram ga zetten (serieus)

Je weet dat je hoge dosissen zet als je er automatisch achter zet dat je het serieus meent :roflol:

zou kunnen dat ik hem 2020 voor de zomer op 1gram ga zetten (serieus)
loooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllll 350 mg en ik neuk nog net niet de rozenstruik in de voortuin , laat staan een gram word rekening neuken bij yab yum ben ik bang

half jaar geen tren meer en ik mis die lucht ook wel eerlijk gezegd kreeg er alleen maar natte poesjes om me heen mee

Is dat die walgelijke lucht van slecht gedroogde kleren? In mijn gym stinken de twee beste bodybuilders daarnaar.

Als ik langs een spoorwegovergang rijd lees ik altijd "pas op tren" .

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.271
Alle vrouwen reageren daar sowieso onbewust op, sommige zijn zich bewust van het feit dat er "iets" is waardoor ze ineens zo gewillig zijn.. Tren is wat dat betreft wel echt heer en meester.
Niks beters dan tren idd op dat gebied :cool:
Verschrikkelijk. :roflol:

Weet je nog dat wijf bij de kentucky fried chicken ofzo, die je bestelling toen moest opnemen. :barf: Ik stond verdomme gewoon naast je, terwijl ze half achter de balie weggleed :roflol:

Het is idd wel bizar, ik als vrouw kan idd aangeven dat dat één of andere aantrekkingskracht heeft.. super raar.
Mijn vriendin bevestigde dit ook al toen ik laatst ff op de tren zat :roflol:
Mooi dat de vrouwen het ook bevestigen :D
Volgende kuur wordt dus tren
Er is niks beters :heart:
Moet je wel even toestemming vragen aan @Spambod
Is dat die walgelijke lucht van slecht gedroogde kleren? In mijn gym stinken de twee beste bodybuilders daarnaar.
Nee het gaat om de trenlucht als in feromonen die vrouwen aantrekken

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.272
Afgelopen weekend koud genomen. Aderen staan er goed op:D
IMG_20191127_073901_606.jpg

Bijlagen

• IMG_20191127_073901_606.jpg
    IMG_20191127_073901_606.jpg
    145,8 KB · Weergaven: 119

:roflol:

Ik kan je vertellen, en ik denk dat ik hiermee voor het hele vrouwenvolk spreek, dat dat niet is wat ons aantrekt, brrr :roflol:

Het is niet een geur, het is "iets". Anders dan dat kan ik het niet omschrijven haha.

Alle vrouwen reageren daar sowieso onbewust op, sommige zijn zich bewust van het feit dat er "iets" is waardoor ze ineens zo gewillig zijn.. Tren is wat dat betreft wel echt heer en meester.
Feromonen denk?

Edit: dat was al gepost..

Verklaart wel waarom sommige lelijke kerels een knappe vriendin hebben:trollface:

Terug
Naar boven