- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
loooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllll 350 mg en ik neuk nog net niet de rozenstruik in de voortuin , laat staan een gram word rekening neuken bij yab yum ben ik bangzou kunnen dat ik hem 2020 voor de zomer op 1gram ga zetten (serieus)
half jaar geen tren meer en ik mis die lucht ook wel eerlijk gezegd kreeg er alleen maar natte poesjes om me heen mee
CringeAls ik langs een spoorwegovergang rijd lees ik altijd "pas op tren" .
Wat vinden je ouders van dit gedrag ?Als ik langs een spoorwegovergang rijd lees ik altijd "pas op tren" .
Paardenstal lucht, iig wel na night sweatsIs dat die walgelijke lucht van slecht gedroogde kleren? In mijn gym stinken de twee beste bodybuilders daarnaar.
Is dat die walgelijke lucht van slecht gedroogde kleren? In mijn gym stinken de twee beste bodybuilders daarnaar.
Niks beters dan tren idd op dat gebiedAlle vrouwen reageren daar sowieso onbewust op, sommige zijn zich bewust van het feit dat er "iets" is waardoor ze ineens zo gewillig zijn.. Tren is wat dat betreft wel echt heer en meester.

Verschrikkelijk.
Weet je nog dat wijf bij de kentucky fried chicken ofzo, die je bestelling toen moest opnemen.Ik stond verdomme gewoon naast je, terwijl ze half achter de balie weggleed
Het is idd wel bizar, ik als vrouw kan idd aangeven dat dat één of andere aantrekkingskracht heeft.. super raar.
Mooi dat de vrouwen het ook bevestigenMijn vriendin bevestigde dit ook al toen ik laatst ff op de tren zat![]()

Er is niks beters

Nee het gaat om de trenlucht als in feromonen die vrouwen aantrekkenIs dat die walgelijke lucht van slecht gedroogde kleren? In mijn gym stinken de twee beste bodybuilders daarnaar.
Is dat die walgelijke lucht van slecht gedroogde kleren? In mijn gym stinken de twee beste bodybuilders daarnaar.

Afgelopen weekend koud genomen. Aderen staan er goed op
![]()

Ik ga speciaal voor de foto’sGa jij nou elk weekend winkelen, of ga je speciaal voor de foto's?![]()

Moet je ook geen skinny jeans kopennee grapje ik was weer eens uit 2 broeken gescheurd

Liefst super skinny jwz
lompe pootjes goed de aders zichtbaar 13/10Afgelopen weekend koud genomen. Aderen staan er goed op
![]()
Feromonen denk?Alle vrouwen reageren daar sowieso onbewust op, sommige zijn zich bewust van het feit dat er "iets" is waardoor ze ineens zo gewillig zijn.. Tren is wat dat betreft wel echt heer en meester.