AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Nice. Succes bro

• Topic Starter Topic Starter
Dag 5: benen @ haefland sport

Squat

3x3x160

Leg press unilateral
8x12x80

Leg extensions unilateral
5x12x49

Seated leg curl unilateral
4x12x50

Lying leg curl
4x12x40

Hip abduction machine
4x12x90

Seated calf raises
4x15x80

Standing calf raises unilateral
4x20

Zat niet meer in gisteren wat betreft squats. Voelde echt heel zwaar aan. Helaas ook weer een triggerpoint opgelopen in mijn quad en daarom de Bulgarian split squat overgeslagen en extra leg press gedaan. Is inmiddels al de 4e keer in ongeveer 2 maanden tijd. Twee keer in mijn linkerquad, een keer mijn rechter glute en nu dus mijn rechter quad. Het voelt eigenlijk precies aan als hele pijnlijke pip. Heb dat op die plekken ooit wel eens gehad en is geen pretje. Gelukkig had ik vanavond al een afspraak bij @DieNase dus die zal er wel weer een naaldje in zetten. Nadeel is wel dat er dan waarschijnlijk tape overheen komt en wilde graag nog een paar keer naar de zonnebank om te bruinen voor de shoot.

Vannacht redelijk geslapen, stuk beter in elk geval :cheer:

Vanmorgen was mijn gewicht 100,0 kg. Zoals ik net in de spiegel uitzag had ik mezelf nog nooit gezien. Abs zichtbaar zonder ze aan te spannen. Obliques knalde er echt ziekelijk hard uit. Begin er nu wel steeds meer vertrouwen in te krijgen dat ik op 22 december de shape ga behalen die ik voor ogen heb. Momenteel gaat het erg hard dus zeker als ik deze lijn doortrek ga ik er zeker wel komen :D

Succes man! Je gaat knallen!!!

@wovano : de fotoshoot op 22/12... ik vermoed dat het puur voor je eigen collectie is en een herinnering aan je behaalde shape? Dat is sowieso iets om naar toe te werken en naar uit te kijken! Succes :)

Lekker bezig. Ik heb nog nooit een vriend gehad met zo'n goede abs. :eyebrow:

Stereotype wordt kracht bijgezet: vrouwen kijken vooral naar buikspieren :P

Laatst bewerkt:
Je kan deze zin op 2 manieren lezen, van de een word ik nog vrolijker dan van de ander :D
Ik word enkel vrolijk van het ene :eyebrow:
Anno 2018 mag je daar gewoon openlijk voor uitkomen hoor :gay:
Hahahaha :roflol:
Het gaat natuurlijk om ik die mijn shirt uitdoet en Annie die daar foto’s van maakt met shirt :D
@wovano : de fotoshoot op 22/12... ik vermoed dat het puur voor je eigen collectie is en een herinnering aan je behaalde shape? Dat is sowieso iets om naar toe te werken en naar uit te kijken! Succes :)

Stereotype wordt kracht bijgezet: vrouwen kijken naar buikspieren :P
Klopt! Buiten dat het voor eigen collectie is, was het de bedoeling al eens te oefenen met het behalen van een wedstrijdwaardige shape. Dan weet ik een beetje voor een echte wedstrijd wat ik kan verwachten en hoe ik alles aanpak. Hoe mijn lichaam reageert op een bepaalde aanpak en middelen etc. Had mezelf nog nooit echt echt droog gezien maar daarin is nu dus verandering aan het komen. Zou natuurlijk zonde zijn dat niet meteen ook mooi vast te leggen bij een goede fotograaf. :D

En ik denk dat Annie vaker daar mijn billen kijkt dan naar mijn buikspieren, maar dat is misschien ook omdat ze nooit zo goed te zien waren als nu :o

Je kan deze zin op 2 manieren lezen, van de een word ik nog vrolijker dan van de ander :D
Ik wil ook best shirtless pics maken van mezelf, maar dan zijn de abs ver te zoeken. :roflol::eating:Misschien toch maar @wovano buikspieren gebruiken voor foto's. :rolleyes:

@wovano :

Stereotype wordt kracht bijgezet: vrouwen kijken vooral naar buikspieren :P
Buikspieren zijn zeker welkom, maar ik houd vooral van kerels met goede benen en buns. En dus zit ik wel gebakken bij @wovano :p

En ik denk dat Annie vaker daar mijn billen kijkt dan naar mijn buikspieren, maar dat is misschien ook omdat ze nooit zo goed te zien waren als nu :o

Je staat er nog van te kijken. Volgens mij is het bij best veel vrouwen Ass > Abs. Gekkigheid :o

Uit een eye tracking onderzoek kwamen onderarmen als het gene waar vrouwen het meest naar kijken.

Boven abs, ass en chest dus.

Je staat er nog van te kijken. Volgens mij is het bij best veel vrouwen Ass > Abs. Gekkigheid :o
Over mijn billen heb ik niet veel te klagen denk ik :D
Uit een eye tracking onderzoek kwamen onderarmen als het gene waar vrouwen het meest naar kijken.

Boven abs, ass en chest dus.
Onderarmen? Why :o
Dan moet je haar pics wel in de privé sectie posten :D
Nee naakte Annie is alleen voor mij :heart:

Dag 1: borst en biceps @ haefland

Ik merk deze dagen dat ik even in geen andere gym dan haefland wil trainen. Daar is alles bekend en vertrouwd. Ook al is de borst apparatuur kut, beetje improviseren dan maar.

Incline dumbbell press
4x12x36
Maximale voor vandaag

Plate loaded chest press
4x12x80
Echt oldschool apparaat maar eigenlijk de enige chille voor borst

Cable flyes onder
4x12x20

Cable flyes boven
5x12x25
Boh zie hier echt de strepen op mijn borst tevoorschijn komen

Dumbbell hex press
4x12x20

Dumbbell curl
4x12x12

Preacher curl
4x12x12

Hammer curl
4x12x12

Cardiosessie 3/5: 45 min fietsen

Verder heeft @ScumbagAnnie net wat foto's gemaakt. Wel zonder benen want had een lange broek en mijn fysio heeft bovendien mijn rechterbeen ingetaped. Foto's zal ik zo bekijken en plaatsen als ze interessant zijn.

:D
:o

Terug
Naar boven