Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
Zonder dag te zeggen tegen @ScumbagAnnie die al op een werkende fiets zat. Sorry lief :(

Die spoiler van zijn meissie doet het hem wel :D

Wanneer begint de bulk bro?

Het is je vergeven...
dramaqueen. :eyes:
:D
Alleen maar liefde :heart:
Gaan ze daar leuk vinden.... een juicende bb'er met roidrage op een fiets :p
Was redelijk snel weer afgekoeld :p
:haha::haha::haha:

Zonder dag te zeggen tegen annie ook echt :roflol::roflol::roflol: SCHAAM JE!
Die spoiler van zijn meissie doet het hem wel :D
Bahahaha. Ja, hij was echt zo gefrustreerd dat hij toen even niet aan mij had gedacht. Maar hij heeft daarna wel heel lief sorry gezegd, hoor. :grinny:

hehehe :roflol:
Ik vind dat ik me best goed kan beheersen op de tren. Je hebt van die gasten erbij die beuken iemand gewoon in elkaar als ze iets niet aanstaat. Die hebben dan ook gewoon een steekje los naar mijn mening. Ik heb soms van die momenten, uit zich vooral de laatste weken van mijn cut nu, dat ik me even niet kan beheersen en dan hardop in mezelf scheld ofzo.
3 maart de jbc dus vermoed erna pas. Maar weekje na de shoot t/m 1 januari wordt wel een minibulk in elk geval. Staan ook allerlei sociale verplichtingen op het programma met mensen die ik al maanden beloof nog eens uit te gaan eten.

12/1 gaan we bunkeren :heart:

Ik vind dat ik me best goed kan beheersen op de tren. Je hebt van die gasten erbij die beuken iemand gewoon in elkaar als ze iets niet aanstaat. Die hebben dan ook gewoon een steekje los naar mijn mening. Ik heb soms van die momenten, uit zich vooral de laatste weken van mijn cut nu, dat ik me even niet kan beheersen en dan hardop in mezelf scheld ofzo.
Die gasten zijn dan vaak ook al randdebielen zonder tren. Tren maakt niet agressief, het versterkt wel je emotie. Zelf had ik helemaal nergens last van qua emoties, eerder door het baggere slaap:roflol:

Als ik jou was zou ik die shoot laten zitten aangezien je in maart gaat pieken. Kan je nu nog even bulken voordat de prep begint.

1 ding weet ik wel tren zou niks voor mij zijn. Of ik moet ondergronds wonen en heel de kuur niet buiten komen.

Zekers :eating:
Die gasten zijn dan vaak ook al randdebielen zonder tren. Tren maakt niet agressief, het versterkt wel je emotie. Zelf had ik helemaal nergens last van qua emoties, eerder door het baggere slaap:roflol:
Ik ook pas echt diep in mijn cut nu eigenlijk. Zo weinig eten voor zo'n lange tijd maakt je zin er niet beter op.
Als ik jou was zou ik die shoot laten zitten aangezien je in maart gaat pieken. Kan je nu nog even bulken voordat de prep begint.
Geen optie bro. Al betaald en heb het al eens afgezegd. En ben nu zo ver, nog maar 2,5 week.
1 ding weet ik wel tren zou niks voor mij zijn. Of ik moet ondergronds wonen en heel de kuur niet buiten komen.
Ach het tren gevoel is best lekker, mits je geen agressief persoon van jezelf bent.

Geen energie vandaag en low carb dag dus geen zin in benen. Uitgesteld tot morgen en extra armdagje gedaan buiten de planning.

Extra dag: Armen @ haefland sport

Dumbbell curl

4x12x16

Hammer curl
4x12x16

Preacher curl
4x12x12

Rope curl
4x12x50

V-bar pushdown
4x12x70

Overhead dumbbell extension
4x12x16

Double rope pushdown
4x12x45

Overhead cable extension
4x12x70

Cardiosessie 2/5: 45 min fietsen

Extra arm dag altijd 5 reten.

Bahahaha. Ja, hij was echt zo gefrustreerd dat hij toen even niet aan mij had gedacht. Maar hij heeft daarna wel heel lief sorry gezegd, hoor. :grinny:

hehehe :roflol:

:roflol: Ik ken die stemmingswisselingen hoor..

:D

Ik zat je maar te pesten hoor, al denk ik wel dat de zweep er over gaat wanneer Pun me zomaar achterlaat in de gym :roflol:

Ik zat je maar te pesten hoor, al denk ik wel dat de zweep er over gaat wanneer Pun me zomaar achterlaat in de gym :roflol:
Ik moet wel zeggen dat het scheelt dat ik met mijn eigen auto was gegaan, dus ik kon gelukkig wel in mijn eentje mopperend naar huis. :D:lol:

Laatste loodjes @wovano !

Vandaag wel netjes legday? Of ga je je weer aan lopen stellen?:windup:

Extra arm dag altijd 5 reten.
Lekker pompen :flexing:

Ik moet wel zeggen dat het scheelt dat ik met mijn eigen auto was gegaan, dus ik kon gelukkig wel in mijn eentje mopperend naar huis. :D:lol:
Dit dus, als we met een auto waren geweest had ik @ScumbagAnnie natuurlijk nooit achtergelaten. :)
Laatste loodjes @wovano !

Vandaag wel netjes legday? Of ga je je weer aan lopen stellen?:windup:
Vandaag natuurlijk wel legday. Zou nooit een legday overslaan oid, maar ik vond het handiger om hem vandaag op moderate carb dag te plannen ipv low carb dag gisteren. En wat extra aandacht voor die trieste armen van me kan nooit kwaad :D

Verder vandaag chill dagje. Kinderen hebben vrij en wij 'studiedag' maar onze directeur heeft geregeld dat we een aantal momenten in het schooljaar hebben om werk voor onszelf te doen. We moeten dan wel bepaalde uren aanwezig zijn maar mogen ons werk zelf indelen dus heb flink wat achterstallig werk kunnen wegwerken.

Training ging gister best lekker, kwam toevallig een jongen binnen die soms wel eens een training met me meepakt. Dan hou je het tempo toch wat beter erin. Heb daar zelf doorgaans geen moeite mee, maar merk dat dit de laatste dagen wel wat achteruit gegaan is dus kwam gisteren wel goed uit dat hij ongeveer tegelijk begon. Slaap gaat kut. Ik had hier vorige cut in juni ook problemen mee op het laatst, en toen begonnen met melatonine slikken. 3 mg per dag. Dat heeft me eigenlijk altijd wel geholpen, maar de laatste weken steeds vaker nachten gehad dat ik niet goed kon inslapen en doorslapen. Inmiddels al 5 nachten op rij dit probleem gehad en dat breekt me door de dag heen wel op. Ik merk dat ik lig te piekeren over allerlei dingen waarover ik niet hoef te piekeren. Onbewust lig ik na te denken over allerlei onzin, maar echt slapen doe ik niet. Loop dan ook een keer of vier naar het toilet om de plassen elke nacht dus dat werkt ook niet bepaald bevorderend. Maar ja, zo gaan we lekker door. Shape zag er vanmorgen wel echt heel sick uit. huid bij mijn buik lijkt steeds dunner te worden. Probeerde er nog een foto van te maken, maar kreeg het helaas niet zo op beeld zoals het in het echt eruit zag. Gewicht ook weer wat gezakt, nu 101,9 kg.

Terug
Naar boven