MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Training ging gister best lekker, kwam toevallig een jongen binnen die soms wel eens een training met me meepakt. Dan hou je het tempo toch wat beter erin. Heb daar zelf doorgaans geen moeite mee, maar merk dat dit de laatste dagen wel wat achteruit gegaan is dus kwam gisteren wel goed uit dat hij ongeveer tegelijk begon. Slaap gaat kut. Ik had hier vorige cut in juni ook problemen mee op het laatst, en toen begonnen met melatonine slikken. 3 mg per dag. Dat heeft me eigenlijk altijd wel geholpen, maar de laatste weken steeds vaker nachten gehad dat ik niet goed kon inslapen en doorslapen. Inmiddels al 5 nachten op rij dit probleem gehad en dat breekt me door de dag heen wel op. Ik merk dat ik lig te piekeren over allerlei dingen waarover ik niet hoef te piekeren. Onbewust lig ik na te denken over allerlei onzin, maar echt slapen doe ik niet. Loop dan ook een keer of vier naar het toilet om de plassen elke nacht dus dat werkt ook niet bepaald bevorderend. Maar ja, zo gaan we lekker door. Shape zag er vanmorgen wel echt heel sick uit. huid bij mijn buik lijkt steeds dunner te worden. Probeerde er nog een foto van te maken, maar kreeg het helaas niet zo op beeld zoals het in het echt eruit zag. Gewicht ook weer wat gezakt, nu 101,9 kg.
Oef! Dat hakt er wel in man!:sad: Kan je er niet echt advies ingeven, want ik kan werkelijk overal slapen. Hoewel..vannacht na een zwarte Iomax van D. had ik wel een wat onrustige nacht, maar normaliter geen issues ondanks mijn hoge caffeine en stim intake.

Ik hoop dat iemand anders je hier wel van tips kan voorzien. ZMA wellicht? @Jwdoetookmee misschien nog slaap tips?

• Topic Starter Topic Starter
Oef! Dat hakt er wel in man!:sad: Kan je er niet echt advies ingeven, want ik kan werkelijk overal slapen. Hoewel..vannacht na een zwarte Iomax van D. had ik wel een wat onrustige nacht, maar normaliter geen issues ondanks mijn hoge caffeine en stim intake.

Ik hoop dat iemand anders je hier wel van tips kan voorzien. ZMA wellicht? @Jwdoetookmee misschien nog slaap tips?
Zink slik ik al, magnesium en b6 niet apart maar krijg ik natuurlijk wel binnen.

ik kan wel 12uur per dag slapen....

Ik slaap ook graag 10 uur. Toen ik nog aan mountainbiken deed, visualiseerde ik de route die ik eerder die dag had gereden, dan viel ik na een minuut of 10 in slaap.

ik kan wel 12uur per dag slapen....
Helaas werkt dat voor mij niet zo :(
Nog niet besproken. Wel laten vallen dat het slapen slechter ging, maar volgens mij is dat voor een prep heel normaal. Trensomnia :rolleyes:
Ik slaap ook graag 10 uur. Toen ik nog aan mountainbiken deed, visualiseerde ik de route die ik eerder die dag had gereden, dan viel ik na een minuut of 10 in slaap.
:roflol:
Ik probeer ook meestal aan iets te denken waardoor ik makkelijk in slaap val, maar uiteindelijk kom ik toch erop uit of ik mijn prepbakjes niet vergeten ben uit de vriezer te halen, of er nog wel oats is om te ontbijten in de ochtend, dan weer eens naar de wc, dan kom ik terug en zie ik dat het alweer 01.00u is en ik nog altijd geen oog dicht gedaan heb. Pfff alweer zo'n nacht en dan begint het weer van vooraf aan. Heb ik nog wel bananen voor morgen na het trainen? Had ik die papieren op mijn werk al in orde gemaakt? Dan weer naar de wc en zie ik dat het 02.30u is en nog steeds niet echt het gevoel dat ik vast geslapen heb :(

Onbewust lig ik na te denken over allerlei onzin, maar echt slapen doe ik niet

Dit heb ik dus ook precies hetzelfde. Dan wordt je wakker van de wekker en dan heb je eigenlijk het gevoel dat je gewoon niet hebt geslapen. Komt gewoon door al dat piekeren denk ik. Ik kan ook veel beter slapen zonder dat er een wekker staat, minder druk ofs...

Dit heb ik dus ook precies hetzelfde. Dan wordt je wakker van de wekker en dan heb je eigenlijk het gevoel dat je gewoon niet hebt geslapen. Komt gewoon door al dat piekeren denk ik. Ik kan ook veel beter slapen zonder dat er een wekker staat, minder druk ofs...
Exact!
Zelfs in het weekend zet ik altijd een wekker omdat ik niet tot 11.00u in mijn bed wil liggen ofzo. Sta het liefste gewoon redelijk op tijd op maar slaap dan vaak wel een stuk beter. Niet afgelopen weekend maar het weekend daarvoor was de laatste keer dat ik zonder wakker te worden naar bed ben gegaan en pas na uur uur of 8 weer wakker geworden ben.

CBD-olie is niet het wondermiddel voor mij, misschien wel voor jou?
No worries, dat is niet het spul waar ik zo stoned van word. :rolleyes:

Helaas werkt dat voor mij niet zo :(

Nog niet besproken. Wel laten vallen dat het slapen slechter ging, maar volgens mij is dat voor een prep heel normaal. Trensomnia :rolleyes:

:roflol:
Ik probeer ook meestal aan iets te denken waardoor ik makkelijk in slaap val, maar uiteindelijk kom ik toch erop uit of ik mijn prepbakjes niet vergeten ben uit de vriezer te halen, of er nog wel oats is om te ontbijten in de ochtend, dan weer eens naar de wc, dan kom ik terug en zie ik dat het alweer 01.00u is en ik nog altijd geen oog dicht gedaan heb. Pfff alweer zo'n nacht en dan begint het weer van vooraf aan. Heb ik nog wel bananen voor morgen na het trainen? Had ik die papieren op mijn werk al in orde gemaakt? Dan weer naar de wc en zie ik dat het 02.30u is en nog steeds niet echt het gevoel dat ik vast geslapen heb :(

Zo herkenbaar! :( Alle tips welkom idd

Wat is dat spul wel dan..:eyebrow: Ik vraag dit voor een vriend..
Thc-olie, ook gebaseerd op hennep. Het belangrijke verschil is dat er THC in THC-olie zit (hence the name). In CBD-olie niet, al wordt deze olie ook van hennep gemaakt.

Je wordt in ieder geval behoorlijk stoned flink van die THC-olie neemt hahaha. :haha:

Thc-olie, ook gebaseerd op hennep. Het belangrijke verschil is dat er THC in THC-olie zit (hence the name). In CBD-olie niet, al wordt deze olie ook van hennep gemaakt.

Je wordt in ieder geval behoorlijk stoned flink van die THC-olie neemt hahaha. :haha:
Ik geef het door!:thumbs:

Is denk ik persoonsgebonden.....nooit last van high worden gehad met thc. Wel wat drowsie :o

Cbd/thc olie voor oestrogeen wellicht niet handig.
Weet verder niet op welke doseringen je zit , of je stimms neemt, welke supps je neemt en hoe je je voeding en vooral vocht over de dag verdeelt?

CBD-olie is niet het wondermiddel voor mij, misschien wel voor jou?
No worries, dat is niet het spul waar ik zo stoned van word. :rolleyes:
Wat is dat spul wel dan..:eyebrow: Ik vraag dit voor een vriend..

Is denk ik persoonsgebonden.....nooit last van high worden gehad met thc. Wel wat drowsie :o
Vast ook geen 10 druppels in een keer gehad dan? Tenminste dat deed @ScumbagAnnie omdat ze door haar insomnia de wanhoop nabij was.
Zo herkenbaar! :( Alle tips welkom idd

Cbd/thc olie voor oestrogeen wellicht niet handig.
Weet verder niet op welke doseringen je zit , of je stimms neemt, welke supps je neemt en hoe je je voeding en vooral vocht over de dag verdeelt?
Ik druk geen hele gekke doseringen meer weg.
Ik neem voor elke training een pwo maar dat doe ik al maanden en steeds dezelfde hoeveelheid. Pwo om 18.00u en slapen ga ik om 23.30u doorgaans. Meeste drink ik wel rondom de training. Ongeveer 2 liter. Overdag ook ongeveer 2 liter.

Dag 5: benen @ haefland sport

Squat

3x3x160

Leg press unilateral
8x12x80

Leg extensions unilateral
5x12x49

Seated leg curl unilateral
4x12x50

Lying leg curl
4x12x40

Hip abduction machine
4x12x90

Seated calf raises
4x15x80

Standing calf raises unilateral
4x20

Zat niet meer in gisteren wat betreft squats. Voelde echt heel zwaar aan. Helaas ook weer een triggerpoint opgelopen in mijn quad en daarom de Bulgarian split squat overgeslagen en extra leg press gedaan. Is inmiddels al de 4e keer in ongeveer 2 maanden tijd. Twee keer in mijn linkerquad, een keer mijn rechter glute en nu dus mijn rechter quad. Het voelt eigenlijk precies aan als hele pijnlijke pip. Heb dat op die plekken ooit wel eens gehad en is geen pretje. Gelukkig had ik vanavond al een afspraak bij @DieNase dus die zal er wel weer een naaldje in zetten. Nadeel is wel dat er dan waarschijnlijk tape overheen komt en wilde graag nog een paar keer naar de zonnebank om te bruinen voor de shoot.

Vannacht redelijk geslapen, stuk beter in elk geval :cheer:

Vanmorgen was mijn gewicht 100,0 kg. Zoals ik net in de spiegel uitzag had ik mezelf nog nooit gezien. Abs zichtbaar zonder ze aan te spannen. Obliques knalde er echt ziekelijk hard uit. Begin er nu wel steeds meer vertrouwen in te krijgen dat ik op 22 december de shape ga behalen die ik voor ogen heb. Momenteel gaat het erg hard dus zeker als ik deze lijn doortrek ga ik er zeker wel komen :D

Wat is er 22 december? Haha

Terug
Naar boven