Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Oef! Dat hakt er wel in man!Training ging gister best lekker, kwam toevallig een jongen binnen die soms wel eens een training met me meepakt. Dan hou je het tempo toch wat beter erin. Heb daar zelf doorgaans geen moeite mee, maar merk dat dit de laatste dagen wel wat achteruit gegaan is dus kwam gisteren wel goed uit dat hij ongeveer tegelijk begon. Slaap gaat kut. Ik had hier vorige cut in juni ook problemen mee op het laatst, en toen begonnen met melatonine slikken. 3 mg per dag. Dat heeft me eigenlijk altijd wel geholpen, maar de laatste weken steeds vaker nachten gehad dat ik niet goed kon inslapen en doorslapen. Inmiddels al 5 nachten op rij dit probleem gehad en dat breekt me door de dag heen wel op. Ik merk dat ik lig te piekeren over allerlei dingen waarover ik niet hoef te piekeren. Onbewust lig ik na te denken over allerlei onzin, maar echt slapen doe ik niet. Loop dan ook een keer of vier naar het toilet om de plassen elke nacht dus dat werkt ook niet bepaald bevorderend. Maar ja, zo gaan we lekker door. Shape zag er vanmorgen wel echt heel sick uit. huid bij mijn buik lijkt steeds dunner te worden. Probeerde er nog een foto van te maken, maar kreeg het helaas niet zo op beeld zoals het in het echt eruit zag. Gewicht ook weer wat gezakt, nu 101,9 kg.
Kan je er niet echt advies ingeven, want ik kan werkelijk overal slapen. Hoewel..vannacht na een zwarte Iomax van D. had ik wel een wat onrustige nacht, maar normaliter geen issues ondanks mijn hoge caffeine en stim intake.Ik hoop dat iemand anders je hier wel van tips kan voorzien. ZMA wellicht? @Jwdoetookmee misschien nog slaap tips?

Ik vraag dit voor een vriend..