Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.385
Stevige blast man, ben benieuwd hoeveel je daar schoon uit gaat halen :D
Een mooie shape boven de 100 kg zou mooi zijn.
Bizar eigenlijk dat deca zo'n werking heeft. Misschien een ietwat domme vraag, maar als je na de blast de deca er weer uit gooit is de blessure dan weer terug, doordat je nu telkens gewicht blijft ophogen en het niet 'geneest'? Met andere woorden is de 'helende' werking van deca permanent of tijdelijk?
Ben ik ook wel benieuwd naar! Is er eigenlijk een wetenschappelijke verklaring voor?
Ik spreek alleen uit ervaring en kan wetenschappelijk gezien niks onderbouwen. Vorig jaar heb ik in januari 4-5 weekjes NPP gebruikt en toen was plotseling mijn schouderblessure die ik al 3 jaar had weg. Deze is weggebleven tot eind november/begin december. Tot nu heb ik er weer mee gelopen en na een paar dagen deca is het weer weg. Hopelijk weer voor een langere periode. De bedoeling is in elk geval de deca er na een weekje of 6 uit te halen en dan verder te gaan op enkel test en tren en de laatste weken winstrol voor wat extra hardheid voor de fotoshoot voor de contest.

Naakt fotoshoot?:eyebrow:

Deze linkte @azerate mij toen ik dezelfde vraag mbt Deca/blessures stelde in het log van hunk @Camelus
enigste wat ooit kon vinden wat officieel was , het was op muizen dus neem het met een korrel zout net als de bro science op internationale forums

Ik spreek alleen uit ervaring en kan wetenschappelijk gezien niks onderbouwen. Vorig jaar heb ik in januari 4-5 weekjes NPP gebruikt en toen was plotseling mijn schouderblessure die ik al 3 jaar had weg. Deze is weggebleven tot eind november/begin december. Tot nu heb ik er weer mee gelopen en na een paar dagen deca is het weer weg. Hopelijk weer voor een langere periode. De bedoeling is in elk geval de deca er na een weekje of 6 uit te halen en dan verder te gaan op enkel test en tren en de laatste weken winstrol voor wat extra hardheid voor de fotoshoot voor de contest.
Permanent blasten it is :eyebrow:. @Skatermarvin je weet wat je te doen staat met al je blessures!

Ben benieuwd wat je gaat neerzetten op de contest! Good luck!

• #2.390
Van mijn wedstrijd een jaar geleden, time flies
IMG_20200303_183324_020.jpg

Die veins! :eek:
En je kuiten lijken wel zwanger.

• #2.393
Trainen gaat langzaamaan de goede kant op. Pijntjes worden steeds minder. Dumbbell press kan ik weer pijnloos uitvoeren gelukkig. Afgelopen dinsdag borst getraind:

Incline dumbbell press
10x16
10x24
10x30
10x36
10x40
3x10x44 ging vrij prima, alleen nog wat onwennig. Maar het gaat langzaam weer de goede kant op.

Incline chest press
4x10x100

Bench press machine
4x10x80

Flye machine
4x10x50

Dumbbell hex press
4x10x24

• #2.394
Verder heb ik de afgelopen weken een beetje freestyle getraind. Geen vaste trainingen op bepaalde dagen en al helemaal geen vaste oefeningen. Wel train ik sinds kort samen armen op donderdag en benen op vrijdag met iemand uit de gym. Is een man van 40 die year round op 6ish% vet staat en armen van 47 cm heeft. Ik heb nog nooit zulke dikke aderen op iemands armen gezien. Bovendien echt enorm dikke biceps en triceps en uiteraard knetterdroog. Op zijn beurt traint hij dan benen met mij mee op vrijdag. Ik ga dit weekend mijn trainingsschema opstellen, maar ik wil die donderdag en vrijdag samen trainen wel behouden want samen trainen pusht je toch net een stuk meer dan alleen. Gisteren dus armen gedaan:

Ez-bar cable curl (gehurkt met de armen steunend de knieën)
15x35
15x45
15x55
12x65
2x10x70

Ez-bar curl
15x30
12x40
2x8x50 geen hele mooie reps
12x40 > 8x30 dropset

Rope curl
4x10x50

Overhead dumbbell extension
15x12
12x14
12x16
2x12x18

Dip machine
15x40
15x80
4x10x120

V-bar pushdown
5x10x70

Leg raises
6x15

hehehe, ik had al het vermoeden dat je een vaste trainingsbuddy hebt gevonden. Leuk! :)

In4 pics van die tuinslangen.

Klinkt als een prima trainingsmaat:thumbs:

Bump, hoe gaat het hier?

stil idd :(

Bezig aan ondergrondse bunker-gym.

Terug
Naar boven