Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Ben wel blij voor die mannen..

Fijn dat je weer aan de bak kunt!

Hopelijk vanaf nu weer good vibes! :D

Dat van dat depressieve ken ik wel een beetje, ik wordt er meer hatelijk/agressief van maar ook niet best :P

Tof dat je weer kunt trainen. Ga je nog mee doen met de contest?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.427
Is die hammer grip chest press met dumbbells of machine?
Is een apparaat
15 minuten vanuit hoensbroek?
"Als ik een beetje door rijd" :p
Dit inderdaad :roflol:
Op de heenweg is het wat langer omdat je niet direct de snelweg op kunt. Er is wel een afrit vlak bij mij, maar geen oprit. Dus heen ongeveer 20 min en terug 15.
Ben wel blij voor die mannen..
Jij al wat gevonden inmiddels?
Fijn dat je weer aan de bak kunt!

Hopelijk vanaf nu weer good vibes! :D
Ja zeker weten. Ik voel me in een klap weer helemaal goed. Ik ben er wel aardig van geschrokken in hoeverre mijn gemoedstoestand afhangt van deze sport.
Dat van dat depressieve ken ik wel een beetje, ik wordt er meer hatelijk/agressief van maar ook niet best :P
Ja echt verschrikkelijk! Jij een plek om te trainen?
Tof dat je weer kunt trainen. Ga je nog mee doen met de contest?
Wie weet

• #2.428
Weer even een update van mijn kant. Vorige week vier keer getraind en daarna had ik een weekend rust nodig vanwege onmenselijke spierpijn. Ik hou voor nu even een vierdaagse cyclus aan:
Borst/triceps
Rug/biceps
Benen
Schouders
Rust

Gisteren de tweede borst training gedaan en waar ik vorige week nog 10x32 dumbbell press duwde was het nu alweer 10x38. Dat schiet aardig op. Uiteindelijk ben ik zaterdag begonnen met mijn blast, dezelfde als waar ik voor de lockdown na 3 weken noodgedwongen mee moest stoppen, namelijk 500 test e, 400 tren e en 200 deca per week. Hopelijk heb ik mijn gains snel terug. Ik ga voor nu even geen uitgebreide trainingen loggen, is niet zo heel interessant. Voeding zit op 3675 kcals met 351 gram carbs, 110 gram vet en 307 gram eiwit. Ik kijk even wat mijn shape hierop doet. Het doel is om zsm vet te verliezen en tegelijkertijd weer mijn verloren massa terug te winnen. Dat moet op deze manier wel lukken denk ik. Vermoed zelf dat het wel redelijk rap zal gaan, we zullen zien. In principe heb ik nu alles op orde behalve slaap. Training, voeding, gear is allemaal goed, maar ik vind het zo verdomd moeilijk om op tijd te gaan slapen. De dagen voelen zo kort en ik wil dan nog vanalles doen. Ik moet om 7.00 uur eruit dus ik wil rond 23.00 uur in bed liggen en uiterlijk 23.30 uur slapen (goed gelukt op dit moment van typen :roflol:). Heeft iemand nog tips om wat strenger voor mezelf te zijn en mijn slaap te pakken? Verder overweeg ik om weer hgh te gaan gebruiken, daar ben ik inmiddels weer 15 maanden mee gestopt. Wat zouden jullie doen? Verder kijk ik nog een week of 3 aan hoe de progressie verloopt en dan besluit ik of ik mee ga doen aan de contest of niet.

Ik val echt veel beter in slaap als ik 1u voordat ik naar bed ga alle electronica heb weggelegd (blauwlicht) en een korte wandeling maak. Misschien heb je daar wat aan

Warme douche uur voor het slapen helpt ook je lichaam koelt daardoor (na het douchen) af.

Verder gewoon prioriteiten stellen en beseffen dat slaap belangrijk is

Zoals hierboven genoemd, 1 tot 2 uur voor slapen geen beeldschermen meer, warme douche/bad voor ontspanning paar uur voor t slapen, 6 uur voor slapen geen cafeïne nuttigen en dit gebruik sowieso beperken, kort voor het slapen geen grote maaltijden eten, zorgen voor een regelmatig ritme dus ook in weekenden dus niet te laat naar bed en te laat opstaan.

Fappen voor het slapen gaan wilt ook helpen :roflol:

Tren en goed slapen?

Lezen kan ook helpen in sommige gevallen, bij warm licht en niet te fel licht zoals reeds al aangegeven hierboven.

Overigens kom ik sowieso slechter in slaap op iets hogere doseringen (alles boven 1gr). En heb ik ook minder slaap nodig, normaliter vaar ik wel op 8-8,5u slaap en op hogere doseringen is dat toch meestal 7-7,5u.

• #2.437
Thanks voor de tips allemaal. Ik denk dat het vooral een kwestie is van prioriteiten stellen, merk dat ik wat dat betreft weer even in het ritme moet komen. Vandaag samen met een goede maat benen getraind bij mcfit en het was echt een heerlijke training die ik wel even wil loggen. Onderstaande hebben we in ongeveer 70 minuten gedaan.

Leg extension
3x20x30 opwarming

Leg press
10x120
10x200
10x240
10x280
10x320
10x320 > 10x240 > 12x160 dropset
damn benen zijn al ver gesloopt

Hack squat
10x40
10x80
10x120
2x10x160

Leg extension
10x60
10x70
10x80
2x10x90
10x80

Lying leg curl
10x30
10x45
10x55
10x65
2x10x60

Standing calf raises
15x40
15x60
3x15x70

Wow. Nette training. Lijkt me wel heavy om na zo'n lange tijd gelijk volle bak een spiergroep te pakken.

• #2.439
Inderdaad een ritme creëren, met tren kan het sws al wat lastiger zijn om in slaap te komen (en blijven).
Supps zoals zink/magnesium helpen mij ook om diep in slaap te komen. Melatonine werkt ook goed,
maar is absoluut iets wat je niet langdurig moet pakken.

Verder natuurlijk de gebruikelijk dingen vermijden zoals cafeïne na 7 uur, tv/telefoon etc. vermijden 1 uur voor slapen gaan, een koele slaapkamer (al helemaal tijdens tren) helpt mij goed om snel in slaap te komen.

Ik heb slaapkwaliteit/duur altijd onderschat tot mijn laatste prep waar ik een perfect slaapritme had met 8 uur slaap per dag. Ik ging slapen op exact dezelfde tijd en werd wakker op exact dezelfde tijd (zonder dat ik een wekker nodig had). Dan ga je pas in zien hoeveel productiever je bent, zowel tijdens je werk, je vetverlies is veel sneller, je eetlust is beter onder controle en je energielevel is top.

Terug
Naar boven