- Waardering
- 1.999
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo ga je zelf niet? Jij woont toch ook in de buurt?
Ja..kijk eerst of ik iets vind in de buurt van het werk. Dan kan ik dat in 1 weg doen. Anders is Aachen Herzogenrath wel een optie..Hoezo ga je zelf niet? Jij woont toch ook in de buurt?
Is een apparaatIs die hammer grip chest press met dumbbells of machine?
Dit inderdaad

Jij al wat gevonden inmiddels?
Ja zeker weten. Ik voel me in een klap weer helemaal goed. Ik ben er wel aardig van geschrokken in hoeverre mijn gemoedstoestand afhangt van deze sport.Fijn dat je weer aan de bak kunt!
Hopelijk vanaf nu weer good vibes!![]()
Ja echt verschrikkelijk! Jij een plek om te trainen?Dat van dat depressieve ken ik wel een beetje, ik wordt er meer hatelijk/agressief van maar ook niet best![]()
Wie weetTof dat je weer kunt trainen. Ga je nog mee doen met de contest?
). Heeft iemand nog tips om wat strenger voor mezelf te zijn en mijn slaap te pakken? Verder overweeg ik om weer hgh te gaan gebruiken, daar ben ik inmiddels weer 15 maanden mee gestopt. Wat zouden jullie doen? Verder kijk ik nog een week of 3 aan hoe de progressie verloopt en dan besluit ik of ik mee ga doen aan de contest of niet.Hier gebeuren er hele andere dingen dan slapen

Ja maar het voelde echt heerlijk. Dat voldane gevoel na afloop is onbeschrijflijk.Wow. Nette training. Lijkt me wel heavy om na zo'n lange tijd gelijk volle bak een spiergroep te pakken.