AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
Bezig aan ondergrondse bunker-gym.
Kut.
Ik kan er niet meer van maken. Gym is mijn therapie en nu dat weggevallen is ben ik er best depressief van. Ik doe ook niks. Ik heb 0,0 motivatie om ook maar iets van materiaal aan te schaffen voor thuis training. Het fatsoenlijke is ook al uitverkocht. Eten probeer ik het beste van te maken maar dat lukt ook niet elke dag.

Extra hard als de gyms weer opengaan!

Kut.
Ik kan er niet meer van maken. Gym is mijn therapie en nu dat weggevallen is ben ik er best depressief van. Ik doe ook niks. Ik heb 0,0 motivatie om ook maar iets van materiaal aan te schaffen voor thuis training. Het fatsoenlijke is ook al uitverkocht. Eten probeer ik het beste van te maken maar dat lukt ook niet elke dag.
Komt goed maat. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, met uitzonderingen daargelaten. Straks weer extra hard genieten van de workouts, spiermassa komt zo weer terug. No worries.

Kut.
Laten we hopen dat allemaal op kortere liever dan langere termijn goed gaat komen met deze hele toestand , depressie zuigt zwaar en werkt idd verlammend sterkte man . probeer een beetje positief te blijven

Dat komt goed, hou vol! En gewoon accepteren.. vind ik altijd zo gemakkelijk gezegd.. deze gehele situatie is gewoon echt afzien voor mensen die letterlijk "leven / verslaafd" zijn voor en aan de gym :headbang:

n maat van me traint alles op BW.....300 SQ, 100 Push Ups, pull ups enz

Je spieren krijgen een gehele andere training :heart:

15 minuten Ta-Ba-Ta

300 Body Weight Squats

Resistance Band Squats
10-10-10-15 reps

Static Backward Lunges:
BW x 30 reps x 3 sets

Standing Calf Raises:
BW x 350 reps

Laatst bewerkt:
Kut.
Wel eerlijk man. Ik had-heb hetzelfde. Heb mij bij elkaar geraapt en doe smorges rondje koumen met mtb. Thuis wat supersets met dumbels en bands. Idee dat je iets gedaan hebt kom je in iets betere mindset.

Kut.
Ik krijg vandaag waarschijnlijk van die elastiek dingen binnen. Mocht je willen, mag je die best af en toe lenen hoor. :) Kijk maar!

Wel eerlijk man. Ik had-heb hetzelfde. Heb mij bij elkaar geraapt en doe smorges rondje koumen met mtb. Thuis wat supersets met dumbels en bands. Idee dat je iets gedaan hebt kom je in iets betere mindset.
Dit inderdaad. Tuurlijk is het niet optimaal allemaal maar ik zou er gewoon het beste van proberen te maken. Ik heb nog beperkte toegang tot gewichten dus misschien wat makkelijk praten maar als ik dat niet zou hebben zou ik gewoon wat aanklooien met bands etc. Ga je er gains mee maken of zelfs je gains behouden over zo'n lange periode? Waarschijnlijk niet, maar je bent wel bezig en kunt je hoofd even leeg maken en met een setje zware bands kun je jezelf nog best aardig uitdagen.

Ook de ideale periode om wat andere dingen te proberen. Wil mijn racefiets nog naar Groningen hebben om dat weer een beetje op te pakken en Ik heb zelfs een yoga app gedownload (Nee gaat nog niet heel goed :roflol: )

Dit inderdaad. Tuurlijk is het niet optimaal allemaal maar ik zou er gewoon het beste van proberen te maken. Ik heb nog beperkte toegang tot gewichten dus misschien wat makkelijk praten maar als ik dat niet zou hebben zou ik gewoon wat aanklooien met bands etc. Ga je er gains mee maken of zelfs je gains behouden over zo'n lange periode? Waarschijnlijk niet, maar je bent wel bezig en kunt je hoofd even leeg maken en met een setje zware bands kun je jezelf nog best aardig uitdagen.

Ook de ideale periode om wat andere dingen te proberen. Wil mijn racefiets nog naar Groningen hebben om dat weer een beetje op te pakken en Ik heb zelfs een yoga app gedownload (Nee gaat nog niet heel goed :roflol: )
ZEI JE NU RACEFIETS? :eek:
Dude, nu moet ik wel naar het hoge noorden komen als dit voorbij is. Mét fiets. :eyebrow:

OT: mijn aanbod staat in ieder geval. Dan kun je depressief zijn mét weerstandsbanden.:clown: Probeer je mindset een beetje aan te passen en niet te veel te blijven hangen in de 'ik voel me kut, want ik kan niet trainen'-feel. Ga lekker wandelen; ik heb inmiddels ontdekt dat je hier in de buurt prima rondjes kunt maken mét leuke dieren. Zeg je de beestjes effe gedag en als je dan eens meer vreet dan de bedoeling is kan het iig geen kwaad. :D

Kut.

Erg herkenbaar. Maar probeer andere doelen te stellen zoals bijvoorbeeld opwerken naar 100push-ups ect. Weet dat je wat verliest maar straks is dat weer snel terug.

Laat Pleister je niet ff binnen?

Laat Pleister je niet ff binnen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.416
Bedankt voor de tips allemaal maar de afgelopen weken kon ik me echt niet ertoe zetten om thuis workouts te gaan doen. Ik heb me echt depressief gevoeld de afgelopen tijd. Sinds deze week zijn de sportscholen in Duitsland weer open en gisteren ben ik gaan trainen bij mcfit in Aachen. Zeer degelijke gym om voor zolang platinum gym gesloten is de tijd te overbruggen. In elk geval beter dan basic fit naar mijn mening. Als ik een beetje door rijd ben ik er in 15 minuten dus dat valt goed mee! Meteen een abonnement afgesloten. Het was eigenlijk best rustig, ik had verwacht dat de gyms meteen vol zouden zijn nadat ze zo lang gesloten waren maar dat viel dus goed mee. Deze gym is ook nog eens 24/7 geopend. De eerste training na 2 maanden letterlijk niks doen viel me wel zwaar, maar het voelde erg lekker om weer bezig te zijn. Gelukkiger kon je mij niet maken momenteel.

Dumbbell press
4x10x32

Plate loaded chest press
4x10x40 t*ring zwaar apparaat

Hammer grip chest press
4x10x55

Flye machine
4x10x50

Plate loaded incline chest press
4x10x30

en toen was mijn borst helemaal leeg

Dip machine
4x10x60

overhead dumbbell extension
4x10x10

en toen was mijn triceps ook op :lol:

Is die hammer grip chest press met dumbbells of machine?

Bedankt voor de tips allemaal maar de afgelopen weken kon ik me echt niet ertoe zetten om thuis workouts te gaan doen. Ik heb me echt depressief gevoeld de afgelopen tijd. Sinds deze week zijn de sportscholen in Duitsland weer open en gisteren ben ik gaan trainen bij mcfit in Aachen. Zeer degelijke gym om voor zolang platinum gym gesloten is de tijd te overbruggen. In elk geval beter dan basic fit naar mijn mening. Als ik een beetje door rijd ben ik er in 15 minuten dus dat valt goed mee! Meteen een abonnement afgesloten. Het was eigenlijk best rustig, ik had verwacht dat de gyms meteen vol zouden zijn nadat ze zo lang gesloten waren maar dat viel dus goed mee. Deze gym is ook nog eens 24/7 geopend. De eerste training na 2 maanden letterlijk niks doen viel me wel zwaar, maar het voelde erg lekker om weer bezig te zijn. Gelukkiger kon je mij niet maken momenteel.

Dumbbell press
4x10x32

Plate loaded chest press
4x10x40 t*ring zwaar apparaat

Hammer grip chest press
4x10x55

Flye machine
4x10x50

Plate loaded incline chest press
4x10x30

en toen was mijn borst helemaal leeg

Dip machine