Misaa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.350
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel 💪Mooie progressie wovano!
Guido32 is ook beest jeetje!

Ben ook enieuwd naar de contestfoto's van @Strive4muscle !Thanks kerel, morgen gaan we de foto’s makenWauw, zeer nice fysiek allebei.Ben ook enieuwd naar de contestfoto's van @Strive4muscle !
!Diep gegaan? Succes!! Laatste dagje.
Hoe bedoel je? Ik ben de afgelopen maanden alleen maar de kcals aan het verhogen
Ik zit inmiddels op 4500 op trainingsdagen.Hij gaat idd keihard, elke week komt die leaner binnen gelopen

Jammer dat Wovano niet heeft meegedaan. Dat was wel interessant geworden.

Zo echt hoor!Hij gaat idd keihard, elke week komt die leaner binnen gelopen![]()
Thanks!Wauw, zeer nice fysiek allebei.Ben ook enieuwd naar de contestfoto's van @Strive4muscle !
Mwah... droog wil ik nog niet zeggen maar het gaat de goede kant op.
Naast jou voel ik me nog steeds dikHij gaat idd keihard, elke week komt die leaner binnen gelopen![]()

Leuk om te horen

Had nooit gered om nu al in goede shape te zijnJammer dat Wovano niet heeft meegedaan. Dat was wel interessant geworden.

Hopelijk blijven de gyms nu open en kan ik straks eens fatsoenlijk bouwen en met deze shape over de 110 kg gaan.netjes man, vind het altijd bizar hoe je in korte tijd terug komt.
Thanks