ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Oke opa
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke opa
Die jong heeft idd power. Was ik wel van onder de indruk. Wie is Jaap?Vandaag armen getraind. 4 oefeningen biceps en 4 triceps in supersets. Na afloop geposeerd met een beresterke trainingsmaat die 180 kg bench rept en ook binnenkort een bodybuilding wedstrijd wil gaan doen.
![]()
![]()
![]()
Ja erg sterk is hij inderdaad.Die jong heeft idd power. Was ik wel van onder de indruk. Wie is Jaap?
Aan mijn borst wel, maar mijn heup/bil leek eerst wat soepeler te zijn maar na de legday erna had ik weer heel veel pijn. Dus morgen ga ik nog eens langs. Ben wel benieuwd wat het probleem nou precies is. Ik kan de pijnlijke plek ook niet precies aanwijzen.
Goed dat je nog een keer gaat. Hem kennende krijgt hij het wel gevonden.Aan mijn borst wel, maar mijn heup/bil leek eerst wat soepeler te zijn maar na de legday erna had ik weer heel veel pijn. Dus morgen ga ik nog eens langs. Ben wel benieuwd wat het probleem nou precies is. Ik kan de pijnlijke plek ook niet precies aanwijzen.
Durf ik echt niet te zeggen, nog nooit gemeten. Ik word wel echt met de dag lichter en scherper. Vandaag alweer 105,0 kg.
Durf ik echt niet te zeggen, nog nooit gemeten. Ik word wel echt met de dag lichter en scherper. Vandaag alweer 105,0 kg.
![]()

Netjes man, vp zegt ook weinig, zolang de look maar Epic isDurf ik echt niet te zeggen, nog nooit gemeten. Ik word wel echt met de dag lichter en scherper. Vandaag alweer 105,0 kg.
![]()
ThanksNetjes man, vp zegt ook weinig, zolang de look maar Epic is

Vooral met tren heb ik dat, met andere compounds minder. Tren blijft daarom voor mij ook verreweg de beste compound.word je met tren altijd zo vasculair of heb je dat met andere compounds ook?
het geeft je inderdaad wel droge granieten look.
🤤Durf ik echt niet te zeggen, nog nooit gemeten. Ik word wel echt met de dag lichter en scherper. Vandaag alweer 105,0 kg.
![]()