Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Vandaag armen getraind. 4 oefeningen biceps en 4 triceps in supersets. Na afloop geposeerd met een beresterke trainingsmaat die 180 kg bench rept en ook binnenkort een bodybuilding wedstrijd wil gaan doen.

20200823_155907.jpg
20200823_155840.jpg
Screenshot_20200823-144728_Instagram.jpg
Die jong heeft idd power. Was ik wel van onder de indruk. Wie is Jaap?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.784
Gisteren ben ik weer begonnen met werken, dus de vakantie is voorbij. Dat betekent dat er weer een vast ritme zit in mijn week dus ik kan nu lekker in full autisme modus door tot de fotoshoot. 3,5 week na de fotoshoot is de Hercules cup en het begint steeds meer te kriebelen om deze mee te pakken.

Qua voeding blijft alles nog ongewijzigd. Ik blijf carb cycling doen met 2500-3000-3500 kcal.
low: dinsdag, donderdag, zondag
moderate: woensdag, zaterdag
high: maandag, vrijdag

Qua training heb ik mijn hamstringtraining veranderd naar een gewone legday. Ik doe nu dus weer 2x per week benen helemaal ipv quads en hamstrings apart. De nadruk ligt bij beide trainingen wel meer op quads omdat deze achterlopen t.o.v. hamstrings. Verder heb ik vanaf zondag cardio toegevoegd. Voorlopig doe ik 5x 20 minuten per week.
Trainingssplit:
maandag: benen
dinsdag: rug
woensdag: borst
donderdag: armen
vrijdag: benen
zaterdag: schouders
zondag: rust of armen

En heeft Jaap je kunnen helpen?

• #2.787
En heeft Jaap je kunnen helpen?
Aan mijn borst wel, maar mijn heup/bil leek eerst wat soepeler te zijn maar na de legday erna had ik weer heel veel pijn. Dus morgen ga ik nog eens langs. Ben wel benieuwd wat het probleem nou precies is. Ik kan de pijnlijke plek ook niet precies aanwijzen.

• #2.788
Net een lekkere arm training erop zitten. Ik blijf ook steeds oefenen met poseren want als ik een wedstrijd wil doen straks is dat natuurlijk heel belangrijk. Maar telkens met andere mensen poseren is wel leerzaam. Uiteraard ook weer wat foto's gemaakt.
Screenshot_20200826-164411_Instagram.jpg
20200826_164224.jpg
Screenshot_20200826-164119_Instagram.jpg

Aan mijn borst wel, maar mijn heup/bil leek eerst wat soepeler te zijn maar na de legday erna had ik weer heel veel pijn. Dus morgen ga ik nog eens langs. Ben wel benieuwd wat het probleem nou precies is. Ik kan de pijnlijke plek ook niet precies aanwijzen.
Goed dat je nog een keer gaat. Hem kennende krijgt hij het wel gevonden.

Wat een transformatie en wat een armen:bow:

op welk vet denk je nu te zitten?

• #2.794
word je met tren altijd zo vasculair of heb je dat met andere compounds ook?

het geeft je inderdaad wel droge granieten look.

• #2.798
Netjes man, vp zegt ook weinig, zolang de look maar Epic is
word je met tren altijd zo vasculair of heb je dat met andere compounds ook?

het geeft je inderdaad wel droge granieten look.
Vooral met tren heb ik dat, met andere compounds minder. Tren blijft daarom voor mij ook verreweg de beste compound.

Terug
Naar boven