AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.061
IMG_20201001_183011_574.jpg

Niks mis met doorbloeding van je schouders.

@wovano Hoe zit jouw voeding er nu uit? Macro's/carbcycling/ kcal?/welke voedingsmiddelen?

• #3.065
@wovano Hoe zit jouw voeding er nu uit? Macro's/carbcycling/ kcal?/welke voedingsmiddelen?
Ik probeer nog een beetje te variëren in voedingsmiddelen. Dan wissel ik soorten groentes of aardappelen/rijst/pasta/noedels. Soms vervang ik mijn kip door Duitse biefstuk/tartaar of gehakt vervang ik soms door zalm.
Ik heb vorige week een hele dag eten hier gepost:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/post-10551487

Ik hanteer een carb cycling schema. Op hoge dagen is dit bovenstaand schema. Op middel dagen halveer ik alle carb bronnen (rijst, pasta, havermout etc.) en op lage dagen schrap ik alle carb bronnen incl fruit. Dan kom ik uit op ongeveer 2500, 3000 en 3500 kcal op lage, middel en hoge dagen. In verdeling is als volgt:
Maandag hoog benen
dinsdag laag rug
woensdag middel borst
donderdag laag armen
vrijdag hoog benen
zaterdag middel schouders
zondag laag armen of rust

Gaat goed komen!!!

• #3.067
Ook nog een update over de gear voor de laatste 6 weken.
Vanaf zaterdag zal dit het volgende zijn:
500 mg test ew
400 mg tren ew
200 mg mast ew
50 mg winstrol ed
50 mcg T3 ed
3,3 iu hgh ed
20-80 mcg clenbuterol ed (2 weken on/off, opbouwen)

Kurig, kurig:thumbs:

Ik probeer nog een beetje te variëren in voedingsmiddelen. Dan wissel ik soorten groentes of aardappelen/rijst/pasta/noedels. Soms vervang ik mijn kip door Duitse biefstuk/tartaar of gehakt vervang ik soms door zalm.
Ik heb vorige week een hele dag eten hier gepost:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/post-je-maaltijden-met-pics.323275/post-10551487

Ik hanteer een carb cycling schema. Op hoge dagen is dit bovenstaand schema. Op middel dagen halveer ik alle carb bronnen (rijst, pasta, havermout etc.) en op lage dagen schrap ik alle carb bronnen incl fruit. Dan kom ik uit op ongeveer 2500, 3000 en 3500 kcal op lage, middel en hoge dagen. In verdeling is als volgt:
Maandag hoog benen
dinsdag laag rug
woensdag middel borst
donderdag laag armen
vrijdag hoog benen
zaterdag middel schouders
zondag laag armen of rust
Thanks voor je reactie. Jouw post van vorige week had ik gemist,excuses voor de dubbelen.

Wat Ovation gaat zeggen:gaat zeker goed komen! Je pakt echt goed aan!

• #3.070
Thanks voor je reactie. Jouw post van vorige week had ik gemist,excuses voor de dubbelen.

Wat Ovation gaat zeggen:gaat zeker goed komen! Je pakt echt goed aan!
Geen probleem hoor, vragen staat altijd vrij.

Ik ben echt zeer benieuwd wat er de komende twee weken weer gaat gebeuren als ik de clen weer toevoeg. Vorige keer pakte dat enorm goed uit en verloor ik razendsnel vet.

Ik ben echt zeer benieuwd wat er de komende twee weken weer gaat gebeuren als ik de clen weer toevoeg. Vorige keer pakte dat enorm goed uit en verloor ik razendsnel vet.
Ik heb buiten trillen echt nooit iets van Clen gemerkt :) zelfs op 120mcg weinig. Ik denkt dat jouw lichaam bijzonder goed reageert op lage dosis producten

Je bent nu al een stuk droger, dus je gaat er hoe dan ook beter bij staan dan vorige keer.

Hoe zijn de berichten eigenlijk met betrekking tot het doorgaan van de wedstrijd(en)

En ik met jou!

Laatste paar weken niet over op korte esters en de test droppen?

• #3.076
Ik heb buiten trillen echt nooit iets van Clen gemerkt :) zelfs op 120mcg weinig. Ik denkt dat jouw lichaam bijzonder goed reageert op lage dosis producten
Zonde, bij mij werkt het als een trein.
Je bent nu al een stuk droger, dus je gaat er hoe dan ook beter bij staan dan vorige keer.

Hoe zijn de berichten eigenlijk met betrekking tot het doorgaan van de wedstrijd(en)
Thanks Marv

Tot nu toe geen berichten gehoord, de vraag is of de maatregel geen publiek bij sportwedstrijden blijft gelden of überhaupt geldt voor bodybuilding wedstrijden. De wedstrijd is namelijk in het theater en culturele instellingen zijn juist weer een uitzondering waar de maatregel niet geldt.
Laatste paar weken niet over op korte esters en de test droppen?
Interessante vraag. Ben ook benieuwd
Ik heb de vorige wedstrijd geen voordelen gemerkt bij korte esters. Het vaker prikken hoeft voor mij niet per se en had de helft van de tijd tren hoest. Daarom liever lange esters. Test zal er inderdaad wel uit gaan tegen het einde maar daarover zal ik tzt wel updaten.

Zonde, bij mij werkt het als een trein.

Thanks Marv

Tot nu toe geen berichten gehoord, de vraag is of de maatregel geen publiek bij sportwedstrijden blijft gelden of überhaupt geldt voor bodybuilding wedstrijden. De wedstrijd is namelijk in het theater en culturele instellingen zijn juist weer een uitzondering waar de maatregel niet geldt.

Ik heb de vorige wedstrijd geen voordelen gemerkt bij korte esters. Het vaker prikken hoeft voor mij niet per se en had de helft van de tijd tren hoest. Daarom liever lange esters. Test zal er inderdaad wel uit gaan tegen het einde maar daarover zal ik tzt wel updaten.
Helder!

Hoevaak ga je poseerles nemen? Die BDB ziet er nice uit hoor:bow:

• #3.080
Hoevaak ga je poseerles nemen? Die BDB ziet er nice uit hoor:bow:
Thanks! Was ook zeer leerzaam. Net die kleine details die het verschil maken. We gaan ons vooral focussen op de routine en verplichte poses, maar die zitten al aardig. Het grootste verbeterpunt is de overgang tussen de poses. Ik denk nog een keer of 3-4 en tussendoor uiteraard thuis ook veel oefenen.

Terug
Naar boven