Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Vandaag borst getraind en het ging echt kut. Een paar apparaten uitgeprobeerd, maar schoot echt niet op. Geen echte pijn, maar heb ook vrij licht getraind en ik had flink wat irritatie in mijn schouder.
Een bekende van mij attendeerde me op het goedje TB-500 en ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Wat ik er tot nu toe over lees ziet het er veelbelovend uit en ik ben momenteel wel een beetje tot de wanhoop gedreven want ik zie mijn borst en vooral schouders elke dag platter worden. Dus, iemand ervaring met TB-500?
@th0maz toch bro?

Vandaag borst getraind en het ging echt kut. Een paar apparaten uitgeprobeerd, maar schoot echt niet op. Geen echte pijn, maar heb ook vrij licht getraind en ik had flink wat irritatie in mijn schouder.
Een bekende van mij attendeerde me op het goedje TB-500 en ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Wat ik er tot nu toe over lees ziet het er veelbelovend uit en ik ben momenteel wel een beetje tot de wanhoop gedreven want ik zie mijn borst en vooral schouders elke dag platter worden. Dus, iemand ervaring met TB-500?
Vervelend man, hopelijk ben je er snel vanaf...
TB-500 heb ik zelf nog nooit ervaringen van in real life gehoord. Maar ik zie wel regelmatig pro’s en bekenden bodybuilders het middel gebruiken bij chronische pijnklachten en ontstekingen . Het schijnt pijnklachten en ontstekingen op een zeer snelle manier te verminderen. Ik geloof we dat je het best hoog moet doseren en frequent moet zetten op de geïrriteerde plek met klachten. Ik heb er zelf geen ervaring mee dus kan je geen advies geven m.b.t. een goeie dosering, maar er is genoeg over te vinden online ;) Zeker een poging waard in jou situatie.

Balen gab! Hoop dat het kan helpen of anders het middel wat Thomas gebruikte

Dat was BPC-157 als ik het mij goed herinner.
BPC-157 inderdaad. Na wat research vond ik BPC-157 beter klinken dan TB-500, vandaar dat ik voor BPC-157 was gegaan.

Ben er nog steeds mee aan het experimenteren. Het is geen wondermiddel, maar het helpt zeker. Na een aantal weken had ik aanzienlijk minder last dan voorheen, terwijl ik gewoon bleef doortrainen. Voorheen kon ik nauwelijks een oefening doen die invloed had op mijn elleboog en nu kan ik alles gewoon prima weer doen. Dus imo zeker een aanrader.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.027
Ochtendshape 101,5 kg
Screenshot_20200925-081044_Instagram.jpg

• #3.028
Ik krijg vandaag de tb-500 al en dan kan ik vanavond direct beginnen. Ik ga 2x2,5 mg per week zetten en uiteraard zal ik mijn ervaringen delen hier.

Ga je het in je schouder/borst zetten? Of gewoon random ergens subq?

• #3.030
Ga je het in je schouder/borst zetten? Of gewoon random ergens subq?
Daar lees ik verschillende dingen over. De een zegt in de schouder (pijnlijke plek) en de ander zegt dat het niet uitmaakt en gewoon subcutaan kan. Als het toch niet uitmaakt kan ik het voor de zekerheid beter in mijn schouder zetten denk ik.

Daar lees ik verschillende dingen over. De een zegt in de schouder (pijnlijke plek) en de ander zegt dat het niet uitmaakt en gewoon subcutaan kan. Als het toch niet uitmaakt kan ik het voor de zekerheid beter in mijn schouder zetten denk ik.
Bij BPC is het effectiever als je het op de plek zelf injecteert. Persoonlijk zou ik het met TB-500 hetzelfde doen.

Alleen kan dat bij sommige plekken wel kut zijn omdat je het subcutaan moet zetten. Ik kon bijvoorbeeld niet met één hand die vel vastgrijpen om er vervolgens in te injecteren. Kwam daarom op het idee om een wasknijper te gebruiken.

yolo.jpg

Ik krijg vandaag de tb-500 al en dan kan ik vanavond direct beginnen. Ik ga 2x2,5 mg per week zetten en uiteraard zal ik mijn ervaringen delen hier.
Goed dat je het zo snel hebt kunnen regelen. Ben benieuwd naar je ervaringen.

Shape is goed man. Je hebt nog tijd,komt goed ivm chest en shoulder training

Bij BPC is het effectiever als je het op de plek zelf injecteert. Persoonlijk zou ik het met TB-500 hetzelfde doen.

Alleen kan dat bij sommige plekken wel kut zijn omdat je het subcutaan moet zetten. Ik kon bijvoorbeeld niet met één hand die vel vastgrijpen om er vervolgens in te injecteren. Kwam daarom op het idee om een wasknijper te gebruiken.

yolo.jpg
Slim opgelost!

Wovano (en de mede kurende mede-mens), ik heb 2 serieuze vragen aan jou/jullie. Niet bashend bedoeld, verre van...

1. Heb je er geen moeite mee dat je niet ten aller tijden "groot en sterk" bent (tenzij je altijd on bent?). Ikzelf vind het al erg dat ik niet meer zoveel deadlift als een paar jaar geleden en dat verschil is minimaal. Don't get me wrong, "off" zal je er nog beter uitzien dan 99.99% van NL, maar geen schim van je "topshape". Dit geld voor iedereen die traint denk ik, maar met kuren erger denk ik?
2. Heb je er geen moeite mee dat trainen maar een relatief klein gedeelte van je totaalplaatje is? Dat is wat mij namelijk enorm tegenstaat in bodybuilding. Het vraagt zoveel dedication (kuren maar ook voeding, rust, supps, cardio) dat je weighttraining schema soms wel minder belangrijk lijkt. Jij bent een trainingsfreak lijkt me (net als ik), vind je dat niet jammer? Zou je het niet fijner vinden als er helemaal geen kuurtjes/supps waren en iedereen puur op zijn training beoordeeld werd?

Again, serieuze vragen, geen gebash...

• #3.035

yolo.jpg
inderdaad slim opgelost, volgens mij kan die tb500 ook gewoon intramusculair dus dat hoeft niet zo’n lastige injectie te worden vanavond. Ik zal sowieso iemand met ervaring even vragen om te helpen de eerste keer.
Goed dat je het zo snel hebt kunnen regelen. Ben benieuwd naar je ervaringen.

Shape is goed man. Je hebt nog tijd,komt goed ivm chest en shoulder training
Ik hoop zo dat het gaat helpen, ben benieuwd!

En wat betreft shape, ik vind mijn borst en schouders steeds platter en softer worden. Zal ook wel deels tussen mijn oren zitten.
Wovano (en de mede kurende mede-mens), ik heb 2 serieuze vragen aan jou/jullie. Niet bashend bedoeld, verre van...

1. Heb je er geen moeite mee dat je niet ten aller tijden "groot en sterk" bent (tenzij je altijd on bent?). Ikzelf vind het al erg dat ik niet meer zoveel deadlift als een paar jaar geleden en dat verschil is minimaal. Don't get me wrong, "off" zal je er nog beter uitzien dan 99.99% van NL, maar geen schim van je "topshape". Dit geld voor iedereen die traint denk ik, maar met kuren erger denk ik?
2. Heb je er geen moeite mee dat trainen maar een relatief klein gedeelte van je totaalplaatje is? Dat is wat mij namelijk enorm tegenstaat in bodybuilding. Het vraagt zoveel dedication (kuren maar ook voeding, rust, supps, cardio) dat je weighttraining schema soms wel minder belangrijk lijkt. Jij bent een trainingsfreak lijkt me (net als ik), vind je dat niet jammer? Zou je het niet fijner vinden als er helemaal geen kuurtjes/supps waren en iedereen puur op zijn training beoordeeld werd?

Again, serieuze vragen, geen gebash...
1. Sterk ben ik toch niet vanwege alle blessures die ik altijd heb. En als het eens de goede kant op gaat schiet er toch wel weer wat in. En het doel is om steeds meer massa te pakken. Dat gaat nooit lineair, maar dat geldt ook voor naturels. Ik vind het vrij makkelijk te accepteren dat ik mijn piekshape niet year round kan vasthouden want dat is gewoon onmogelijk.
2. Dit is dikke bullshit, want trainen is samen met voeding voor mij de allergrootste basis. Trainen is hetgeen waarom ik deze sport beoefen. Dat onderdeel vind ik het allerleukste en zonder fatsoenlijke training kom je nergens. Dus ik ben het totaal met je oneens dat dit een relatief klein gedeelte van het totaalplaatje is. Om een goed fysiek te halen staat trainen voor mij samen met voeding op nummer 1 want dat is de basis. Ik zie de gear als onderdeel om naast de basis (training en voeding) nog meer eruit te halen en grenzen te verleggen die zonder gear niet mogelijk waren. Ik zie gear niet als compensatie voor mindere training en voeding.

Eens met hetgeen je schrijft!

Ik geloof hem ook hoor, het was een serieuze vraag. Ik heb een verre van impressive fysiek en zelfs mn kracht is ook niet geweldig, maar één ding waar ik wel gelukkig mee ben is dat ik weinig terugval. Echter, denk ik dat deze vraag beter gesteld kon worden aan een kurende powerlifter, want met bodybuilding vs. krachtsport is het sws appels en peren.

Ik geloof hem ook hoor, het was een serieuze vraag. Ik heb een verre van impressive fysiek en zelfs mn kracht is ook niet geweldig, maar één ding waar ik wel gelukkig mee ben is dat ik weinig terugval. Echter, denk ik dat deze vraag beter gesteld kon worden aan een kurende powerlifter, want met bodybuilding vs. krachtsport is het sws appels en peren.
Ik twijfel niet of jij een serieuze vraag stelt. Ik geloof in jouw goede intentie. Ik denk persoonlijk niet dat er veel verschil zit tussen bbing en powerlifting. Wellicht op sommige punten maar er is ook veel overlap in mijn optiek

Ik heb hetzelfde met "powerlifting gear" (kneewraps/suits etc.)... Ik ben graag gewoon op elk moment zo sterk mogelijk, niet wanneer ik toevallig "on" ben of een apenpakje aan heb.

Is er al iets bekend over je schouder? Ik zie cupping en fysio. Ik zie in het begin van je log face pulls. Ik zie veel plate loaded machines, wel incline db en machine reverse fly.

Ik neem aan dat Jaap met je gekeken heeft naar je stabiliteit en je mobiliteit. Als je daar oefeningen voor moest doen zie ik ze niet terug in je log.

Bv band pullaparts, dislocations, scapula retractions, exorotations en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Een middel is een pleister geen oplossing voor een onderliggende oorzaak. Ik zie dat je al heel lang deze problematiek hebt dus het is niet 'alleen' een overbelaste pees bv.

Terug
Naar boven