Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig niet inderdaad

Jee man, heb je zolang niet kunnen squatten? Dan is dit wel lekkr jaNet behandeling gehad en het herstellen van mijn heupblessure gaat top. Enorme progressie gemaakt en weer voor het eerst gesquat sinds juli 2020.

Gisteren rug getraind met @Strive4muscle
Dual handle pulldown
Lat pulldown
Unilateral cable row
dumbbell row
cable pullover
face pulls
Net behandeling gehad en het herstellen van mijn heupblessure gaat top. Enorme progressie gemaakt en weer voor het eerst gesquat sinds juli 2020.
Squat 10x20 10x60 10x90 3x10x110
Unilateral leg extension 4x15x20
Unilateral lying leg curl 4x15x10
Stiff leg deadlift 3x10x100
Bulgarian split squat 3x10x20
Ik vind het zielig voor alle personen die carnaval niet gewend zijnIk vind het zielig voor de mensen die het echt heel leuk vinden. zelf snap ik niet zo veel van carnaval.

Ik vind het zielig voor de mensen die het echt heel leuk vinden. zelf snap ik niet zo veel van carnaval.
overdrijven is ook een kunst he neetDie hamstrings en kuiten raken elkaar flink zeg, dat kan niet veel dieper meer![]()
Die hamstrings en kuiten raken elkaar flink zeg, dat kan niet veel dieper meer![]()
Liefst zou ik nog iets dieper halen, maar dat is met mijn heup nog niet mogelijk. Dit is nog niet eens parallel

mooi toch een vrachtwagen aan positieve energie

Begrijpelijk maar als deze range maakt dat je heup of bekken niet vastloopt...dan houden zo. Kijken of je op andere oefeningen dan diepere range kan halen.Liefst zou ik nog iets dieper halen, maar dat is met mijn heup nog niet mogelijk. Dit is nog niet eens parallel![]()