AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Heb veel bewondering voor het geduld van wovano, je zou bijna dit hele topic willen opdoeken joh.

Beetje getroll moet kunnen toch

Chris Bumstead draagt ook sleeves

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.184
Mijn kuiten zijn 45 cm ontspannen en ik krijg zelfs Sjes van SBD nog aan, kostte wat moeite tho :roflol:
Als je hier een xl van neemt krijg je hem makkelijk langs je kuit hoor. Zo niet, dan weet je niet hoe je sleeves om doet.

Chris Bumstead draagt ook sleeves
Ik had maat XL van de strengthshop en die kreeg ik niet aan. @natty87 heeft allemaal trucjes uitgeprobeerd om ze toch om te krijgen maar helaas lukte het alleen met de plastic zak. Ik weet dat @Strive4muscle SBD sleeves heeft, als dat de juiste maat is kan ik die misschien eens proberen.

• #4.185
Ik had maat XL van de strengthshop en die kreeg ik niet aan. @natty87 heeft allemaal trucjes uitgeprobeerd om ze toch om te krijgen maar helaas lukte het alleen met de plastic zak. Ik weet dat @Strive4muscle SBD sleeves heeft, als dat de juiste maat is kan ik die misschien eens proberen.
Als je sbd sleeves zou kopen/proberen ben ik wel benieuwd naar kwaliteit tov strenghtshop. Heb ze nu ook van SS maar wil nieuwe

• #4.187
Als je sbd sleeves zou kopen/proberen ben ik wel benieuwd naar kwaliteit tov strenghtshop. Heb ze nu ook van SS maar wil nieuwe
Ik vond die van stengthshop vrij dik en stug en volgens mij zijn die van SBD in elk geval wat dunner maar geen idee of ze minder stug zijn. Het is in elk geval ander materiaal.

Ik vond die van stengthshop vrij dik en stug en volgens mij zijn die van SBD in elk geval wat dunner maar geen idee of ze minder stug zijn. Het is in elk geval ander materiaal.
Precies. Die van ss zijn veel strakker dan bijv de maat S van Titan die ik heb en ze zijn stugger.

Sbd is ook wel een fijn materiaal heel anders dan ss. Minder stug/dik.

Ik weet niet of het een serieuze vraag is of dat het bedoeld is om te trollen n.a.v. eerder. Maar boven de 180 kg doe ik altijd knee wraps om omdat ik anders last krijg van mijn knieën en wraps voorkomen dat. Sleeves krijg ik helaas niet aan door mijn kuiten. Geen idee hoeveel het scheelt in gewicht.
waarom zou het geen serieuze vraag zijn?

wat bedoel je met n.a.v. eerder welke pagina misschien heb ik iets gemist

• #4.190
waarom zou het geen serieuze vraag zijn?

wat bedoel je met n.a.v. eerder welke pagina misschien heb ik iets gemist

Blijkbaar is het broscience en verkondig ik onzin.

@wovano weet je wat het is, ik denk dat iedereen het goed bedoeld want je bent gewezen op je gezondheid, daar zie ik geen kwaad in, dat dit verpakt gaat met cynisme en humor is ook goed, als de intentie maar aankomt, jij wijst anderen ook op hun gezondheid, dat doet iedereen wel hier. Dat is gewenst. Kan niet oordelen wat het met je mentale gesteldheid doet, niet mogelijk om over mee te praten, maar rekening houden met elkaar kan wel altijd, is een keuze. Pas beetje op jezelf bro, practice what you preach.

Denk dat je een maatje groter nodig hebt haha, maar ik neem ze je eens mee voor je volgende legday ;) Toen ik op 110kg zat kreeg ik ze met enige moeite om, nu gaan ze prima om en zitten ze goed strak. Jij hebt toch wel een formaatje meer aan benen :p

• #4.193
Zaterdag voor de eerste keer weer gaan uiteten, was echt heerlijk!:D Gewicht zondagochtend en vanmorgen was precies 116 kg. Nog een week of 5-6 voor mijn blast weer gaat beginnen en het doel is om tot die tijd dit gewicht vast te houden zo rond de 115-116. De trainingen gaan nog altijd goed, dat ik weer in de gym kan trainen helpt natuurlijk ook mee. Als mijn blast begint ga ik mijn kcal verlagen van 4900 naar 4500 en dan even kijken wat er gebeurt. Cardio probeer ik nog zo lang mogelijk uit te stellen.

Zaterdag voor de eerste keer weer gaan uiteten, was echt heerlijk!:D Gewicht zondagochtend en vanmorgen was precies 116 kg. Nog een week of 5-6 voor mijn blast weer gaat beginnen en het doel is om tot die tijd dit gewicht vast te houden zo rond de 115-116. De trainingen gaan nog altijd goed, dat ik weer in de gym kan trainen helpt natuurlijk ook mee. Als mijn blast begint ga ik mijn kcal verlagen van 4900 naar 4500 en dan even kijken wat er gebeurt. Cardio probeer ik nog zo lang mogelijk uit te stellen.

Hoeveel woog je nou bij de laatste wedstrijd? Was dit niet rond de 100?

• #4.195
Hoeveel woog je nou bij de laatste wedstrijd? Was dit niet rond de 100?
Op mijn wedstrijd woog ik 95,9 kg. Afgelopen jaar woog ik 4 weken uit voor mijn wedstrijd99,1 kg maar wel een stuk droger dan op mijn eerste wedstrijd. Die ging helaas niet door. Hopelijk heb ik voldoende massa aangezet zodat ik weer de 99 kg kan halen, maar dan weer een stuk droger dan vorig jaar.

Op mijn wedstrijd woog ik 95,9 kg. Afgelopen jaar woog ik 4 weken uit voor mijn wedstrijd99,1 kg maar wel een stuk droger dan op mijn eerste wedstrijd. Die ging helaas niet door. Hopelijk heb ik voldoende massa aangezet zodat ik weer de 99 kg kan halen, maar dan weer een stuk droger dan vorig jaar.

Volgens mij ben je wel aardig gegroeid man! Denk dat je droog na een prep echt wat moois neer kan zetten :thumbs:

• #4.197
gaat goed komen ! durf ik wel een paar euro op in te zetten !

• #4.199
Rug, deadlifts in mijn training vielen even zwaar zo op het einde. Was ook vrij warm en lekker door kunnen trainen.

Lat pulldown
Warmup
4x12x89

Reserved close grip pulldown (met draaiende handvaten van ATX)
3x15x61

Plate loaded low row (unilateral)
15x40
15x55
2x12x70
10x85

Seated cable row (unilateral)
15x35
2x12x40

Straight arm pulldown
4x12

Deadlift