Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn kuiten zijn 45 cm ontspannen en ik krijg zelfs Sjes van SBD nog aan, kostte wat moeite tho![]()
Als je hier een xl van neemt krijg je hem makkelijk langs je kuit hoor. Zo niet, dan weet je niet hoe je sleeves om doet.
![]()
SBD Knee Sleeves 7MM
De SBD Kneesleeves zijn de marktleider op het gebied van knie ondersteuning voor krachtsporten en krachttraining.De SBD kneesleeves zijn speciaal ontworpen voor maximale ondersteuning van het knie gewricht. Dankzij het gebruik van kwalitatieve hoogwaardige materialen zijn de sleeves uiterst...www.sbdapparel.nl
Ik had maat XL van de strengthshop en die kreeg ik niet aan. @natty87 heeft allemaal trucjes uitgeprobeerd om ze toch om te krijgen maar helaas lukte het alleen met de plastic zak. Ik weet dat @Strive4muscle SBD sleeves heeft, als dat de juiste maat is kan ik die misschien eens proberen.
Heb veel bewondering voor het geduld van wovano, je zou bijna dit hele topic willen opdoeken joh.
Een grapje moet zeker kunnen en als een stelletje leeghoofden alleen maar willen trollen moeten ze dat ook lekker weten. Ik lig er niet wakker van. Denk dat er gelukkig voldoende mensen meelezen die geïnteresseerd zijn in mijn aanpak.
Als je sbd sleeves zou kopen/proberen ben ik wel benieuwd naar kwaliteit tov strenghtshop. Heb ze nu ook van SS maar wil nieuweIk had maat XL van de strengthshop en die kreeg ik niet aan. @natty87 heeft allemaal trucjes uitgeprobeerd om ze toch om te krijgen maar helaas lukte het alleen met de plastic zak. Ik weet dat @Strive4muscle SBD sleeves heeft, als dat de juiste maat is kan ik die misschien eens proberen.
Ik vond die van stengthshop vrij dik en stug en volgens mij zijn die van SBD in elk geval wat dunner maar geen idee of ze minder stug zijn. Het is in elk geval ander materiaal.Als je sbd sleeves zou kopen/proberen ben ik wel benieuwd naar kwaliteit tov strenghtshop. Heb ze nu ook van SS maar wil nieuwe
Precies. Die van ss zijn veel strakker dan bijv de maat S van Titan die ik heb en ze zijn stugger.Ik vond die van stengthshop vrij dik en stug en volgens mij zijn die van SBD in elk geval wat dunner maar geen idee of ze minder stug zijn. Het is in elk geval ander materiaal.
waarom zou het geen serieuze vraag zijn?Ik weet niet of het een serieuze vraag is of dat het bedoeld is om te trollen n.a.v. eerder. Maar boven de 180 kg doe ik altijd knee wraps om omdat ik anders last krijg van mijn knieën en wraps voorkomen dat. Sleeves krijg ik helaas niet aan door mijn kuiten. Geen idee hoeveel het scheelt in gewicht.
waarom zou het geen serieuze vraag zijn?
wat bedoel je met n.a.v. eerder welke pagina misschien heb ik iets gemist
Denk dat je een maatje groter nodig hebt haha, maar ik neem ze je eens mee voor je volgende legdayIk had maat XL van de strengthshop en die kreeg ik niet aan. @natty87 heeft allemaal trucjes uitgeprobeerd om ze toch om te krijgen maar helaas lukte het alleen met de plastic zak. Ik weet dat @Strive4muscle SBD sleeves heeft, als dat de juiste maat is kan ik die misschien eens proberen.
Toen ik op 110kg zat kreeg ik ze met enige moeite om, nu gaan ze prima om en zitten ze goed strak. Jij hebt toch wel een formaatje meer aan benen 
Gewicht zondagochtend en vanmorgen was precies 116 kg. Nog een week of 5-6 voor mijn blast weer gaat beginnen en het doel is om tot die tijd dit gewicht vast te houden zo rond de 115-116. De trainingen gaan nog altijd goed, dat ik weer in de gym kan trainen helpt natuurlijk ook mee. Als mijn blast begint ga ik mijn kcal verlagen van 4900 naar 4500 en dan even kijken wat er gebeurt. Cardio probeer ik nog zo lang mogelijk uit te stellen.Zaterdag voor de eerste keer weer gaan uiteten, was echt heerlijk!Gewicht zondagochtend en vanmorgen was precies 116 kg. Nog een week of 5-6 voor mijn blast weer gaat beginnen en het doel is om tot die tijd dit gewicht vast te houden zo rond de 115-116. De trainingen gaan nog altijd goed, dat ik weer in de gym kan trainen helpt natuurlijk ook mee. Als mijn blast begint ga ik mijn kcal verlagen van 4900 naar 4500 en dan even kijken wat er gebeurt. Cardio probeer ik nog zo lang mogelijk uit te stellen.
Op mijn wedstrijd woog ik 95,9 kg. Afgelopen jaar woog ik 4 weken uit voor mijn wedstrijd99,1 kg maar wel een stuk droger dan op mijn eerste wedstrijd. Die ging helaas niet door. Hopelijk heb ik voldoende massa aangezet zodat ik weer de 99 kg kan halen, maar dan weer een stuk droger dan vorig jaar.Hoeveel woog je nou bij de laatste wedstrijd? Was dit niet rond de 100?
Op mijn wedstrijd woog ik 95,9 kg. Afgelopen jaar woog ik 4 weken uit voor mijn wedstrijd99,1 kg maar wel een stuk droger dan op mijn eerste wedstrijd. Die ging helaas niet door. Hopelijk heb ik voldoende massa aangezet zodat ik weer de 99 kg kan halen, maar dan weer een stuk droger dan vorig jaar.
Ik denk dat ik vooral wat gewonnen heb op mijn quadsVolgens mij ben je wel aardig gegroeid man! Denk dat je droog na een prep echt wat moois neer kan zetten![]()
gaat goed komen ! durf ik wel een paar euro op in te zetten !Op mijn wedstrijd woog ik 95,9 kg. Afgelopen jaar woog ik 4 weken uit voor mijn wedstrijd99,1 kg maar wel een stuk droger dan op mijn eerste wedstrijd. Die ging helaas niet door. Hopelijk heb ik voldoende massa aangezet zodat ik weer de 99 kg kan halen, maar dan weer een stuk droger dan vorig jaar.