TT&A
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.482
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joa voelde nog lekker dus ging nog even door. Vaak kijk ik zo tegen het einde van de training hoe de pomp is en als de pomp een beetje minder wordt ga ik afronden.
Thanks! Die dumbbell presses vielen me behoorlijk mee. Vorige week pas weer voor het eerst gedaan.Dat zijn stevige poten en stevige shoulder presses!![]()

Dat is deze persoon volgens mij niet, maar heeft wel veel ervaring en heeft ook regelmatig profvoetballers op zijn tafel liggen.zoek een masseur die bekend is met de sport
regelmaat loont prehab and rehab![]()
grote sterke handen is wel een pré (met jouw groot lijf haha )Dat is deze persoon volgens mij niet, maar heeft wel veel ervaring en heeft ook regelmatig profvoetballers op zijn tafel liggen.

Ik doe om dezelfde reden geen ‘losse’ shoulderpress oefeningen meer. Raak ik na verloop van tijd alleen maar mee geblesseerd aan m’n rotatorcuff. Hopelijk snel gedaan idd, kan lang aanslepen.Schouder verneukt met seated dumbbell press, dezelfde pijn als vorig jaar. Ik hoop dat het met wat rust en tijd herstelt en met een sisser afloopt en niet weer zo'n slepende blessure wordt als vorig jaar.![]()
Dat gaat prima. Side raises ook. Het pijnlijkst is een push beweging maken vanuit onderin. Bij nader inzien zit de pijn ook niet op dezelfde plek als vorig jaar, maar echt in mijn side delt.Hoe voelen front raises voor u aan en niet met losse weights maar rechte bar aan een cable bevoorbeeld