Mijn schouder voelt nu na 2 dagen iets beter. Het zijn vooral 2 bewegingen die pijn doen. Vooral als ik mijn elleboog in mijn zij zet en mijn vuist naar de zijkant beweeg net als bij de rotator cuff oefening. En als ik een shoulder press beweging wil maken doet het onderste gedeelte pijn. Vanaf dat mijn vuist op kin hoogte is totdat mijn elleboog op schouderhoogte is. Vooral dit laatste is al aanzienlijk verbeterd de afgelopen 2 dagen. Ik denk zelf dat het een verrekking is in mijn schouder en dat het met wat rust wel weer herstelt. Voor de zekerheid toch maar even een afspraak gemaakt bij mijn fysio om ernaar te laten kijken. Morgen kan ik terecht.
Gisteren benen getraind maar ik had nog best wat spierpijn van mijn legday donderdag dus ik heb het gefocust op hamstrings en billen. Seated leg curl, lying leg curl, RDL, hip abductor, leg extensions, calf raises. Deze week heb ik maar 5 trainingen, want komend weekend ga ik lekker met
@natty87 naar Zeeland, even een lekker weekendje weg. Dat maakt op zich niet zoveel uit want ik denk dat borst en schouders trainen deze week lastig gaat worden. Hooguit een beetje licht pompen. Verder start mogelijk volgende week mijn prep al want ik heb in de wandelgangen gehoord dat wedstrijden in het najaar vroeger zouden plaatsvinden dan normaal. Dat nieuws zou na de diamond cup van afgelopen zaterdag naar buiten gebracht worden dus ik wacht het nog even af.