Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Vandaag armen getraind en mijn elleboog voelde vrij goed aan dus ik kon ook wat unilateraal werk toevoegen. Durf alleen nog even geen extensions met free weights maar het trainen ging al een heel stuk beter gelukkig.

Verder heb ik besloten om na mijn prep naar Roel Henno te gaan voor de rebound en 'bulk' fase. Mijn doel is natuurlijk om goed in shape te blijven maar tegelijkertijd ook weer een pak massa erop te knallen. Ik denk dat Roel me daar met zijn begeleiding goed bij kan helpen.
goede beslissing om een coach erbij te pakken. ookal is het een stukje verantwoording richting je coach. dat je dit jaar optimaal kan benutten.

Ziet eruit als een prima workout! Wat minder gewicht kan blijkbaar geen kwaad:woot:
Gewicht zegt verder ook niets als de uitvoering ruk is. Als je niet eens 3 sec negatives met een gewicht kan maken heb je het imo niet onder controle en heeft het in mijn ogen niets met bodybuilding / hypertrophie te maken. TUT is waar vele nog meer uit zouden kunnen halen, probeer maar eens setjes van 20 op de legpress met een 3-4 sec tempo in de eccentrische beweging. Tot de grote verbazing kun je veel minder gewicht verplaatsen :P Wat voor sommige pijn doet aan het ego... Maar je knieën en heupen zijn veel minder fucked en je quads zijn als nooit te voren belast.

Gewicht zegt verder ook niets als de uitvoering ruk is. Als je niet eens 3 sec negatives met een gewicht kan maken heb je het imo niet onder controle en heeft het in mijn ogen niets met bodybuilding / hypertrophie te maken. TUT is waar vele nog meer uit zouden kunnen halen, probeer maar eens setjes van 20 op de legpress met een 3-4 sec tempo in de eccentrische beweging. Tot de grote verbazing kun je veel minder gewicht verplaatsen :P Wat voor sommige pijn doet aan het ego... Maar je knieën en heupen zijn veel minder fucked en je quads zijn als nooit te voren belast.
zo gisteren ook een hopeloos gesprek met mijn broer gehad. dat hij bij mij komt en aangeeft dat hij niks meer voelt qua trainen. (ik bemoei mij verder nooit met hem want het is echt het hopeloze smijt en trekwerk bij hem)

zijn idee was dan ook 1 weekje rust en daarna voelt die het wel weer en ging die weer maximaal gooien.
alles wat ik doe is in zijn ogen maar gekkewerk en newschool ipv oldschool beuken.

ondertussen heb ik een betere 1rm dan hij.

Vandaag armen getraind en mijn elleboog voelde vrij goed aan dus ik kon ook wat unilateraal werk toevoegen. Durf alleen nog even geen extensions met free weights maar het trainen ging al een heel stuk beter gelukkig.

Verder heb ik besloten om na mijn prep naar Roel Henno te gaan voor de rebound en 'bulk' fase. Mijn doel is natuurlijk om goed in shape te blijven maar tegelijkertijd ook weer een pak massa erop te knallen. Ik denk dat Roel me daar met zijn begeleiding goed bij kan helpen.
Hele goede keuze maat, we hebben het er al eerder over gehad. Ik ga na de vakantie in alle waarschijnlijkheid ook voor een offseason traject naar Roel, gevolgd met een wedstrijdprep. 4 ogen zien meer dan 2 en het is ook eens goed om de ideeën van iemand anders op te volgen. Open staan voor verandering is nooit slecht na z'n lange tijd hetzelfde te hebben gedaan ;)

zo gisteren ook een hopeloos gesprek met mijn broer gehad. dat hij bij mij komt en aangeeft dat hij niks meer voelt qua trainen. (ik bemoei mij verder nooit met hem want het is echt het hopeloze smijt en trekwerk bij hem)

zijn idee was dan ook 1 weekje rust en daarna voelt die het wel weer en ging die weer maximaal gooien.
alles wat ik doe is in zijn ogen maar gekkewerk en newschool ipv oldschool beuken.

ondertussen heb ik een betere 1rm dan hij.
Haha bekend wat je hier zegt! Er lopen genoeg voorbeelden bij ons in de gym die de volledige legpress vol leggen en er dan een soort van chest press variant van maken (handen op de knieën vanaf rep 1 en er dan 3 hh in totaal mee doen). Barbell rows met een uitvoering waarbij je pijn krijgt aan de ogen... Dumbell curls met veel te zware gewichten, meer belasting op de onderrug en schouders dan de biceps zelf, en zo kan ik nog wel even doorgaan :P

Progressieve overload begint bij het begin... Uitvoering van een oefening, in de basis is een betere uitvoering al 1 manier om progressie te boeken, daarna meer herhalingen of gewicht.

Dumbell curls met veel te zware gewichten, meer belasting op de onderrug en schouders dan de biceps zelf
Als ik in de juiste bui ben vraag ik ze dan wel eens of ze misschien aan het trainen zijn voor een bowling kampioenschap, maar dat wordt me vaak niet in dank afgenomen.

Als ik in de juiste bui ben vraag ik ze dan wel eens of ze misschien aan het trainen zijn voor een bowling kampioenschap, maar dat wordt me vaak niet in dank afgenomen.
Hahaha dat kan ik me voorstellen, ik reageer er nog niet meer op want 9 van de 10x krijg je toch dom commentaar terug. Het is dat dit soort gasten me vaak vragen wat ze anders kunnen doen en er zijn maar weinige waarbij het kwartje dan alsnog valt.

Haha bekend wat je hier zegt! Er lopen genoeg voorbeelden bij ons in de gym die de volledige legpress vol leggen en er dan een soort van chest press variant van maken (handen op de knieën vanaf rep 1 en er dan 3 hh in totaal mee doen).
Heb je deze zelfs in Platinum rondlopen? Dacht dat daar alleen maar serieuze mensen rondlopen.

Zeker eens! Pas ik wel al toe, maar ga voor sommige oefeningen nog maar weer eens om de tekentafel :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.431
De trainingen gaan lekker momenteel! Gewicht vanmorgen weer het laagst met 107,4 kg.

Vrijdag schouders getraind, prima training. Gisteren benen met @Strive4muscle, een van de beste legdays sinds een tijdje. De training staat in zijn log. Vandaag rug getraind omdat ik volgende week verplicht 2 rustdagen heb i.v.m. het onderzoek naar spier- en orgaanvolume bij gebruik van steroïden. Zodoende heb ik deze week elke dag getraind en volgende week maar 5x. Rug samen met @natty87 getraind.

T-bar row (wide grip)
4 opwarmsets
8x100
16x70

Unilateral plate loaded low row
10x60
10x65
15x45

Seated cable row
10x80
2x10x85

Lat pulldown
3x10x82

Unilateral reversed grip pulldown
12x30
10x35

Rope pullover
3x10

20 min traplopen (zie er elke keer tegenop, maar wel een voldaan gevoel als ik het erop heb zitten)

De trainingen gaan lekker momenteel! Gewicht vanmorgen weer het laagst met 107,4 kg.

Vrijdag schouders getraind, prima training. Gisteren benen met @Strive4muscle, een van de beste legdays sinds een tijdje. De training staat in zijn log. Vandaag rug getraind omdat ik volgende week verplicht 2 rustdagen heb i.v.m. het onderzoek naar spier- en orgaanvolume bij gebruik van steroïden. Zodoende heb ik deze week elke dag getraind en volgende week maar 5x. Rug samen met @natty87 getraind.

T-bar row (wide grip)
4 opwarmsets
8x100
16x70

Unilateral plate loaded low row
10x60
10x65
15x45

Seated cable row
10x80
2x10x85

Lat pulldown
3x10x82

Unilateral reversed grip pulldown
12x30
10x35

Rope pullover
3x10

20 min traplopen (zie er elke keer tegenop, maar wel een voldaan gevoel als ik het erop heb zitten)
Probeer eens cardarine, cardio is echt easy bij mij zo.

Hoe lang ben je nu al bezig? Heb je al wat update waardige pics of? :p

Heeft het verder nog voordelen behalve dat de cardio makkelijker wordt?
Lees je maar eens in, denk dat je wel geïnteresseerd bent, hetgeen wat wordt geclaimd wat betreft versnelde vetverbranding & uithoudingsvermogen kan ik bevestigen. Cardio sessies waren nog nooit zo easy.

Zelf nog nooit onderzoek gedaan naar Cardinine, maar wat extra cardiovasculaire gezondheid is nooit verkeerd uiteraard.

Destijds ook over ingelezen, dat het kanker veroorzaakt was met een korreltje zout te nemen. De onderzoeken in ratten waren een equivalent van 40mg/ed voor 60 jaar in mensen. De ratten kregen 2 jaar cardarine, zo'n beetje 2/3e van hun leven dus. Als ik mij niet vergis was het onderzoek ook gedaan in rhesusapen, waar geen kanker naar voren kwam.

Desalniettemin is het een product waarbij het onderzoeken gestaakt is ondanks de vele positieve resultaten buiten dat stukje kanker in ratten.

Terug
Naar boven