Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Dit weekend eens proberen. Wel benieuwd of het te vreten zal zijn. Ga gekookte rijst in een blender doen om er dan water bij te doen en in de microgolf te zetten.

Wel even rijst fixen die niet met kippenbouillon gemaakt is :o
Zo werkt het niet, de rijst wordt gekookt en daarna gedroogd en tot bloem gemalen en daardoor neemt het weer water op.

Vandaag nog 2 super gave foto's van de fotograaf gekregen. Vooral die vacuum foto vind ik wel vet.
DC5A4738.jpg
DC5A4740.jpg

Zelfvertrouwen -2000

Massief , droog en gekke aderen succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.003
Dit weekend eens proberen. Wel benieuwd of het te vreten zal zijn. Ga gekookte rijst in een blender doen om er dan water bij te doen en in de microgolf te zetten.

Wel even rijst fixen die niet met kippenbouillon gemaakt is :o
Waarom zoveel moeite doen? Koop dan gewoon rijstebloem bij Albert heijn als je niet per se een smaak eraan toe wil voegen.
Zo werkt het niet, de rijst wordt gekookt en daarna gedroogd en tot bloem gemalen en daardoor neemt het weer water op.
Dit dus :roflol:
Zelfvertrouwen -2000

Massief , droog en gekke aderen succes!
Thanks man

Maar wanna zou wanna niet zijn ; wat kost zo’n been met die aderen eigenlijk aan eiwitshakejes en kip ?

• #5.005
  • #5.007
Bedankt, dacht al dat het zo iets ging zijn, vandaar dat ik even pols:roflol:

zal het even zoeken wanneer ik daar nog eens binnenspring.

Maar hier zit geen smaak aan en is absoluut ook niet te vergelijken met die wat ik bestelde van complete strength of tbjp.

16349285816613758094089119214239.jpg

• #5.012
1 day out!

Ik heb gisteren wat meer geladen dus ik sta er vandaag wat voller bij dan vorige keer. Was ook de bedoeling zonder dat het ten koste zou gaan van mijn hardheid en lijnen. Gewicht is precies gelijk aan 1 day out heroes cup, 94,7 kg vanmorgen. Vandaag tot 16u 7-8 liter water drinken. Net een maaltijd gehad van cream of rice, 1 ei, 150 ml eiwit en pindakaas. De rest van de dag maaltijd met rijst/rijstwafels, kip, pindakaas etc. Voor 16u moet ik zorgen dat ik 7-8 liter water op heb en dan stop ik met drinken. Gaan zo vertrekken naar de weging en kunnen vanaf 15.00u het hotel in. Vanaf dan lekker met de benen hoog, chillen en eten. Verder nog even stress want mijn musclemeat pakket van 300 euro was vertraagd (zul je net zien:o) maar die is gelukkig net aangekomen bij het postkantoor. Die ga ik nu dus halen en dan gaan we zo vertrekken. Zal een leuke autorit worden van 2,5 uur als ik zoveel moet drinken. :roflol:

7-8 liter water vóór 16h, ik zou een luier gaan dragen. :roflol:

Serieus, heel veel succes met de laatste loodjes!

1 day out!

Ik heb gisteren wat meer geladen dus ik sta er vandaag wat voller bij dan vorige keer. Was ook de bedoeling zonder dat het ten koste zou gaan van mijn hardheid en lijnen. Gewicht is precies gelijk aan 1 day out heroes cup, 94,7 kg vanmorgen. Vandaag tot 16u 7-8 liter water drinken. Net een maaltijd gehad van cream of rice, 1 ei, 150 ml eiwit en pindakaas. De rest van de dag maaltijd met rijst/rijstwafels, kip, pindakaas etc. Voor 16u moet ik zorgen dat ik 7-8 liter water op heb en dan stop ik met drinken. Gaan zo vertrekken naar de weging en kunnen vanaf 15.00u het hotel in. Vanaf dan lekker met de benen hoog, chillen en eten. Verder nog even stress want mijn musclemeat pakket van 300 euro was vertraagd (zul je net zien:o) maar die is gelukkig net aangekomen bij het postkantoor. Die ga ik nu dus halen en dan gaan we zo vertrekken. Zal een leuke autorit worden van 2,5 uur als ik zoveel moet drinken. :roflol:
Hoe vaak ga je stoppen? 🤪

• #5.016
  • #5.017
Ik zou gewoon een fles en een afsluitbare emmer meenemen.

Succes!

Terug
Naar boven