Het is voorgekookt en gemalen. Ik heb geen idee wat het kost, maar waarschijnlijk is het hetzelfde als babypap van rijst.Ik gok dat het gekookte rijst is die daarna gedroogd wordt en dan vermalen, die van xxl en wesley is rauw en wordt geen pap iig
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is voorgekookt en gemalen. Ik heb geen idee wat het kost, maar waarschijnlijk is het hetzelfde als babypap van rijst.Ik gok dat het gekookte rijst is die daarna gedroogd wordt en dan vermalen, die van xxl en wesley is rauw en wordt geen pap iig
Je kunt het inderdaad vergelijken daarmee jaHet is voorgekookt en gemalen. Ik heb geen idee wat het kost, maar waarschijnlijk is het hetzelfde als babypap van rijst.
Zuigt het dan wel nog water op als je t weer met water mengt en opwarmt?Het is voorgekookt en gemalen. Ik heb geen idee wat het kost, maar waarschijnlijk is het hetzelfde als babypap van rijst.
Ja wordt mega dikZuigt het dan wel nog water op als je t weer met water mengt en opwarmt?
Je kunt het ermee vergelijken
Dat is ook ruk vooral als je daar de hele dag zit, althans dat vindt ik :')Ik kan niet voor jullie spreken natuurlijk maar de dag zelf lijkt mij echt asburd saaiDe road to is het gene wat het leuk maakt, maar dat lange wachten lijkt me echt ruk.
En dan doen ze vaak de zwaarste klasses nog aan het eind..Dat is ook ruk vooral als je daar de hele dag zit, althans dat vindt ik :')

Que? Of je nou 70kg on stage bent of 90kg, MAP of classic denk dat iedereen z'n prep even zwaar is geweest.En dan doen ze vaak de zwaarste klasses nog aan het eind..![]()
Bedoel meer dat je altijd de lul bent wanneer je mee doet in de >90+ kg klasses..Que? Of je nou 70kg on stage bent of 90kg, MAP of classic denk dat iedereen z'n prep even zwaar is geweest.

Ben aan het einde jaEn dan doen ze vaak de zwaarste klasses nog aan het eind..![]()

Via youtube live zou je dat heel makkelijk kunnen opzetten.Weet je misschien of hier ook een livestream van komt? 4 uur is net iets te ver rijden.
Dat is ook ruk vooral als je daar de hele dag zit, althans dat vindt ik :')
En dan doen ze vaak de zwaarste klasses nog aan het eind..![]()
Que? Of je nou 70kg on stage bent of 90kg, MAP of classic denk dat iedereen z'n prep even zwaar is geweest.
Bedoel meer dat je altijd de lul bent wanneer je mee doet in de >90+ kg klasses..![]()
Ik zelf vind zo'n dag wel leuk. Leuke sfeer altijd backstage. Hele dag wafels en rijstwafels met pindakaas vreten en een beetje chillen.

Ligt aan je tanning tijd, ik moet om 11.15u tanning inAls je helemaal op het eind aan de beurt bent, kun je dan ook pas op het einde binnenlopen of moet je er 's ochtends al zijn?
Weet je misschien of hier ook een livestream van komt? 4 uur is net iets te ver rijden.
Via youtube live zou je dat heel makkelijk kunnen opzetten.
Dit weekend eens proberen. Wel benieuwd of het te vreten zal zijn. Ga gekookte rijst in een blender doen om er dan water bij te doen en in de microgolf te zetten.