XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.982
  • #4.983
Vandaag nog even armen getraind. Morgen nog lichtjes upperbody pompen en dan rusten tot zondag.
IMG_20211021_204207_714.jpg
IMG_20211021_204207_820.jpg
IMG_20211021_204207_900.jpg
IMG_20211021_204207_923.jpg
IMG_20211021_204207_960.jpg

Wel lekkere planning zondag pas ergens na 18.00 als het niet uitloopt :')

Ik kan niet voor jullie spreken natuurlijk maar de dag zelf lijkt mij echt asburd saai :roflol: De road to is het gene wat het leuk maakt, maar dat lange wachten lijkt me echt ruk.

Ik kan niet voor jullie spreken natuurlijk maar de dag zelf lijkt mij echt asburd saai :roflol: De road to is het gene wat het leuk maakt, maar dat lange wachten lijkt me echt ruk.
Dat is ook ruk vooral als je daar de hele dag zit, althans dat vindt ik :')

Als je helemaal op het eind aan de beurt bent, kun je dan ook pas op het einde binnenlopen of moet je er 's ochtends al zijn?

Weet je misschien of hier ook een livestream van komt? 4 uur is net iets te ver rijden.

• #4.998
Dat is ook ruk vooral als je daar de hele dag zit, althans dat vindt ik :')
En dan doen ze vaak de zwaarste klasses nog aan het eind..:o
Que? Of je nou 70kg on stage bent of 90kg, MAP of classic denk dat iedereen z'n prep even zwaar is geweest.
Bedoel meer dat je altijd de lul bent wanneer je mee doet in de >90+ kg klasses.. ;)
Ik zelf vind zo'n dag wel leuk. Leuke sfeer altijd backstage. Hele dag wafels en rijstwafels met pindakaas vreten en een beetje chillen. :p
Als je helemaal op het eind aan de beurt bent, kun je dan ook pas op het einde binnenlopen of moet je er 's ochtends al zijn?
Ligt aan je tanning tijd, ik moet om 11.15u tanning in
Weet je misschien of hier ook een livestream van komt? 4 uur is net iets te ver rijden.
Via youtube live zou je dat heel makkelijk kunnen opzetten.

• #4.999
Vandaag nog 2 super gave foto's van de fotograaf gekregen. Vooral die vacuum foto vind ik wel vet.
DC5A4738.jpg
DC5A4740.jpg

Je kunt het ermee vergelijken
Screenshot_20211022-064919_Gallery.jpg
Dit weekend eens proberen. Wel benieuwd of het te vreten zal zijn. Ga gekookte rijst in een blender doen om er dan water bij te doen en in de microgolf te zetten.

Wel even rijst fixen die niet met kippenbouillon gemaakt is :o

Terug
Naar boven