- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Extreme Insulinegevoeligheid is de grootste factor, maar ook vocht/mineraal huishouden verbeterd zich en het opvullen van niet alleen glycogeen, maar ook de triglyceriden.
In praktijk is dat echt trial en error en zul je nooit uitgeleerd zijn om perfect te pieken, maar je moet er geen hookus pookus van maken door ineens alles om te gooien. Voeding wat gedurende de cut is gegeten, wil je in principe ook mee gaan laden. Op wat enkele dingen na op de dag van de show

Cardio is er nu uit. Nachten zijn verschrikkelijk want drink 7 liter per dag dus moet constant eruit om te pissen. Trainingen zijn zwaar maar het aftellen is nu echt begonnen. Morgen nog wat meer laden evenals zaterdag om zondag dan hopelijk een verbeterd fysiek neer te zetten t.o.v. de heroes cup. Had eerst voorgenomen om maandag alleen lekker te ontbijten en rest van de dag strict maar Roel had aangegeven dat ik maandag mocht eten waar ik zin in heb dus dat ga ik dan ook doen. Alleen opletten met waterinname want om 15u heb ik nog een fotoshoot bij Fox gym Den Bosch. Daarna lekker uit eten met