MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Even een update van mijn kant. Gisteren bloed gaan prikken, had nu een afspraak gemaakt bij de andere huisarts van de praktijk en zij deed super chill erover. Kan zo vaak bloed prikken als ik wil en welke waardes ik maar wil. Ook mag ik elk jaar een hartfilmpje gaan laten maken dus daar ga ik vanaf komend jaar zeker gebruik van maken. Ik verwacht na de kerst de uitslagen te krijgen en als alles in orde is start ik direct mijn blast.

Voeding onveranderd, nog op 5000 kcal. Gewicht schommelt rond 108.

Net benen gedaan. De training (alleen werksets):

Seated leg curl
4x12-15x80

Squat
10x160
18x130

Hip press
3x15-20x180

Unilateral leg press
2x15x50

Leg extension
4x15-20x55

Hip adductor
3x15x?

Standing calf raises
5x15-20x?

30 min fietsen

IMG_20211223_210339_610.jpg
WHUUUT. Nu begrijp ik die 18 keer 130 kilo op de squat. Broeken kopen moet geen leukertje zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.182
Ziet er echt goed uit man! Erg benieuwd hoe hard je zal gaan in je blast, enig idee wat het gaat worden en op wat voor cruise je erna gaat? Volgens mij had je het ooit over deca cruisen

Ook mooi dat je gewoon kan doorknallen in duitsland :flexbiceps:

Ik zou een blast misschien heel even afwachten. Even kijken wat de buurlanden doen qua lockdowns. Het zou zomaar kunnen dat ook daar de paniek toeslaat. Dat zou toch zonde zijn van je blast.

• #5.185
Ziet er echt goed uit man! Erg benieuwd hoe hard je zal gaan in je blast, enig idee wat het gaat worden en op wat voor cruise je erna gaat? Volgens mij had je het ooit over deca cruisen

Ook mooi dat je gewoon kan doorknallen in duitsland :flexbiceps:
Cruisen doe ik nu op 250 mg test omdat mijn coach zei dat ik anders de massa niet zou vasthouden. Deca cruisen heb ik nooit gedaan.
Blast wordt 500 mg test e, 200 mg npp, 150 mg parabolan per week en 50 mg oxy pre wo.
Ik zou een blast misschien heel even afwachten. Even kijken wat de buurlanden doen qua lockdowns. Het zou zomaar kunnen dat ook daar de paniek toeslaat. Dat zou toch zonde zijn van je blast.
Zoals ik begrepen had zijn er in zowel Duitsland als België net nieuwe maatregelen bedacht en in België gelden deze tot 28 januari. Dus dat duurt nog wel even.

Best wel laag voor jouw fysiek. Zit daar geen HGH bij dan?
Hij traint 6x per week dus zit er zit ook nog 300mg oxy bij, prima doseringen dus.
Als je niet kan gainen op 850mg vloeistof + oxy moet je je toch eens achter je oren krabben, zou jij moeten weten met je verleden op 100kg en 12%.

Doe je 100mg npp 2x per week?

Hij traint 6x per week dus zit er zit ook nog 300mg oxy bij, prima doseringen dus.
Als je niet kan gainen op 850mg vloeistof + oxy moet je je toch eens achter je oren krabben, zou jij moeten weten met je verleden op 100kg en 12%.
@wovano ; met de post van Bokito zie ik de week dosering van de oxy in jouw belast. Neem je nog extra voorzorgsmaatregelen ivm je lever??...aangezien oxy nogal toxic voor de lever kan zijn naar wat ik erover gelezen heb.

• #5.191
Best wel laag voor jouw fysiek. Zit daar geen HGH bij dan?
Ook zonder de oxy was het wel voldoende om mee te gainen denk ik. Dit wordt eigenlijk de eerste keer dat ik een oral ga gebruiken in mijn off season dus ben benieuwd. Vooralsnog in elk geval geen hgh.
Doe je 100mg npp 2x per week?
Ja
@wovano ; met de post van Bokito zie ik de week dosering van de oxy in jouw belast. Neem je nog extra voorzorgsmaatregelen ivm je lever??...aangezien oxy nogal toxic voor de lever kan zijn naar wat ik erover gelezen heb.
Ik slik al sinds begin wedstrijdprep tudca+nac.

Hoelang ga je deze blast runnen? En de oxy zelfde lengte?

• #5.193
Je was in het verleden ‘tegen’ orals in een bulk, hoe reageerde je toen Roel het voorstelde? Overleg je daar in of schrijft hij het voor en jij voert uit? :P

Zoals ik begrepen had zijn er in zowel Duitsland als België net nieuwe maatregelen bedacht en in België gelden deze tot 28 januari. Dus dat duurt nog wel even.
Ah ok. Ja Kerst is heilig bij die Pruisen, dus het kan zomaar dat ze pas na de kerst met extra maatregelen komen. Maar ik volg het daar niet echt.

• #5.197
Ik heb het daar eigenlijk nog niet echt over gehad. Volgende week zie ik Roel en dan wil ik het wel even bespreken.
Je was in het verleden ‘tegen’ orals in een bulk, hoe reageerde je toen Roel het voorstelde? Overleg je daar in of schrijft hij het voor en jij voert uit? :P
Klopt :p maar ik ben niet naar een coach gegaan om mijn eigen plan te trekken. Dus uiteraard maak ik wel nog een eigen overweging maar ik probeer zoveel als kan gewoon te volgen wat Roel me voorschrijft. Anders heeft een coach nemen ook weinig zin.
Ah ok. Ja Kerst is heilig bij die Pruisen, dus het kan zomaar dat ze pas na de kerst met extra maatregelen komen. Maar ik volg het daar niet echt.
Dat risico blijft natuurlijk altijd. Dan kunnen we straks alleen in de zomer nog maar kuren. :(

• #5.198
GOED NIEUWS!!!
Zojuist mijn bloedwaarden terug en alles was eigenlijk goed. Zelfs mijn LDL en HDL die vorige keer echt fucked up waren zaten nu weer binnen referentiewaarde. Alleen mijn ASAT was verhoogd maar ALAT en GammaGT waren perfect dus waarschijnlijk komt die ASAT puur door de krachttraining. Nu mijn gear gauw bestellen en dan kan ik beginnen.:D

GOED NIEUWS!!!
Zojuist mijn bloedwaarden terug en alles was eigenlijk goed. Zelfs mijn LDL en HDL die vorige keer echt fucked up waren zaten nu weer binnen referentiewaarde. Alleen mijn ASAT was verhoogd maar ALAT en GammaGT waren perfect dus waarschijnlijk komt die ASAT puur door de krachttraining. Nu mijn gear gauw bestellen en dan kan ik beginnen.:D
:woot:

Hoever moet je eigenlijk rijden voor die gym?

Terug
Naar boven