Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.141
Gaat nog steeds goed hier. Deze week de laatste week van mijn 3x per week armen programma. Vanaf volgende week een trainingsprogramma met de focus op rug, maar eerst vrijdag een check-up bij Roel. Ben benieuwd wat hij van de voortgang vindt irl.
IMG_20211124_165533_247.jpg
Screenshot_20211124-174051_Instagram.jpg

Gaat nog steeds goed hier. Deze week de laatste week van mijn 3x per week armen programma. Vanaf volgende week een trainingsprogramma met de focus op rug, maar eerst vrijdag een check-up bij Roel. Ben benieuwd wat hij van de voortgang vindt irl.
IMG_20211124_165533_247.jpg
Screenshot_20211124-174051_Instagram.jpg
Nog steeds dickskin :p

t*ring gap, gaat lekker hierzo:thumb:

• #5.145
Inmiddels 5,5 week na de wedstrijd. Gewicht zit nu rond de 105 kg. Kcal zijn opgeschroefd tot 5000 met 346 gram eiwit, 670 gram koolhydraten en 112 gram vetten. Maandag de eerste check-up gehad bij Roel na de eerste afspraak bijna 5 weken geleden. Vetpercentage slechts 0,5% omhoog en gewicht sindsdien 6 kg omhoog. Dat is dus dikke prima. De rest van dit jaar blijf ik sowieso nog cruisen en eind december/begin januari ga ik even bloedwaarden checken.

Gelukkig woon ik op 15 minuten van zowel België als Duitsland dus voor nu heb ik doordeweeks in de avonden een gym gevonden in België waar ik kan gaan trainen. Echte hardcore en vooral oldschool gym met veel serieuze bodybuilders. Voorlopig kan ik dus gelukkig gewoon nog alles blijven doen. Komende 4 weken is een trainingsblok van 3x per week rug. Vooral de wijdte moet wat beter dus ben benieuwd of ik dit kan gaan verbeteren. Denk dat de echte gains straks pas in mijn blast gaan komen.

Hoe track jij je vet%? Huidplooi? Door je coach altijd?

• #5.147
Inderdaad met huidplooi door de coach, dus of het echt accuraat is valt natuurlijk te betwijfelen. Maar hij doet het steeds op dezelfde manier dus dan kun je wel progressie meten.
Zeker! Ik was vooral benieuwd of je de meting constant door eenzelfde persoon liet doen zoals je aangaf, maar uiteraard maak jij die beginnersfouten niet meer ;)

Bij Roel ben je wel echt in goede handen heb ik het idee. Is hij nog steeds samen met Merel?

• #5.150
Bij Roel ben je wel echt in goede handen heb ik het idee. Is hij nog steeds samen met Merel?
Ja zeker weten. Roel heeft enorm veel kennis maar ook veel ervaring en daarnaast ook nog een super chille gast. Hij is inderdaad nog met Merel.

Inmiddels 5,5 week na de wedstrijd. Gewicht zit nu rond de 105 kg. Kcal zijn opgeschroefd tot 5000 met 346 gram eiwit, 670 gram koolhydraten en 112 gram vetten. Maandag de eerste check-up gehad bij Roel na de eerste afspraak bijna 5 weken geleden. Vetpercentage slechts 0,5% omhoog en gewicht sindsdien 6 kg omhoog. Dat is dus dikke prima. De rest van dit jaar blijf ik sowieso nog cruisen en eind december/begin januari ga ik even bloedwaarden checken.

Gelukkig woon ik op 15 minuten van zowel België als Duitsland dus voor nu heb ik doordeweeks in de avonden een gym gevonden in België waar ik kan gaan trainen. Echte hardcore en vooral oldschool gym met veel serieuze bodybuilders. Voorlopig kan ik dus gelukkig gewoon nog alles blijven doen. Komende 4 weken is een trainingsblok van 3x per week rug. Vooral de wijdte moet wat beter dus ben benieuwd of ik dit kan gaan verbeteren. Denk dat de echte gains straks pas in mijn blast gaan komen.
maasmechelen ? lanaken ? . daar liggen idd een paar beastmode sportscholen

• #5.155
Bijna 6 weken aan het cruisen nu en merk wel dat de hardheid aan het verdwijnen is.:( Dit nog even vasthouden deze maand en dan hopelijk in het nieuwe jaar weer blasten als mijn bloedwaarden in orde zijn.
IMG_20211202_203010_647.jpg

Hoe vaak laat je je bloedwaarden checken en wanneer is het ok genoeg om weer te te starten?

• #5.157
Hoe vaak laat je je bloedwaarden checken en wanneer is het ok genoeg om weer te te starten?
Normaal deed ik dat altijd voordat ik weer zou willen beginnen met blasten. Als alle waarden dan binnen ref. waarde waren kon ik weer beginnen. Nu heb ik 4 weken voor mijn wedstrijd ook mijn bloedwaarden gecheckt en alles was in orde behalve HDL/LDL. Heb ik aardig was supps voor genomen sindsdien en hopelijk is het eind van deze maand weer wat verbeterd. Liefst binnen ref. waarde natuurlijk maar weet niet of dat haalbaar is.

Je hebt zo te zien al wat wedstrijden gewonnen :thumb: welk niveau van westrijden mag jij ondertussen doen?

• #5.159
Terug
Naar boven