- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In oktober 2 wedstrijden gedaan en toen als commentaar gekregen dat mijn rug beter moest. Sindsdien 2x per week rug aangepakt, volume wat omlaag per training. Focus op super perfecte uitvoering en een oefening selectie die voor mij goed aanvoelt (mind muscle connectie). En met dit schema gezorgd voor een goede progressive overload.Rug is echt een pak dikker geworden!
Excuus dat ik niet je hele log lees maar wat heb je verandert voor dit resultaat?
Armen was mijn 2e focuspunt. Is zeker 1 cm bijgekomen.Ook je biceps lijkt dichter bij je elleboog te beginnen, ziet er voller en dus beter uit![]()
ThanksJa top vind het altijd wel leuk te weten hoe iemand een mindere groep bijtrekt.
Knap werk man ga zo door !
Lekker gewerkt man! Verschil is goed zichtbaarCut update
Afgelopen weekend naar Zeeland geweest en niet op eten gelet. Gewicht was gelijk gebleven, maar nu in de 2 dagen erna plots 2 kg afgevallen dus opeens gaat het hard. Afgelopen jaar was mijn focus rug en die is aardig bijgetrokken. Links 105 kg, rechts 108,6 kg.
![]()

Ik heb mijn posing ook verbeterd inderdaad bij deze pose.
Haha ja en de angle, of zijn hoofd heeft ook flinke gains gemaakt

GrowNette training wat is de reden dat je kuiten zo traint?
je kan op de foto hierboven natuurlijk zo wel zien dat ze hopeloos achterblijvenNette training wat is de reden dat je kuiten zo traint?

Nette training wat is de reden dat je kuiten zo traint?
Had deze eens bij John Meadows voorbij zien komen en dit is wel een manier waardoor ik me bij kuiten echt tot het uiterste kan pushen. Ik ben gezegend met best aardige kuiten en ik doe kuiten altijd op legday als laatste oefening. Met wat straight setjes ging ik niet echt tot het uiterste of raffelde ik het al gauw af.Ik doel meer op die setjes met 10 seconden vasthouden