Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Hey Dickie :heart:

Enjoy the Cardio work-out today. Vergeet niet voldoende water te drinken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.462
Cut update

Afgelopen weekend naar Zeeland geweest en niet op eten gelet. Gewicht was gelijk gebleven, maar nu in de 2 dagen erna plots 2 kg afgevallen dus opeens gaat het hard. Afgelopen jaar was mijn focus rug en die is aardig bijgetrokken. Links 105 kg, rechts 108,6 kg.

Screenshot_20220629-093649_Instagram.jpg

Rug is echt een pak dikker geworden!

Excuus dat ik niet je hele log lees maar wat heb je verandert voor dit resultaat?

Ook je biceps lijkt dichter bij je elleboog te beginnen, ziet er voller en dus beter uit :thumb:

• #5.465
Rug is echt een pak dikker geworden!

Excuus dat ik niet je hele log lees maar wat heb je verandert voor dit resultaat?
In oktober 2 wedstrijden gedaan en toen als commentaar gekregen dat mijn rug beter moest. Sindsdien 2x per week rug aangepakt, volume wat omlaag per training. Focus op super perfecte uitvoering en een oefening selectie die voor mij goed aanvoelt (mind muscle connectie). En met dit schema gezorgd voor een goede progressive overload.

Ja top vind het altijd wel leuk te weten hoe iemand een mindere groep bijtrekt.

Knap werk man ga zo door !

Echt solide gains hoor:bow:

Cut update

Afgelopen weekend naar Zeeland geweest en niet op eten gelet. Gewicht was gelijk gebleven, maar nu in de 2 dagen erna plots 2 kg afgevallen dus opeens gaat het hard. Afgelopen jaar was mijn focus rug en die is aardig bijgetrokken. Links 105 kg, rechts 108,6 kg.

Screenshot_20220629-093649_Instagram.jpg
Lekker gewerkt man! Verschil is goed zichtbaar :flexgrin:

Rug wijdte is behoorlijk toegenomen rug dikte lijkt ook zo maar vind dat altijd wel lastig met een hoger vet%. Biceps zijn ook gegroeid voor een deel gratis bijgeleverd door je opgevoerde rugtraining. :thumbs:

Je ziet wel progressie maar je pose is ook anders. :flexbiceps:

• #5.475
Nog maar eens een legday delen :p

2022 jul. 3

Leg Curls:
87,5x15
75x15
60x18

Leg Press:
360x15
280x20
200x25

HS Single leg press:
140x16
10x20

Bulgarian split squat (dropset):
24x10 10 sec isohold
12x10 10 sec isohold
0x10 10 sec isohold

Leg Extensions:
80x13
70x11 +1 spot
60x12 +1 partial

Hip adductor:
48,75x13
40,25x11
33,75x13

En nog kuiten, die train ik sinds een aantal weken ook weer wat beter maar log kuiten niet. Doe eerst 3 sets seated calf raises met 40 kg, 15-25 reps. Daarna standing calf raise machine met 50 kg. 10 reps, 10 sec isohold boven, 10 reps, 10 sec isohold beneden en weer 10 reps. En dit 2 sets.

IMG_20220703_114743_714.jpg

Nette training wat is de reden dat je kuiten zo traint?

Ik doel meer op die setjes met 10 seconden vasthouden

• #5.480
Nette training wat is de reden dat je kuiten zo traint?
Ik doel meer op die setjes met 10 seconden vasthouden
Had deze eens bij John Meadows voorbij zien komen en dit is wel een manier waardoor ik me bij kuiten echt tot het uiterste kan pushen. Ik ben gezegend met best aardige kuiten en ik doe kuiten altijd op legday als laatste oefening. Met wat straight setjes ging ik niet echt tot het uiterste of raffelde ik het al gauw af.

Ik ben verder sowieso wel fan van wat intensiteitstechnieken zoals rest pause sets, clustersets, dropsets, isoholds etc.

Terug
Naar boven