wovano
wvncoaching.nl
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Coach
Anabolen
Supplementen
Voeding
Training
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 49.812
2 maanden geleden sinds de laatste update en sindsdien aan het cruisen. Tussendoor ook 6 weken vakantie gehad waarvan 2 weken in Italië. Qua gewicht ben ik gelijk gebleven maar shape uiteraard wat softer maar desondanks mag ik niet klagen. Morgen staat er een bloedwaardetest op de planning dus hopelijk is alles in orde om weer een beetje te pushen. Nou heb ik vorige blast de middelen vrij beperkt gehouden dus ik verwacht dat alles in orde is.
Plan is dan test/npp/primo maar dat ga ik nog met mijn eigen coach overleggen. Verwacht wel dat hij erin meegaat. Weeg momenteel 105 kg en ben van plan niet veel verder te pushen dan 110 kg. Mijn prep start namelijk begin december voor de NPC Benelux.
Qua training ga ik na lange tijd hetzelfde programma te hebben gedraaid nu overstappen op een nieuwe split. Rug is immers bijgetrokken dus niet meer nodig om extra te trainen. Vandaar stap ik over op: chest/delts, back/rear delts, quads/hams, biceps/triceps. Ik heb van elk 2 trainingen.
Huidige shape:
Plan is dan test/npp/primo maar dat ga ik nog met mijn eigen coach overleggen. Verwacht wel dat hij erin meegaat. Weeg momenteel 105 kg en ben van plan niet veel verder te pushen dan 110 kg. Mijn prep start namelijk begin december voor de NPC Benelux.
Qua training ga ik na lange tijd hetzelfde programma te hebben gedraaid nu overstappen op een nieuwe split. Rug is immers bijgetrokken dus niet meer nodig om extra te trainen. Vandaar stap ik over op: chest/delts, back/rear delts, quads/hams, biceps/triceps. Ik heb van elk 2 trainingen.
Huidige shape: