XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.501
2 maanden geleden sinds de laatste update en sindsdien aan het cruisen. Tussendoor ook 6 weken vakantie gehad waarvan 2 weken in Italië. Qua gewicht ben ik gelijk gebleven maar shape uiteraard wat softer maar desondanks mag ik niet klagen. Morgen staat er een bloedwaardetest op de planning dus hopelijk is alles in orde om weer een beetje te pushen. Nou heb ik vorige blast de middelen vrij beperkt gehouden dus ik verwacht dat alles in orde is.

Plan is dan test/npp/primo maar dat ga ik nog met mijn eigen coach overleggen. Verwacht wel dat hij erin meegaat. Weeg momenteel 105 kg en ben van plan niet veel verder te pushen dan 110 kg. Mijn prep start namelijk begin december voor de NPC Benelux.

Qua training ga ik na lange tijd hetzelfde programma te hebben gedraaid nu overstappen op een nieuwe split. Rug is immers bijgetrokken dus niet meer nodig om extra te trainen. Vandaar stap ik over op: chest/delts, back/rear delts, quads/hams, biceps/triceps. Ik heb van elk 2 trainingen.

Huidige shape:
Screenshot_20220912-225511_Instagram.jpg

Ziet er goed uit man, lekker massief maar toch goed gedefinieerd nog. Mooie basis voor een blast lijkt mij.
Vandaar stap ik over op: chest/delts, back/rear delts, quads/hams, biceps/triceps. Ik heb van elk 2 trainingen.
Acht trainingen per week? 4 combinaties 2x per week?

Leuk dat je weer gaat loggen. :)

Heb je een wedstrijd voor ogen?

Laatst bewerkt:
2 maanden geleden sinds de laatste update en sindsdien aan het cruisen. Tussendoor ook 6 weken vakantie gehad waarvan 2 weken in Italië. Qua gewicht ben ik gelijk gebleven maar shape uiteraard wat softer maar desondanks mag ik niet klagen. Morgen staat er een bloedwaardetest op de planning dus hopelijk is alles in orde om weer een beetje te pushen. Nou heb ik vorige blast de middelen vrij beperkt gehouden dus ik verwacht dat alles in orde is.

Plan is dan test/npp/primo maar dat ga ik nog met mijn eigen coach overleggen. Verwacht wel dat hij erin meegaat. Weeg momenteel 105 kg en ben van plan niet veel verder te pushen dan 110 kg. Mijn prep start namelijk begin december voor de NPC Benelux.

Qua training ga ik na lange tijd hetzelfde programma te hebben gedraaid nu overstappen op een nieuwe split. Rug is immers bijgetrokken dus niet meer nodig om extra te trainen. Vandaar stap ik over op: chest/delts, back/rear delts, quads/hams, biceps/triceps. Ik heb van elk 2 trainingen.

Huidige shape:
Zet hem op 💪🏼 fysiek ziet er iig erg goed uit 👌🏼 precies wat @Japio zegt

Ga je dan je blast volledig door trekken, ie voor je bulk en prep?

• #5.505
Ziet er goed uit man, lekker massief maar toch goed gedefinieerd nog. Mooie basis voor een blast lijkt mij.

Acht trainingen per week? 4 combinaties 2x per week?

Leuk dat je weer gaat loggen. :)

Heb je een wedstrijd voor ogen?
Thanks. Voel me aardig plat:o
Nee normaal gezien 5 trainingen per week.

Bedoeling is de Benelux en de Siggi.
Zet hem op 💪🏼 fysiek ziet er iig erg goed uit 👌🏼 precies wat @Japio zegt
Thanks 💪
Ga je dan je blast volledig door trekken, ie voor je bulk en prep?
Even overleggen met Roel nog maar mijn voorkeur is nog even een cruise ertussen.

Huidige shape:
Hopelijk zijn je bloed waardes goed en kun je door pushen voor een mooi resultaat ( ik verwacht ook niet anders ).veel succes komende wedstrijden

t*ring, zijn je kuiten nu gewoon nog groter geworden..:o

• #5.508
  • #5.509
Zoals verwacht; bloedwaarden zagen er perfect uit. Enkel ASAT te hoog maar dat is altijd standaard bij mij. Ook testosteron uiteraard flink verhoogd. Mijn eigen huisarts is met vakantie en de andere huisarts vroeg zich af hoe dit nou kwam :roflol:

Morgen zie ik Roel en dan bepalen we het plan :flexgrin:

Zoals verwacht; bloedwaarden zagen er perfect uit. Enkel ASAT te hoog maar dat is altijd standaard bij mij. Ook testosteron uiteraard flink verhoogd. Mijn eigen huisarts is met vakantie en de andere huisarts vroeg zich af hoe dit nou kwam :roflol:

Morgen zie ik Roel en dan bepalen we het plan :flexgrin:
Die is zeker visueel gehandicapt ?

Gewoon uit interesse. Wat was je hematocriet? Op welke cruise dosis?

Geen behoefte om die bloedwaarden hier te posten?

• #5.513
Die is zeker visueel gehandicapt ?
Ze had alleen online contact met me gehad :p

Gewoon uit interesse. Wat was je hematocriet? Op welke cruise dosis?
0,50 en staat nog een bloeddonatie op de planning. Cruise was op 250 mg test e per week.

Geen behoefte om die bloedwaarden hier te posten?
Heb alle waarden in de huisarts app dus niet echt handig. Dan moet ik per waarde een screenshot maken. Welke wil je weten?

• #5.516
09C6C098-C389-468C-9FDE-AF2644CE8FB6.jpeg

Deze en je ht maar die is 0,50 zie ik hierboven. ga je gewoon elke wanneer je oproep krijg voor bloed donatie of wanneer was laatste keer?
Was nu al even niet meer geweest voor bloed doneren dus ga zo een afspraak inplannen.

Cholesterol 3.3 nmol/l ref: ...-5.0
HDL-cholesterol 1.49 nmol/l ref: 1.00-...
Chol/HDL ratio 2.2 ratio ref: ...-5.0
LDL Cholesterol 1.6 nmol/l ref: ...-3.0

Nice Wovano; alle seinen op groen... Bouwen maar!

Was nu al even niet meer geweest voor bloed doneren dus ga zo een afspraak inplannen.

Cholesterol 3.3 nmol/l ref: ...-5.0
HDL-cholesterol 1.49 nmol/l ref: 1.00-...
Chol/HDL ratio 2.2 ratio ref: ...-5.0
LDL Cholesterol 1.6 nmol/l ref: ...-3.0
Hier krijg je een oproep daarvoor wat wel lastig is qua tijd wanneer je kan

Terug
Naar boven