XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
Geen zorgen. Ik stamp je gewoon uit bed.:engel:
Met jou als steun komt het wel goed :D
Dat herken ik maar al te goed :roflol: Ook op de wedstijd backstage als je niet weet tegen wie je staat zit je de mogelijke concurrentie van top tot teen te bekijken. En over jezelf denk je vaak ook minder als anderen jou zien.
Ik ken nu pas een concurrent en die zit in hetzelfde team. Ben dus benieuwd!
Precies zoals je hierboven ook al zegt (en @wovano ook): je gaat jezelf gek maken en daarnaast heeft iedereen wel een mening over je foto's en of je goed op track zit. Helaas is niet iedereen altijd positief en ga je hierdoor aan jezelf twijfelen. Beter is gewoon om je enkel op jezelf te focussen en naar je coach te luisteren. Als je weet wat de concurrentie is, ga je toch stiekem denken 'kan ik 'm wel of niet hebben' of 'shit, hij staat er al veel droger bij'. Mindset is in de prep zo bepalend hoe je je voelt en af en toe redelijk fucked up.

Klinkt inderdaad echt als een topcoach. :D
Ik leef met je mee, dagelijkse portie cardio van een uur komt me bekend voor. Ik deed het vaak direct na mijn krachttraining, maar je moet gewoon doen wat/wanneer het jou uitkomt en wat het best in je ritme past. Succes. :thumbup::clap:
Ja 1 uur aan een stuk is echt heel lang dus ik verdeel het nu over 2 delen. Een deel in de ochtend en het andere deel na mijn kt.
pfff 5 uur per week cardio. Sterkte! :D
Succes met je cardio. Je hebt een doel, dus dan moet het lukken!
Alles voor mijn beste shape ooit! :flexbiceps:
Marathon voorbereiding liep ik een aantal weken 100+ km per week hard. :trollface:
Dan is 5 uur cardio ineens niets meer ;).
Overigens hoef je dan niet te cutten en kun je megaveel vreten. :P
Haha dat zou echt helemaal niks voor mij zijn. Het is dat ik in de ochtend tijdens het fietsen gewoon YouTube op tv aanzet waardoor de tijd sneller gaat maar ik vind cardio zo enorm saai.
he kut... nja dan maar deadliften.
Daar doe ik niet aan :p

• Like
Waarderingen: BB_
Jongens, chief is vandaag netjes opgestaan voor zijn cardio. Ik hoefde hem maar zachtjes uit bed te trappen. :heart:
Trots op hoe je het allemaal doet, al beïnvloedt het mijn slaap ook wel een klein beetje. :yawn:

Een voor allen en allen voor een! :D

Jongens, chief is vandaag netjes opgestaan voor zijn cardio. Ik hoefde hem maar zachtjes uit bed te trappen. :heart:
Trots op hoe je het allemaal doet, al beïnvloedt het mijn slaap ook wel een klein beetje. :yawn:
En ik blij met jou hoe jij me steunt, zonder jou zou het een stuk moeilijker zijn :heart::kiss:
Een voor allen en allen voor een! :D
Juist :p
Ach, welke slaap? Ik slaap helemaal niet meer :emo:
Klote man. Heb ik gelukkig geen last van momenteel.
Ik zag het op insta. :o arme kerel. Nog eventjes volhouden. Gebruik je melatonine? Wil wel eens werken!
Als het blijft aanhouden ga ik dat inderdaad aanschaffen!
Dit, ik neem elke avond 3mg melatonine en ben meestal wel binnen 15 min vetrokken. Zelfs nu ik altijd op tijd naar bed ga.

En ik blij met jou hoe jij me steunt, zonder jou zou het een stuk moeilijker zijn :heart::kiss:

Juist :p

Klote man. Heb ik gelukkig geen last van momenteel.

Dit, ik neem elke avond 3mg melatonine en ben meestal wel binnen 15 min vetrokken. Zelfs nu ik altijd op tijd naar bed ga.
Als ik vandaag weer kut slaap, weet je wat ik morgen ga halen :roflol:

Gisteren weer heerlijk getraind. Maatje uit de gym die soms wel eens meetraint was er toevallig tegelijk en deed onverwacht mee. Dan gaat het tempo toch altijd lekker omhoog. Verder gisterochtend 35 min cardio gedaan en gisteravond nog eens 40 min. Vanmorgen weer 35 min gedaan en vanavond weer minimaal 25 min maar alle extra is mooi meegenomen.
Ondanks de high carb dag gisteren is mijn gewicht gedaald. Nu 108,1 kg. Hopelijk is de daling hiermee nu ingezet want dat zou wel een beetje meehelpen voor mijn mindset denk ik.

Gisteren weer heerlijk getraind. Maatje uit de gym die soms wel eens meetraint was er toevallig tegelijk en deed onverwacht mee. Dan gaat het tempo toch altijd lekker omhoog. Verder gisterochtend 35 min cardio gedaan en gisteravond nog eens 40 min. Vanmorgen weer 35 min gedaan en vanavond weer minimaal 25 min maar alle extra is mooi meegenomen.
Ondanks de high carb dag gisteren is mijn gewicht gedaald. Nu 108,1 kg. Hopelijk is de daling hiermee nu ingezet want dat zou wel een beetje meehelpen voor mijn mindset denk ik.
Lekker lief. Quality time elke ochtend vanaf nu. :D ik vond het een goed idee, al zeg ik het zelf.

Je weet, met een zachte standaard wektoon slaap ik er gewoon doorheen :o bij deze hardcore wektoon zelfs wel eens.

Een en al liefde hoor :p
Can confirm. En ik word al wakker als ik zachtjes de vogeltjes uit mijn wake-up light hoor fluiten.:lol::lol:

Update over de wedstrijd.
Ik heb eigenlijk geen idee of er iets van een prijzenpot is, maar tot nu toe kost die wedstrijd me wel echt gigantisch veel.
Inschrijven wedstrijd + coach ~70 euro
Tanning op de wedstrijd ~70 euro
Lidmaatschap ifbb nl + wedstrijdboekje ~70 euro
En dan heb ik het nog niet gehad over het hotel waar ik van zaterdag t/m maandag verblijf. Poseerslip krijg ik van @ScumbagAnnie , was mijn kerstcadeau. Begeleiding natuurlijk ook niet meegeteld, maar die kosten maak ik sowieso wel al. Maar goed ga niet klagen natuurlijk want ik kies hier helemaal zelf voor. Nog 4,5 week en gewicht is aan het dalen nu. Vanaf zondag met ongeveer 500 kcals omlaag gegaan en ben nu 1,5 kg lichter. Het echte feest zal straks gaan beginnen als de vochtafdrijvers erin komen. En zal deze week wel wat van de tren a gaan merken waarmee ik nu 10 dagen bezig ben.

Ja je moet er wat geld voor over hebben om aan een vleeskeuring mee te mogen doen :D

tel al je voeding + gear + training kleding erop en je gaat echt huilen :D

Nbbf / Ifbb zijn niet eens grote kosten tov van andere bonden.
Deze sport is gewoon duur!

Terug
Naar boven