Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

• Topic Starter Topic Starter
Druk weekend erop zitten. Vrijdagavond even op bezoek geweest bij mijn ouders. Zaterdagochtend begonnen met fasted cardio en vervolgens naar Apeldoorn voor checkup. Erna boodschappen gedaan en daarna kwamen vrienden eten. Zondag naar Veldhoven geweest voor de poseerclinic van Siem Goossens en erna nog eens boodschappen gedaan voor mijn nieuwe schema voor komende week en geprept en toen het 20.30u was plofte ik eindelijk op de bank. Komend weekend ook weer een druk weekend voor de boeg.

De poseerclinic
Was erg leuk om aan mee te doen. Op zich had Siem weinig aan te merken op mijn poseren. Paar kleine tips en vooral bij de side triceps was nog wel een opmerking. Moet mijn elleboog daar wat meer naar de zijkant draaien om zo mijn triceps groter te laten lijken. Was verder ook wel leuk om de andere atleten te zien. Een kerel van de -90 stond al knetterdroog. De rest viel ook nog wel mee. Een potentiële tegenstander van de -100 gezien. Verder ook nog een prima training neergezet daar in muscletotaal. Als ik daar ooit weer kom plan ik mijn legday daar want daarvoor stond er volgens mij best wel dikke apparatuur. Had nu een borst en biceps sessie en die was er ook wel goed te doen. Er staat vrijwel alleen plate loaded apparatuur.

Nieuwe plan van aanpak
Er is niet gek veel veranderd. De cardio blijft hetzelfde. Trainingen blijven ook hetzelfde. Voeding is nu omlaag. Het is nu verdeeld in vier dagen 2300, een dag 2600 en twee dagen 3000 kcals. Dus dat worden nog even drie zware laatste weken. Gewicht zat gisteren op 104,2 en vanmorgen op 105,3 maar was nog niet naar het toilet gegaan en had gisteren redelijk laat nog mijn maaltijden gegeten.

En verder
De wedstrijd komt nu steeds dichterbij. Komende vrijdag ga ik bij bedazzled mijn poseerslip passen en uitzoeken en erna gaan @ScumbagAnnie en ik trainen bij Sport Arena. Zaterdag ga ik naar bodybuilding united in golds gym en vooraf zal een poseerles gegeven worden door Arthur Groenefelt, Lorenzo Leeuwe en Siem Goossens. Vervolgens train ik rug samen met mijn coach. Verder ben ik een lijstje aan het maken met dingen die ik echt niet moet vergeten voor mijn wedstrijd. Zijn er hier mensen met wedstrijdervaring die nog van die ‘speciale’ niet te vergeten dingen kunnen aanraden die handig zijn op een wedstrijd?
Ik weet in elk geval al wat ik ga eten erna. @ScumbagAnnie heeft op humble and crumble cookies van die hele dikke koeken besteld. Ook gaan we maandagavond eten bij t zusje en woensdagavond ayce spareribs. Maandagmiddag ga ik bij Jan de Groot in Den Bosch een XL Bossche Bol eten. Verder beperk ik de cheats want in tegenstelling tot na mijn fotoshoot wil ik mijn goede shape behouden.

Trots op hoe je het allemaal doet, lief. :) Ik weet 100% zeker dat jij over 3 weken staat te shinen op het podium. De laatste loodjes zijn nu officieel begonnen, en dat kun je zeker wel aan. Bijna bijna bijna! :heart:

Foto's van de shoot zullen nu snel klaar zijn :D

Screenshot_20190211-111925.png

Bruut, ben benieuwd

Tijd dat ik het vocht ga kwijtraken. Ging voor de shoot nog 8 kg af in 3 weken. Dat feestje gaat einde van de week pas beginnen. Tot die tijd sta ik nog lekker vol en vanmorgen 105,2 kg.

Screenshot_20190212-195702.jpg

Ik ga je volgen.
Interessant en gaaf om te lezen hoe je dit allemaal voor elkaar krijgt en wat je ervoor over hebt. Vette fotoshoot en succes met de laatste weken!:flexbiceps:

De prep begint er nu wel echt in te hakken. Afgelopen maandag een hoge dag gehad, maar na mijn training moest ik met de cardio echt verstand op 0 zetten en gaan. Gisteren hetzelfde verhaal. De cardio had niet nog veel langer moeten duren of ik was omgekiept, tenminste zo voelde ik me.
Ik heb wel gisteren een nieuwe prepsaver gevonden, namelijk pompoen. Had het in de oven bereid met wat curry madras kruiden en met een beetje fantasie was het net zoete aardappel. En dat voor 15 kcals/100 gram en 2 gr koolhydraten. Sinds deze week zijn mijn eieren en tonijn op olie vervangen door kip en voorheen vond ik die salades best goed te doen maar met kip vond ik het niet te pruimen. Daarom maak ik er nu kip met pompoen en sperziebonen/tomaat/komkommer van elke dag twee keer.

Laatst bewerkt:
Pompoen is inderdaad lekker en makkelijk.
Ik zet echter soms mijn vraagtekens bij de voedingswaardes... die kant en klare zakken met voorgesneden stukken staat 15 kcal per 100 gram op.
Maar als je gewoon pompoen googled kom je op 35-40 kcal per 100 gram. Zal waarschijnlijk met de soort te maken hebben.

Je kan er trouwens ook heel lekkere stoofpotjes mee maken. En ook dat kost maar weinig tijd. Als je je groente/vlees/pompoen gebakken hebt even wat water erbij en in 10 minuten klaar. Omdat het dan wat "smeuiger" is en er meer vocht inzit vult het net wat meer dan uit de oven. Kan bij wat meer trek ook handig zijn. :)

Pompoen is inderdaad lekker en makkelijk.
Ik zet echter soms mijn vraagtekens bij de voedingswaardes... die kant en klare zakken met voorgesneden stukken staat 15 kcal per 100 gram op.
Maar als je gewoon pompoen googled kom je op 35-40 kcal per 100 gram. Zal waarschijnlijk met de soort te maken hebben.

Je kan er trouwens ook heel lekkere stoofpotjes mee maken. En ook dat kost maar weinig tijd. Als je je groente/vlees/pompoen gebakken hebt even wat water erbij en in 10 minuten klaar. Omdat het dan wat "smeuiger" is en er meer vocht inzit vult het net wat meer dan uit de oven. Kan bij wat meer trek ook handig zijn. :)
Ik verbaasde me er zelf ook over ja. De diepvries variant had 8 gr koolhydraten/100 gram en die uit de koeling maar 2 gram. Heel vreemd. Ga in elk geval straks wat zakken bij Lidl inslaan om voor de rest van de week te preppen.
Thanks voor de tip.

Ik verbaasde me er zelf ook over ja. De diepvries variant had 8 gr koolhydraten/100 gram en die uit de koeling maar 2 gram. Heel vreemd. Ga in elk geval straks wat zakken bij Lidl inslaan om voor de rest van de week te preppen.
Thanks voor de tip.
Ik kocht zelf vaak bij lidl gewoon een hele pompoen.. Heb je ongeveer 1-1,5 kg voor 1,29... het schillen is even werk maar dat scheelt best veel als je het veel gaat eten.
Maar voor gemak zijn die zakken wel erg handig. :D

Ik kocht zelf vaak bij lidl gewoon een hele pompoen.. Heb je ongeveer 1-1,5 kg voor 1,29... het schillen is even werk maar dat scheelt best veel als je het veel gaat eten.
Maar voor gemak zijn die zakken wel erg handig. :D
Helaas ben ik heel lui en heb ik nooit veel tijd :roflol: betaal dan liever wat meer voor het gemak.

Hoe werkt dat eigenlijk met het deelnemersveld?
Wordt er een aantal weken van te voren bekend wie er allemaal mee doet?
Niet dat dat verschil maakt voor in je prep, maar toch.

Hoe werkt dat eigenlijk met het deelnemersveld?
Wordt er een aantal weken van te voren bekend wie er allemaal mee doet?
Niet dat dat verschil maakt voor in je prep, maar toch.
Ik heb nog geen ervaring dus not sure, maar ik geloof dat je het pas weet als je on stage staat.
Backstage kan ik vast wel de bigboys uit de -100 eruit halen, maar is meer gokken dan.

Update
Waar mijn gewicht vorige week opeens 4-5 kg dropte in een week tijd steek ik nu alweer een aantal dagen op 104-105 kg. Wel heb ik het idee dat ik elke training toch wat droger en vasculaire oog. Krijg aardig wat complimenten in de gym. Sta ook nog steeds goed vol, oog hard en vooral ook droog bij mijn schouders, borst en armen. In de avond heb ik voor ik ga slapen aderen van mijn buik tot mijn schouder, over mijn armen, borst en schouders dus dat zit wel goed. Het is nu een kwestie van het vocht eruit en dat gaat net als vorige keer het verschil maken. Had vorige keer al 3 weken voor de shoot geëxperimenteerd met vocht afdrijven en ga daar nu natuurlijk pas later mee beginnen. Moet zeggen dat me dat wel lichtelijk ongeduldig maakt want mijn buik en vooral onderrug zijn nog redelijk waterig en zou tof zijn als daar ook gauw verandering in komt. Maar geduld is een schone zaak. :) Verder heb ik nu elke dag 400 gram pompoen toegevoegd. Dat staat gelijk aan 60 kcals en 8 gram carbs, maar qua smaak en hoe goed het vult is het net zoete aardappel. Dat ik dit niet eerder heb ontdekt.

Terug
Naar boven