- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Je leest verkeerd2kg zwaarder en droger in 3 weken.
gvd vent op 100kg hoor je geen beginner gains te maken![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je leest verkeerd2kg zwaarder en droger in 3 weken.
gvd vent op 100kg hoor je geen beginner gains te maken![]()
Nee het is nu 3 weken voor mijn wedstrijd en ik ben nu 2 kg zwaarder en droger dan 3 weken voor mijn fotoshoot op 22 december. Dus ongeveer 2 maanden ertussen.
Thanks en welkomIk ga je volgen.
Interessant en gaaf om te lezen hoe je dit allemaal voor elkaar krijgt en wat je ervoor over hebt. Vette fotoshoot en succes met de laatste weken!![]()

Hehe

Ik verbaasde me er zelf ook over ja. De diepvries variant had 8 gr koolhydraten/100 gram en die uit de koeling maar 2 gram. Heel vreemd. Ga in elk geval straks wat zakken bij Lidl inslaan om voor de rest van de week te preppen.Pompoen is inderdaad lekker en makkelijk.
Ik zet echter soms mijn vraagtekens bij de voedingswaardes... die kant en klare zakken met voorgesneden stukken staat 15 kcal per 100 gram op.
Maar als je gewoon pompoen googled kom je op 35-40 kcal per 100 gram. Zal waarschijnlijk met de soort te maken hebben.
Je kan er trouwens ook heel lekkere stoofpotjes mee maken. En ook dat kost maar weinig tijd. Als je je groente/vlees/pompoen gebakken hebt even wat water erbij en in 10 minuten klaar. Omdat het dan wat "smeuiger" is en er meer vocht inzit vult het net wat meer dan uit de oven. Kan bij wat meer trek ook handig zijn.![]()
Ik kocht zelf vaak bij lidl gewoon een hele pompoen.. Heb je ongeveer 1-1,5 kg voor 1,29... het schillen is even werk maar dat scheelt best veel als je het veel gaat eten.Ik verbaasde me er zelf ook over ja. De diepvries variant had 8 gr koolhydraten/100 gram en die uit de koeling maar 2 gram. Heel vreemd. Ga in elk geval straks wat zakken bij Lidl inslaan om voor de rest van de week te preppen.
Thanks voor de tip.

Helaas ben ik heel lui en heb ik nooit veel tijdIk kocht zelf vaak bij lidl gewoon een hele pompoen.. Heb je ongeveer 1-1,5 kg voor 1,29... het schillen is even werk maar dat scheelt best veel als je het veel gaat eten.
Maar voor gemak zijn die zakken wel erg handig.![]()
betaal dan liever wat meer voor het gemak.Tijd dat ik het vocht ga kwijtraken. Ging voor de shoot nog 8 kg af in 3 weken. Dat feestje gaat einde van de week pas beginnen. Tot die tijd sta ik nog lekker vol en vanmorgen 105,2 kg.
![]()
Thanks Saik

Ik heb nog geen ervaring dus not sure, maar ik geloof dat je het pas weet als je on stage staat.Hoe werkt dat eigenlijk met het deelnemersveld?
Wordt er een aantal weken van te voren bekend wie er allemaal mee doet?
Niet dat dat verschil maakt voor in je prep, maar toch.
Verder heb ik nu elke dag 400 gram pompoen toegevoegd. Dat staat gelijk aan 60 kcals en 8 gram carbs, maar qua smaak en hoe goed het vult is het net zoete aardappel. Dat ik dit niet eerder heb ontdekt.